Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Het is 2038 en de eerste profclub (aan de start van de game) is gedegradeerd uit de Jack's League; Telstar verdwijnt naar het vierde niveau. Tegelijkertijd is ook Almere City gedegradeerd uit de KKD, wat de eerste Eredivisie club (aan de start van de game) maakt die gedegradeerd is naar het amateurniveau.

image.png.cffe8efde0fe57c136762890aa03bcb9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga maar nog even wachten met Santos game. 

Citaat

New Update Dec 15th-22nd: SI usually release an official patch a few weeks after release which we wait for. We also need to modify our update to handle the 2 new game modes. I am also on holiday Dec 1 - 14 for that reason it is anticipated our FM24 Data Update will be out between Dec 15-22.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-12-2023 om 12:47 zei Monty:

Om trainen naar een rechtsback en m dan ook verhuren als rechtsback :< 

22 uur geleden zei MisterX:

Trainen als keeper: Dit wordt overduidelijk de nieuwe Oliver Kahn :< 

22 uur geleden zei Kyrill:

Niet verkopen iig. Als je geen plek als fringe/roulatie bij je eigen team voor hem hebt, dan maar verhuren met geen optie of verhuren met optionele optie tot koop(die worden noooooooooooooooooooit gelicht door de AI)

19 uur geleden zei Rrrood:

De enige positie (2 met gk meegerekend) die ik hem niet zou laten spelen is DC. Als je dun in 1 positie zit, dan zou ik hem dat laten trainen. Maar vooral heel veel speeltijd geven en altijd meenemen in de selectie; al valt hij maar 20m in. Hij kan werkelijk (bijna) alles :classic_biggrin:

Edit: om trainen naar een WB kan inderdaad, IWB is ook zeer vet, maar echt alles kan. Als hij zijn pace & acceleration nog kan verbeteren, dan is hij echt super-multifunctioneel.

Volgens mij hebben we goud in handen met deze speler, niet normaal! Ontwikkeling van de afgelopen maand ;c

image.png.1b95eff00c6e321715b5b79f1e6b495c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-12-2023 om 14:06 zei ElPrincipito:

Kleine vraag; hoe kun je staf aannemen voor je eigen 2e elftal als het een 'sattelietclub' betreft? Standard 2 speelt een klasse lager. Ze hebben heel weinig trainers en dat is zonde. Bij FM20 lukte het mij nooit dit aan te passen. Kan dat wel nu met FM24? als ik verantwoordelijk ben kan ik gen vacature uitzetten. 

Iemand? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites