jj1 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 13 uur geleden zei jj1: https://tinypic.host/image/bzrbw Prima eerste seizoen in l1 denk ik. Uiteindelijk nog play offa gehaald… voor promotie😂 Wel simpel eraf maar heerlijk seizoen. Nu kijken of we dit kunnen evenaren volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Nog twee wedstrijd te spelen dit seizoen. Zo eerst de finale van de EL tegen Aston Villa. Die hebben we ook getroffen in de finale van de League Cup en toen verslagen, dus dat biedt perspectief. En nog een competitie wedstrijd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 1 uur geleden zei De Raam: Vroege ochtendsessies zijn vaak wel de beste.. Hoe lang ben je al bezig? Al 22 wedstrijden gespeeld?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Het is 2038 en de eerste profclub (aan de start van de game) is gedegradeerd uit de Jack's League; Telstar verdwijnt naar het vierde niveau. Tegelijkertijd is ook Almere City gedegradeerd uit de KKD, wat de eerste Eredivisie club (aan de start van de game) maakt die gedegradeerd is naar het amateurniveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 27 minuten geleden zei MisterX: Hoe lang ben je al bezig? Al 22 wedstrijden gespeeld?! Ik was er om half 5 uit, denk dat ik rond 5 uur begonnen ben. Augustus had ik gisteren avond al gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Lazio wil mijn beste speler huren. Alsof ik daar in ga trappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 11 uur geleden zei Rrrood: Aangepaste tactiek is lekker dominant Trauner kreeg het even op zijn heupen: Inhoud verbergen En een heerlijke vrije trap: Inhoud verbergen Heerlijk zeg, lekker bezig maatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Al-Zaabi Masterclass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Niet te zien omdat ik hem als 5e wissel eraf, publiekswissel gaf.... Jorrel Hato pakte man of the match met goal+ assist en een 8.5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Seizoen 3 komen we helaas net wat te kort. Voornamelijk van Feyenoord lukt het niet meer om van te winnen. Bekerfinale ook van verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Winnen van een team dat 13 duel op rij ongeslagen was! En dat niet alleen, je 19 jarige AMR maakt de 0-1 en je 19 jarige RB pakt dik verdiend man of the match, met 2 assists, 3 key passes en een 9.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Na 5 wedstrijden kan ik nu al zeggen dat het mijn slechtste seizoen ooit wordt: Al voor een tweede keer gelijk gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Ik ga maar nog even wachten met Santos game. Citaat New Update Dec 15th-22nd: SI usually release an official patch a few weeks after release which we wait for. We also need to modify our update to handle the 2 new game modes. I am also on holiday Dec 1 - 14 for that reason it is anticipated our FM24 Data Update will be out between Dec 15-22. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Altijd lekker als een speler uit eigen opleiding zo'n award pakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 60 miljoen gespendeerd en de grootste wonderkids van Japan opgekocht. Onze eigen opleiding is nog altijd kak, maar we gaan wel lekker. Een 34-jarige Mitoma als spelmaker is ook geil trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Op 15-12-2023 om 12:47 zei Monty: Om trainen naar een rechtsback en m dan ook verhuren als rechtsback 22 uur geleden zei MisterX: Trainen als keeper: Dit wordt overduidelijk de nieuwe Oliver Kahn 22 uur geleden zei Kyrill: Niet verkopen iig. Als je geen plek als fringe/roulatie bij je eigen team voor hem hebt, dan maar verhuren met geen optie of verhuren met optionele optie tot koop(die worden noooooooooooooooooooit gelicht door de AI) 19 uur geleden zei Rrrood: De enige positie (2 met gk meegerekend) die ik hem niet zou laten spelen is DC. Als je dun in 1 positie zit, dan zou ik hem dat laten trainen. Maar vooral heel veel speeltijd geven en altijd meenemen in de selectie; al valt hij maar 20m in. Hij kan werkelijk (bijna) alles Edit: om trainen naar een WB kan inderdaad, IWB is ook zeer vet, maar echt alles kan. Als hij zijn pace & acceleration nog kan verbeteren, dan is hij echt super-multifunctioneel. Volgens mij hebben we goud in handen met deze speler, niet normaal! Ontwikkeling van de afgelopen maand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Makkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Wat een loting weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 4 uur geleden zei La Pulga: Ik ga maar nog even wachten met Santos game. Help me er aan herinneren dat ik volgend jaar het spel pas koop als de laatste patch is uitgebracht . Ik heb zo een hekel aan updates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 1 minuut geleden zei Lensherr: Help me er aan herinneren dat ik volgend jaar het spel pas koop als de laatste patch is uitgebracht . Ik heb zo een hekel aan updates Ja als je gewoon in discord bleef zitten dan had je dat meegekregen. grapje, discord is dood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 1 minuut geleden zei Lensherr: Help me er aan herinneren dat ik volgend jaar het spel pas koop als de laatste patch is uitgebracht . Ik heb zo een hekel aan updates Ik heb van geen enkele update/patch nog last gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Op 13-12-2023 om 14:06 zei ElPrincipito: Kleine vraag; hoe kun je staf aannemen voor je eigen 2e elftal als het een 'sattelietclub' betreft? Standard 2 speelt een klasse lager. Ze hebben heel weinig trainers en dat is zonde. Bij FM20 lukte het mij nooit dit aan te passen. Kan dat wel nu met FM24? als ik verantwoordelijk ben kan ik gen vacature uitzetten. Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 1 uur geleden zei ElPrincipito: Iemand? Dat is nog steeds niet mogelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten