Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei ElPrincipito:

@Copywriter Ik zie da spelers niet die r hebben voor de ID, dan lukt het. Mijn manager heeft echter een R - dat lukt op geen enkele manier. Als ik er meer in zet kan ik de record line onder elkaar zetten? Sorry voor alle vragen! 

Schermafbeelding2023-12-13om16_53_56.thumb.png.7439cd5491a393f4dfa8ecc00a4508a3.png

Je kan de files onder elkaar zetten  maar als je mij een zip bestand met je foto's stuurt maak ik een xml file voor je. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dedaba907c84c18d1559c599f62563bf.png

Het is even gedaan met de pret. 4 clubs in de CL, 2 in de EL en de club in de voorronde van de ECL heeft het niet gered. Alle punten delen we nu door 7 en 6,929 is niet eens zo heel slecht maar we gaan nu wel vallen natuurlijk

No worries, is natuurlijk ingecalculeerd. Hopelijk stijgt de reputatie van de andere ploegen de aankomende 2 jaar en dan kunnen we over 2 seizoenen weer naar boven knallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb groot nieuws!!! Ik ben voor de derde keer op rij kampioen geworden en nu heb ik een nieuw salarisbudget ontvangen!!!

Het is maar een kleine (;c) upgrade: Van 50k per maand naar 1.57 mln. per maand :t::t::t::t::t::t::t::t::t::t::t::t::t:

Ik vermoed wel dat spelers nu meteen een factor 10 gaan inbouwen in hun salariseis :classic_ninja:

Ik zit echter nog wel steeds vast aan de 1 jarige contracten :5

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kyrill:

20231214142704_1.thumb.jpg.ee098551325c0478b36056deb3711d49.jpg

Alweer 2e flawless victory in korte tijd _O_

We hebben maar 0.85 expected goals against en na 26 duels, pas 22 goals tegen, dikke prima

Welke FM heb jij?

Want ik heb die goal gezien van jou tegen Man City en leek totaal niet op de fm engine van 2024. Ik heb de demo een tijdje gespeeld en vond de engine er veel beter uitzien. Fm 22 zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Berjan1986:

Welke FM heb jij?

Want ik heb die goal gezien van jou tegen Man City en leek totaal niet op de fm engine van 2024. Ik heb de demo een tijdje gespeeld en vond de engine er veel beter uitzien. Fm 22 zeker?

2024 wat @Rrrood al zei. City is gewoon matig team, is bij mij al 3 FM's of meer het geval, wanneer ik met Arsenal speel :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MisterX:

Ik snap sowieso niet helemaal hoe dingen werken. Na het eerste jaar waarin ik (ondanks prognose van 11e ofzo van de 16) de dubbel pakte, daalde de reputatie van de club naar verreweg de laagste van het hele land :cab:

Heb je de faciliteiten onderhouden of verbeterd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rrrood:

Heb je de faciliteiten onderhouden of verbeterd?

We hebben het over 1 jaartje he? Volgens mij ging ik van nationaal naar onbeduidend ofzo na de dubbel... 

Faciliteiten zouden alleen op langere termijn wat impact hebben. Sowieso had niemand in de hele divisie geld voor faciliteiten. Ondertussen heb ik als enige in ieder geval veel geld en heb ik er wel geld in gestoken.

Na een derde jaar (voor het eerst niet de dubbel met de triple) ben ik van plek 12 van de 16 naar plek 1 gestegen. Eindelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Thierryvane:

Blijft een absolute baas die Griez. :D 

Haha ja prachtig hoe gepassioneerd hij praat altijd over FM. Zal me niets verbazen als hij ergens dit jaar bij een club komt te zitten en dan Antoni Milambo in de basis heeft staan na die actie tegen hem. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites