Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Becks:

image.png.c4e8082932288370782f17141f9b67ff.png

image.png.662d69d20af78fdc04b8b10e3214403c.png

+ dus 2e in de league.

Heb je mijn laatste post wel gezien/gelezen verder? Nogmaals bedankt voor je hulp, maar 1 ik ben jou niet en 2 jij bent mij niet. Ten derde ik heb net al laten zien er ook meer dan genoeg verloren mee werd. Nogmaals en nu voor laatst fijn weekend en succes verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kyrill:

Heb je mijn laatste post wel gezien/gelezen verder?

Zeker, en wil je mijn ongezouten mening? Zo ja, je verandert te veel en kijkt teveel naar zaken als CCC en xG.

Maar dit geeft verder niks. Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kyrill Ik snap @Becks wel. Je lijkt mij soms vaak te willen wisselen tijdens de wedstrijden, om wat tactische aanpassingen te doen, omdat je ook ziet dat anderen het doen. Ze zeggen ook dat ze het doen, maar dat zijn jongens die echt genieën zijn op basis van tactieken. Soms moet je gewoon accepteren dat je dat zelf NIET bent. Ik speel FM al jaar en dag met een gedownloade tactiek, ik pas amper dingen aan tijdens wedstrijden, tenzij het echt moet na een rode kaart ofzo.

Dus ik denk dat jij ook gaat 'moeten' accepteren dat jij ook zo iemand gaat zijn. Laat een tactiek staan, en zie hoe het gaat uitdraaien ermee. Focus je op het squad builden, dat is zo'n leuk gegeven in FM, blink daar in uit! En als je dat allemaal kan, en je hebt een superploeg neergezet die jaar, na jaar alles wint, dan kan je eens aan een eigen tactiek gaan werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei xanderoo:

Ik denk dat de discussie tussen @Kyrill en @Becks een mooi voorbeeld is dat je gewoon moet uitproberen met een zelfgemaakte tactiek. Zal wel veel vloeken en tieren zijn in het begin, maar na een tijd heb je wel je tactiek te pakken.

Ik denk van niet, fijn weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat @Glenn08 zegt. Glenn is eigenlijk een soort Belgische broer van mij. Je moet in een goede werkende tactiek zoveel parameters goed zetten. Als je er niet veel kaas van gegeten hebt (zoals 90% van het forum) moet je je daar denk ik niet aan wagen. Ik gebruik in de basis een tactiek die @Nom de Guerre en @FlyD gemaakt hebben in een Podcastaflevering en bij hoge uitzondering verander ik daar wat aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat toch vooral om plezier? Of dat nou met een ingeladen tactiek is, met een tactiek van iemand anders of met een a-symetrische formatie met allitererende spelers uit obscure landen. Als het bij mij niet loopt ga ik ook kijken of er ergens een leuke tactiek te vinden is die ik eventueel kan aanpassen aan eigen wens. Wat werkt voor de één is doodsaai voor de ander en vice versa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Arezo:

Wat @Glenn08 zegt. Glenn is eigenlijk een soort Belgische broer van mij. Je moet in een goede werkende tactiek zoveel parameters goed zetten. Als je er niet veel kaas van gegeten hebt (zoals 90% van het forum) moet je je daar denk ik niet aan wagen. Ik gebruik in de basis een tactiek die @Nom de Guerre en @FlyD gemaakt hebben in een Podcastaflevering en bij hoge uitzondering verander ik daar wat aan. 

Ik heb dan weer slechte ervaringen met gedownloade tactieken. Ben daar wat cynisch voor, maar er zullen ongetwijfeld wel tactieken zijn die werken. 

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was net in de nettie tussen mij en @chrisje1993 hij Leipzig ik Leverkusen. Ik heb oa Angel Correa en Oulet gekocht en Chris oa Doekhi. Hij kwam 0-2 voor en ik win door goals in 90+3 en 90+6 minuut van Hllozek maar zoals je kan zien aan de stats, is het regelrechte schande dat Chrisje1993 en Leipzig niet gewonnen hebben, ze waren vele malen beter, en creerde ontiegelijk veel meer. Ik kan ook moeilijk blij zijn met zo'n vieze en gestolen zege tegen iemand als Chrisje1993. Is flinke comeback zege maar met meer geluk dan wijsheid @Becks @Arezo @Glenn08

Bay kyrill -leipzig chris 3-2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Godver, herres in de selectie omdat ik weiger Bartholomeus Verbruggen te verkopen omdat ik te lui ben een nieuwe keepert te scouten. Wat een jankers die Italianen. Net mijn contract met 5 jaar verlengd maar ze kunnen de vinkentering krijgen daar als het zo doorgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Glenn08:

8-1, zo zie je maar dat statistieken niet altijd alles zeggen.

Nooit gezegd ze alles zeggen. Maar ik wil niet altijd ontslagen worden.

Maand om mijn baan te redden heb 1 taktiek ingeladen die van Becks, meer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites