SantiagoMunez Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 2 uur geleden zei Oerlie: geluk dwing je af toch? Seimen die een belangrijke penalty neemt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jevedeve Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Heb een aanbieding gekregen van Atléti. In het aanbod staat het salarisbudget vermeld, maar kan je ook ergens de huidige uitgaven zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari (bewerkt) 25 minuten geleden zei jevedeve: Heb een aanbieding gekregen van Atléti. In het aanbod staat het salarisbudget vermeld, maar kan je ook ergens de huidige uitgaven zien? Ik heb pas geleerd van de Tato skin omdat die door iemand aangeraden werd hierzo. Die geeft standaard bij het club profiel wat meer informatie over de Financiën: Balans, transferbudget, resterend transferbudget, maar ook salarisbudget, salarislast, het verschil daar tussen, hoeveel winst ze maken over het huidige seizoen, etc. Zonder een dergelijke skin lukt dat volgens mij niet, bij mijn weten. 8 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 27 minuten geleden zei jevedeve: Heb een aanbieding gekregen van Atléti. In het aanbod staat het salarisbudget vermeld, maar kan je ook ergens de huidige uitgaven zien? Je kunt het salaris per jaar bekijken in de competitie. Dus je gaat naar La Liga, kiest voor stats en dan Team Detailed. Links helemaal onderin klik je dan op Salary per Annum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jevedeve Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 4 minuten geleden zei De Raam: Je kunt het salaris per jaar bekijken in de competitie. Dus je gaat naar La Liga, kiest voor stats en dan Team Detailed. Links helemaal onderin klik je dan op Salary per Annum. Houden ze €19.511.100 over per jaar als ik het goed begrijp? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 3 uur geleden zei MisterX: Klopt, al zie ik dit toch als meer geluk dan wijsheid om eerlijk te zijn. Verwacht niet dat ik dit volgend jaar weer ga herhalen. De loting viel vaak mijn kant op en de wedstrijden zelf ook. Iedere KO-ronde was eigenlijk een dubbeltje op z'n kant. Het zou ook zomaar kunnen dat ik volgend seizoen geen eens door de groepsfase heen ga komen, want dat is eerder mijn niveau. Groepsfase zou ik altijd wel moeten kunnen halen met dit team, maar veel verder is geluk hebben. Heel veel geluk hebben... Toch blijft het een straf verhaal. Dat zou eens in het echt moeten gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 4 minuten geleden zei jevedeve: Houden ze €19.511.100 over per jaar als ik het goed begrijp? Durf ik niet precies te zeggen maar ik denk dat het extra uitgaven zijn, zoals loyaliteitsbonussen en dergelijke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 5 minuten geleden zei jevedeve: Houden ze €19.511.100 over per jaar als ik het goed begrijp? Save je game anders even twee keer op onder een andere naam, ga het gesprek aan en accepteer het bod. Kan je vervolgens kijken of de 19.5 miljoen per jaar klopt of niet. Kan je daarna je andere save er weer bij pakken om de definitieve keuze te maken Want als ik 12x16,22 miljoen per maand doe kom ik op 194,64 miljoen uit - 137 miljoen wat daar staat is 57,64 miljoen het verschil. Dus zou vast wat met bonussen etc. te maken te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 6 minuten geleden zei xanderoo: Toch blijft het een straf verhaal. Dat zou eens in het echt moeten gebeuren. Haha, in het echt gaat het niet gebeuren. Al is het al alleen maar om mijn eerste maand waarbij ik honderden contracten heb gesloten en vervolgens spelers weer heb weggestuurd. Allemaal op basis van toen nog amateurcontracten. In het echte houden spelers het allang voor gezien en vertrouwen ze je club niet meer. 2 minuten geleden zei De Raam: Durf ik niet precies te zeggen maar ik denk dat het extra uitgaven zijn, zoals loyaliteitsbonussen en dergelijke Volgens mij is dit de winst/verlies uit transfers op het lopend jaar @jevedeve Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Na de halve finale van vorig seizoen (waarin Benfica over twee wedstrijden te sterk was voor ons) hebben we dit jaar weeeeeer de halve finale gehaald. We zijn inmiddels een derde klasser en spelen tegen Estoril Praia, een club op het tweede niveau van Portugal. De loting was ons weer echt goed gezind met Atl. Valdevez (4-1), Rio Ave (2-0), FC Barreirense (3-0), Famalicao (3-1) en Braga (2-1). Finale zal Benfica of Sporting worden maar dat we daar uberhaupt al over mogen nadenken is natuurlijk van de zotte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 1 uur geleden zei SantiagoMunez: Seimen die een belangrijke penalty neemt.. ja was op het moment van nemen mijn beste penaltynemer (13 voor penaltys), heeft het vertrouwen gelukkig uitbetaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Heb je de kans om eindelijk plek 4 weer terug te pakken, speel je zo'n dramatisch seizoen. Niet alleen de andere clubs maar wij ook. 3e geworden in onze CL poule Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari https://speld.nl/2024/01/06/in-de-game-kantoor-manager-2024-kun-je-een-middelgroot-bedrijf-naar-grote-hoogten-stuwen/ Wie wil deze game ook kopen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 'Winnaar plaatst zich voor de Competitiefase van de UEFA Europa League'. @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari (bewerkt) Was al bang dat ik in het eerste seizoen in Ecuador geen youth intake zou krijgen. Had het hele seizoen uitgespeeld (januari t/m december) en had nog niet eens een preview gehad. Had de hoop al opgegeven... Op 10 januari werd het nieuwe seizoen ingeladen, krijg ik op 16 januari ineens een intake voorgeschoteld en kijk eens wat daar bij zit Meteen door naar het eerste elftal! 8 januari bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jevedeve Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 42 minuten geleden zei MisterX: Volgens mij is dit de winst/verlies uit transfers op het lopend jaar @jevedeve Thnx, wel jammer dat je dit nergens duidelijk kan vinden in de standaard skin. 47 minuten geleden zei bas huijsmans: Save je game anders even twee keer op onder een andere naam, ga het gesprek aan en accepteer het bod. Kan je vervolgens kijken of de 19.5 miljoen per jaar klopt of niet. Kan je daarna je andere save er weer bij pakken om de definitieve keuze te maken Tip voor de volgende keer! Heb nu het aanbod afgeslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Blijkbaar ben ik officieel part of the furniture nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Dit is toch ook wel een statistiek om trots op te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Netjes Dat moment wanneer je in de knoei komt met de inschrijfregels: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Ik kon nooit deftige tegenstanders vinden om tegen te oefenen. Daarom moet ik maar via transferdealtjes oefenwedstrijden zien te fixen. Maar dat lijkt niet meer nodig te zijn. Clubs kloppen massaal bij ons aan. Ze willen allemaal in ons knusse stadion met 350 toeschouwers komen spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Seizoen 2028 /2029 en ik kijk in de Admiral 2 Liga wie de promovenda zijn en tot mijn genoegen is de gevallen reus Wacker Innsbruck (ik speel niet met Wacker Innsbruck) terug op het 2e nivo. In 2022 gingen ze failliet en werd het weer een amateur club. In het seizoen 2023 / 2024 speelden ze in de Hypo Tirol liga. 5e niveau en nu weer terug op het 2e niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Met een hattrick van Gold in de Champions League waarmee we de titel prolongeren sluit ik de save af, om een nieuwe te starten met Wrexham en het Welshe elftal, waarbij ik me zal focussen op het enkel halen van spelers uit Wales Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Ik ben op zoek naar één van de volgende twee. Wie o wie kan me er mee helpen of heeft de gouden tip? Database FM12/13 voor FM23 of Iemand die zo gek wil zijn om BV Veendam terug in de database te plaatsen. Ik zou graag met BV Veendam weer eens furore maken in FM. Nu heb ik her er der wel gelezen dat er aparte databases zijn, maar in zowel de steamworkshop als downloads op andere sites kom ik de database niet tegen. Heeft iemand hiervoor een gouden tip? Mocht deze gouden tip er niet zijn? Is er iemand die handig is met databases? En die het leuk vind om hier een beetje tijd en energie in te spenderen? Ik heb in het verleden zelf de database wel eens proberen aan te passen, maar ik kreeg dit nooit werkend. Mocht iemand dat leuk vinden, dan kunnen evt. verdere details wel via dm of app besproken worden Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari (bewerkt) Met nog drie wedstrijden te gaan in de Senegalese Ligue 1 doen we nog volop mee in de titelstrijd. Zelf moeten we nog tegen CNEPS Excellence, maar toch ziet het er niet heel veelbelovend uit; Génération Foot krijgt alleen nummer 11, 12 en 14 nog. En dus zouden we zelf alles moeten winnen, een beter doelsaldo moeten creëeren, en hopen op een stunt van één van die drie ploegen. Hoe dan ook een prachtig debuutseizoen. In de beker hebben we Génération Foot uitgeschakeld, waardoor we het nu in de kwartfinale opnemen tegen AS Pikine. Een haalbare kaart, dus ook de bekerdroom is nog levend. 8 januari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 3 uur geleden zei MisterX: Haha, in het echt gaat het niet gebeuren. Al is het al alleen maar om mijn eerste maand waarbij ik honderden contracten heb gesloten en vervolgens spelers weer heb weggestuurd. Allemaal op basis van toen nog amateurcontracten. In het echte houden spelers het allang voor gezien en vertrouwen ze je club niet meer. Ja, maar een Girona is ook goed. Moet niet persé de Champions League zijn, of een klein landje. Of zou Vaticaanstad een eigen voetbalploeg hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten