Copywriter Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 20 uur geleden zei ElPrincipito: @Copywriter Ik zie da spelers niet die r hebben voor de ID, dan lukt het. Mijn manager heeft echter een R - dat lukt op geen enkele manier. Als ik er meer in zet kan ik de record line onder elkaar zetten? Sorry voor alle vragen! Je kan de files onder elkaar zetten maar als je mij een zip bestand met je foto's stuurt maak ik een xml file voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Alweer 2e flawless victory in korte tijd We hebben maar 0.85 expected goals against en na 26 duels, pas 22 goals tegen, dikke prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Met de hartelijke groeten van 'de oudjes' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Hahahaha geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 B2B Champions League winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Een goede voorbereiding is het halve werk. Heb hem ook weer opgepakt @Thomassje123; als ik zie hoe hard jij ineens gaat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Het is even gedaan met de pret. 4 clubs in de CL, 2 in de EL en de club in de voorronde van de ECL heeft het niet gered. Alle punten delen we nu door 7 en 6,929 is niet eens zo heel slecht maar we gaan nu wel vallen natuurlijk No worries, is natuurlijk ingecalculeerd. Hopelijk stijgt de reputatie van de andere ploegen de aankomende 2 jaar en dan kunnen we over 2 seizoenen weer naar boven knallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) Ik heb groot nieuws!!! Ik ben voor de derde keer op rij kampioen geworden en nu heb ik een nieuw salarisbudget ontvangen!!! Het is maar een kleine () upgrade: Van 50k per maand naar 1.57 mln. per maand Ik vermoed wel dat spelers nu meteen een factor 10 gaan inbouwen in hun salariseis Ik zit echter nog wel steeds vast aan de 1 jarige contracten 14 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 It's Mazzu time! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Deze tactiek Weer een heerlijke comeback (mijn eigen tactiek btw) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Hoppateee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 6 uur geleden zei Kyrill: Alweer 2e flawless victory in korte tijd We hebben maar 0.85 expected goals against en na 26 duels, pas 22 goals tegen, dikke prima Welke FM heb jij? Want ik heb die goal gezien van jou tegen Man City en leek totaal niet op de fm engine van 2024. Ik heb de demo een tijdje gespeeld en vond de engine er veel beter uitzien. Fm 22 zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 6 minuten geleden zei Berjan1986: Welke FM heb jij? Want ik heb die goal gezien van jou tegen Man City en leek totaal niet op de fm engine van 2024. Ik heb de demo een tijdje gespeeld en vond de engine er veel beter uitzien. Fm 22 zeker? 100% FM24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Hier worden we vrolijk van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) Ik werd niet zo vrolijk van de ratings van mijn 2 middenvelders in de DM positie. De 4231 is qua rollen op 4 plaatsen aangepast en de test was thuis tegen de nr. 2 AZ 2 DMs allebei 7.7 Nu kijken of ze dat vol kunnen houden 14 december 2023 bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Daar gaat mijn perfecte score voor het seizoen... Dit jaar alweer niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 1 uur geleden zei Berjan1986: Welke FM heb jij? Want ik heb die goal gezien van jou tegen Man City en leek totaal niet op de fm engine van 2024. Ik heb de demo een tijdje gespeeld en vond de engine er veel beter uitzien. Fm 22 zeker? 2024 wat @Rrrood al zei. City is gewoon matig team, is bij mij al 3 FM's of meer het geval, wanneer ik met Arsenal speel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Waarom ben ik nog steeds alleen maar favoriet personeel na 2x de dubbel en 1x de triple in 3 jaar tijd. Zou ik ondertussen een niet veel hogere status moeten krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Persoonlijkheid speelt ook een rol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Ik snap sowieso niet helemaal hoe dingen werken. Na het eerste jaar waarin ik (ondanks prognose van 11e ofzo van de 16) de dubbel pakte, daalde de reputatie van de club naar verreweg de laagste van het hele land Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Zojuist zei MisterX: Ik snap sowieso niet helemaal hoe dingen werken. Na het eerste jaar waarin ik (ondanks prognose van 11e ofzo van de 16) de dubbel pakte, daalde de reputatie van de club naar verreweg de laagste van het hele land Heb je de faciliteiten onderhouden of verbeterd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 1 minuut geleden zei Rrrood: Heb je de faciliteiten onderhouden of verbeterd? We hebben het over 1 jaartje he? Volgens mij ging ik van nationaal naar onbeduidend ofzo na de dubbel... Faciliteiten zouden alleen op langere termijn wat impact hebben. Sowieso had niemand in de hele divisie geld voor faciliteiten. Ondertussen heb ik als enige in ieder geval veel geld en heb ik er wel geld in gestoken. Na een derde jaar (voor het eerst niet de dubbel met de triple) ben ik van plek 12 van de 16 naar plek 1 gestegen. Eindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Blijft een absolute baas die Griez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 11 minuten geleden zei Thierryvane: Blijft een absolute baas die Griez. Haha ja prachtig hoe gepassioneerd hij praat altijd over FM. Zal me niets verbazen als hij ergens dit jaar bij een club komt te zitten en dan Antoni Milambo in de basis heeft staan na die actie tegen hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten