Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei MisterX:

image.thumb.png.60b8161ddff81ae325aeb042618a152d.png

Gaat het nog een keer beter worden of niet? 

4x op rij dit soort shit 

Die previews zeggen mij helemaal niks. Ik kijk alleen naar de posities om vast te stellen of ik alvast moet gaan rondkijken naar externe talenten. In dit geval zou ik een VM gaan zoeken, als ik die nog niet in de U19 had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei De Raam:

Die previews zeggen mij helemaal niks. Ik kijk alleen naar de posities om vast te stellen of ik alvast moet gaan rondkijken naar externe talenten. In dit geval zou ik een VM gaan zoeken, als ik die nog niet in de U19 had.

Als mijn beste cijfer een 3 zou zijn op school, dan zou ik me toch heel veel zorgen moeten gaan maken.

Ik vermoed dat ik blij moet zijn als er al 1 speler is die misschien een potentieel van 2 sterren gaat krijgen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei De Raam:

Mwah, volgens Evidence Informed is het wel indicatief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei De Raam:

Er zit toch een speler bij waarbij ik misschien iets mee kan. Dat verrast me enorm: Een best leuke vc voor iemand vanuit San Marino:

image.png.0c06e2816339b72e2371daf587f378f2.png

Of hij ooit de basis gaat halen? Geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei ElPrincipito:

Iemand hier ervaring mee? In het nieuwe seizoen heb ik ineens geen -19 en B ploeg meer in het menu? Kan het bij verantwoordelijkheden ook niet meer selecteren.. 

Kan nu dus ook de trainingen etc niet meer in zien..
Schermafbeelding2023-12-18om09_20_57.thumb.png.5f5b260d4953c7910745df6dd13a5c8a.png

Wat als je via Development Center naar Training gaat, kun je daar de verantwoordelijkheid nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik houd van deze bidding wars, het openingsbod was €34.000.000,-! Ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Meneer wil graag naar de zandbak dus ik probeer het bod van Al-Ahli zover mogelijk op te drijven voordat ik die ga accepteren. Volgens FM ligt de transferwaarde rond de €47.000.000,-, ben benieuwd!

image.thumb.png.ded686b8720641aa115785cec76bbb32.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei De Raam:

Ik houd van deze bidding wars, het openingsbod was €34.000.000,-! Ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Meneer wil graag naar de zandbak dus ik probeer het bod van Al-Ahli zover mogelijk op te drijven voordat ik die ga accepteren. Volgens FM ligt de transferwaarde rond de €47.000.000,-, ben benieuwd!

image.thumb.png.ded686b8720641aa115785cec76bbb32.png

Openingsbod werd uiteindelijk met 30 miljoen verhoogt, bedankt en tot ziens! 

image.png.b38309afc3cedefc1f1850969da7f2df.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei De Raam:

Wat als je via Development Center naar Training gaat, kun je daar de verantwoordelijkheid nemen?

Nee, ook niet. Ik zie sowieso geen afdeling jeugd meer. Dus als ik op een -19 speler klik en dan op Standard -19 krijg ik het development centrum? Niemand ervaring mee? Dit is toch raar.. Bedankt weer Raam! 

Ik speel wel met een aangepaste database voor lagere divisies, wellicht doet die moeilijk? 

Schermafbeelding2023-12-18om14_04_29.thumb.png.5f1813f7b8bc951642e9e0b12a515d5c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ElPrincipito:

Nee, ook niet. Ik zie sowieso geen afdeling jeugd meer. Dus als ik op een -19 speler klik en dan op Standard -19 krijg ik het development centrum? Niemand ervaring mee? Dit is toch raar.. Bedankt weer Raam! 

Ik speel wel met een aangepaste database voor lagere divisies, wellicht doet die moeilijk? 

Schermafbeelding2023-12-18om14_04_29.thumb.png.5f1813f7b8bc951642e9e0b12a515d5c.png

Kun je je save op dit punt eens doorsturen, dan neem ik nog even een kijkje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites