De Raam Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 5 uur geleden zei MisterX: Gaat het nog een keer beter worden of niet? 4x op rij dit soort shit Die previews zeggen mij helemaal niks. Ik kijk alleen naar de posities om vast te stellen of ik alvast moet gaan rondkijken naar externe talenten. In dit geval zou ik een VM gaan zoeken, als ik die nog niet in de U19 had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 1 minuut geleden zei De Raam: Die previews zeggen mij helemaal niks. Ik kijk alleen naar de posities om vast te stellen of ik alvast moet gaan rondkijken naar externe talenten. In dit geval zou ik een VM gaan zoeken, als ik die nog niet in de U19 had. Als mijn beste cijfer een 3 zou zijn op school, dan zou ik me toch heel veel zorgen moeten gaan maken. Ik vermoed dat ik blij moet zijn als er al 1 speler is die misschien een potentieel van 2 sterren gaat krijgen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Eindelijk iets fatsoenlijks in de intake Verkeerde positie, maar dat trainen we er wel uit. Dit mannetje gaat direct debuteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 23 minuten geleden zei De Raam: Die previews zeggen mij helemaal niks. Ik kijk alleen naar de posities om vast te stellen of ik alvast moet gaan rondkijken naar externe talenten. In dit geval zou ik een VM gaan zoeken, als ik die nog niet in de U19 had. Mwah, volgens Evidence Informed is het wel indicatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MKLVMOND Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Kan iemand mij helpen? Bij posities is alles zwart en ik wil graag ook met kleuren hebben. Heeft iemand de kleurencodes voor mij? Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 8 minuten geleden zei MKLVMOND: Kan iemand mij helpen? Bij posities is alles zwart en ik wil graag ook met kleuren hebben. Heeft iemand de kleurencodes voor mij? Alvast bedankt! Onderaan kan je klikken om de oorspronkelijke kleuren te herstellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MKLVMOND Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 4 minuten geleden zei Rrrood: Onderaan kan je klikken om de oorspronkelijke kleuren te herstellen dat staat er bij mij niet, staat wel standaardkleuren herstellen, daar wel op geklikt maar het blijft zwart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 8 minuten geleden zei MKLVMOND: dat staat er bij mij niet, staat wel standaardkleuren herstellen, daar wel op geklikt maar het blijft zwart Gebruik je een skin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Mijn centrale verdediger scoort eventjes 5x in 1 wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MKLVMOND Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 23 minuten geleden zei Rrrood: Gebruik je een skin? Nee gebruik ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 WTF is mijn jeudteam allemaal aan het doen in de UEFA Youth league?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 2 uur geleden zei De Raam: Die previews zeggen mij helemaal niks. Ik kijk alleen naar de posities om vast te stellen of ik alvast moet gaan rondkijken naar externe talenten. In dit geval zou ik een VM gaan zoeken, als ik die nog niet in de U19 had. Er zit toch een speler bij waarbij ik misschien iets mee kan. Dat verrast me enorm: Een best leuke vc voor iemand vanuit San Marino: Of hij ooit de basis gaat halen? Geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 14 uur geleden zei Rrrood: De grote Babadi show! Hoe doet Jelert het bij jou? Geertruida heeft zijn onderbeen gebroken dus is er 5 maanden uit. Heb nu alleen Nieuwkoop nog dus zoek een nieuwe back in winterstop seizoen 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 (bewerkt) Iemand hier ervaring mee? In het nieuwe seizoen heb ik ineens geen -19 en B ploeg meer in het menu? Kan het bij verantwoordelijkheden ook niet meer selecteren.. Kan nu dus ook de trainingen etc niet meer in zien.. 18 december 2023 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Makkelijke overwinning op jullie clubje @Dansmeister @Gert @Thierryvane @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 39 minuten geleden zei ElPrincipito: Iemand hier ervaring mee? In het nieuwe seizoen heb ik ineens geen -19 en B ploeg meer in het menu? Kan het bij verantwoordelijkheden ook niet meer selecteren.. Kan nu dus ook de trainingen etc niet meer in zien.. Wat als je via Development Center naar Training gaat, kun je daar de verantwoordelijkheid nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 12 uur geleden zei MisterX: Er zit toch een speler bij waarbij ik misschien iets mee kan. Dat verrast me enorm: Een best leuke vc voor iemand vanuit San Marino: Of hij ooit de basis gaat halen? Geen idee. Voor het nationale team gaat dat wel een sterspeler worden, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 3 uur geleden zei Kyrill: Makkelijke overwinning op jullie clubje @Dansmeister @Gert @Thierryvane @La Pulga Verdiend geen like!!111 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Ik houd van deze bidding wars, het openingsbod was €34.000.000,-! Ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Meneer wil graag naar de zandbak dus ik probeer het bod van Al-Ahli zover mogelijk op te drijven voordat ik die ga accepteren. Volgens FM ligt de transferwaarde rond de €47.000.000,-, ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 10 minuten geleden zei De Raam: Ik houd van deze bidding wars, het openingsbod was €34.000.000,-! Ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Meneer wil graag naar de zandbak dus ik probeer het bod van Al-Ahli zover mogelijk op te drijven voordat ik die ga accepteren. Volgens FM ligt de transferwaarde rond de €47.000.000,-, ben benieuwd! Openingsbod werd uiteindelijk met 30 miljoen verhoogt, bedankt en tot ziens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 4 uur geleden zei De Raam: Wat als je via Development Center naar Training gaat, kun je daar de verantwoordelijkheid nemen? Nee, ook niet. Ik zie sowieso geen afdeling jeugd meer. Dus als ik op een -19 speler klik en dan op Standard -19 krijg ik het development centrum? Niemand ervaring mee? Dit is toch raar.. Bedankt weer Raam! Ik speel wel met een aangepaste database voor lagere divisies, wellicht doet die moeilijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Zojuist zei ElPrincipito: Nee, ook niet. Ik zie sowieso geen afdeling jeugd meer. Dus als ik op een -19 speler klik en dan op Standard -19 krijg ik het development centrum? Niemand ervaring mee? Dit is toch raar.. Bedankt weer Raam! Ik speel wel met een aangepaste database voor lagere divisies, wellicht doet die moeilijk? Kun je je save op dit punt eens doorsturen, dan neem ik nog even een kijkje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Argh, daar gaat mijn linksback voor volgend seizoen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 17 uur geleden zei MisterX: Mijn centrale verdediger scoort eventjes 5x in 1 wedstrijd Corners? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten