ReneLeBlanc Geplaatst Donderdag at 18:36 Share Geplaatst Donderdag at 18:36 2 uur geleden zei Nom de Guerre: PSG haat me We all do met zulke resultaten. Spoiler geintje natuurlijk erg veel love. Wordt er hier ook nog FM gespeeld door iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst Donderdag at 18:53 Share Geplaatst Donderdag at 18:53 3 uur geleden zei Lensherr: Ga je met Anderlecht beginnen? Ik zit er momenteel sterk aan te twijfelen om ergens in Bosnië te beginnen Ja, doen! Bosnië is tof. Heb er paar dagen geleden ook weer (opnieuw) een carrière gestart met Zeljeznicar Sarajevo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst Donderdag at 18:57 Share Geplaatst Donderdag at 18:57 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Mordurette: Ja, doen! Bosnië is tof. Heb er paar dagen geleden ook weer (opnieuw) een carrière gestart met Zeljeznicar Sarajevo. Heb je tips? Ik dacht aan Velez Mostar. Edit; Die kits van Zeljeznicar bevallen me al Donderdag at 18:58 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst Donderdag at 19:36 Share Geplaatst Donderdag at 19:36 38 minuten geleden zei Lensherr: Heb je tips? Ik dacht aan Velez Mostar. Edit; Die kits van Zeljeznicar bevallen me al Zeljeznicar is de oude club van Dzeko (ook een leuke bijkomstigheid). Zeker toffe kits, ook één van de redenen dat ik ze koos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst Donderdag at 19:56 Share Geplaatst Donderdag at 19:56 17 minuten geleden zei Mordurette: Zeljeznicar is de oude club van Dzeko (ook een leuke bijkomstigheid). Zeker toffe kits, ook één van de redenen dat ik ze koos. Ik zag in zo een facebook groepje continu iemand posten over het Bosnisch voetbal en daarmee lijkt me dat een leuke optie. Ik ga nog even kijken of ik tijd vind om een nieuwe save op te starten. Eigenlijk had ik in mijn hoofd om te stoppen met FM en mij te focussen op andere dingen. Ik ben bang dat als ik een nieuwe save start... Ik mijn focus weer ga verliezen op het andere Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst Donderdag at 20:32 Share Geplaatst Donderdag at 20:32 Succes haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst Donderdag at 20:35 Share Geplaatst Donderdag at 20:35 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst Donderdag at 20:41 Share Geplaatst Donderdag at 20:41 Ik zou zeggen kommetdeipoethaij. Negen maanden later is het dan komdernumaaroet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Donderdag at 20:52 Share Geplaatst Donderdag at 20:52 Nog niet eerder zo dichtbij gestaan als dit jaar halverwege. Puntenaantallen van Real Madrid de afgelopen jaren: 95 (tweede plaats), 96 (kampioen), 91 (tweede plaats) en 97 (kampioen). Real Madrid in die jaren 97, 90, 99 en 80. Op afgelopen seizoen na dus twee ploegen met 90+ punten. Da gaan wij nie redden als we nog zo'n seizoenshelft hebben dus we mogen een konijn uit de hoge hoed gaan toveren willen we m dit jaar pullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst Donderdag at 21:50 Share Geplaatst Donderdag at 21:50 6 uur geleden zei Steels: Mensen met een goeie tactiek om met 2 spitsen te spelen? Liefst een beetje realistisch met een idee achter Zoiets? Gemaakt voor iemand van het forum voor Tottenham. Flat 442 Kan ook prima, 424, of 2 spitsen zonder vleugels. Wat je maar wilt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst Donderdag at 23:02 Share Geplaatst Donderdag at 23:02 1 uur geleden zei Rrrood: Zoiets? Gemaakt voor iemand van het forum voor Tottenham. Flat 442 Kan ook prima, 424, of 2 spitsen zonder vleugels. Wat je maar wilt Lol, tactiek voor iemand voor Tottenham met Arsenal Goh, mij spreekt zo'n asymetrische opstelling niet echt aan, noch de vele team-instructies. Ik neig zelf naar een 442/424 maar wil het defensief ook wel op orde hebben en dat lukt me deze FM niet echt met een 4-mans-verdediging. Net zoals ik geen consistente prestaties krijg uit mijn AMR/L, dus ze mss gewoon als WBR/L gebruik en zo toch maar richting een 3412 ga. Atalanta's prestaties trekken ook mijn aandacht om het op die manier te proberen. Dus suggesties voor een 3412 (eventueel zelfs 3421) en/of een goeie 442/424 of zelfs een ander 2 spitsen-systeem zijn zeker welkom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Donderdag at 23:21 Share Geplaatst Donderdag at 23:21 another love Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst gisteren om 07:08 Share Geplaatst gisteren om 07:08 Had weinig fiducie in een WK-zege met Nieuw-Zeeland, dus na het EK maar eens gekeken welke banen er vrij kwamen. De grootste landen wilden me niet, want ik zit op het vierde clubniveau van Zweden, hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst gisteren om 07:37 Share Geplaatst gisteren om 07:37 Hartog van Az bij iemand uitgegroeid tot een topspeler. Heb begin seizoen 2 biedingen van rond de 10 miljoen op hem van de Europese top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst gisteren om 07:50 Share Geplaatst gisteren om 07:50 8 hours ago, Steels said: Lol, tactiek voor iemand voor Tottenham met Arsenal Goh, mij spreekt zo'n asymetrische opstelling niet echt aan, noch de vele team-instructies. Ik neig zelf naar een 442/424 maar wil het defensief ook wel op orde hebben en dat lukt me deze FM niet echt met een 4-mans-verdediging. Net zoals ik geen consistente prestaties krijg uit mijn AMR/L, dus ze mss gewoon als WBR/L gebruik en zo toch maar richting een 3412 ga. Atalanta's prestaties trekken ook mijn aandacht om het op die manier te proberen. Dus suggesties voor een 3412 (eventueel zelfs 3421) en/of een goeie 442/424 of zelfs een ander 2 spitsen-systeem zijn zeker welkom! Ik heb gisteren ook een nieuwe tactiek/opstelling gemaakt voor mijn PSV-save. Wel 4 verdedigers maar ook a-symetrisch met verder 1 verdedigende middenvelder, 2 aanvallende middenvelders, een rechtsbuiten en twee spitsen. Eerste wedstrijd tegen Ajax 6-0 met xG van 5,4 voor en 0,2 tegen. Mocht je interesse hebben dan zal ik hem hier wel uploaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst gisteren om 08:37 Share Geplaatst gisteren om 08:37 Eerste speeldag van het nieuwe seizoen. Mijn toptransfer. Lul de behanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst gisteren om 08:51 Share Geplaatst gisteren om 08:51 16 uur geleden zei Nom de Guerre: PSG haat me Staat er al een standbeeld naast Selhurst Park? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst gisteren om 08:59 Share Geplaatst gisteren om 08:59 14 uur geleden zei ReneLeBlanc: We all do met zulke resultaten. Toon verborgen inhoud geintje natuurlijk erg veel love. Wordt er hier ook nog FM gespeeld door iemand? Zeker, al merk ik wel dat het steeds lastiger wordt om plezier uit games te halen. Heb een aantal lange games lopen in FM24. Dus daar wissel ik wel erg tussen. Nu mijn Dinamo Zagreb game weer opgepakt. In 2038 zijn we 8-voudig CL winnaar. Ff kijken of we Real van de troon kunnen stoten, die hebben er inmiddels dacht ik 16. Ik denk qua spelers overigens HET ziektste team dat ik ooit gehad heb. Zal een deze dagen eens wat screens uploaden, echt ziek namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst gisteren om 09:23 Share Geplaatst gisteren om 09:23 10 uur geleden zei Steels: Lol, tactiek voor iemand voor Tottenham met Arsenal Goh, mij spreekt zo'n asymetrische opstelling niet echt aan, noch de vele team-instructies. Ik neig zelf naar een 442/424 maar wil het defensief ook wel op orde hebben en dat lukt me deze FM niet echt met een 4-mans-verdediging. Net zoals ik geen consistente prestaties krijg uit mijn AMR/L, dus ze mss gewoon als WBR/L gebruik en zo toch maar richting een 3412 ga. Atalanta's prestaties trekken ook mijn aandacht om het op die manier te proberen. Dus suggesties voor een 3412 (eventueel zelfs 3421) en/of een goeie 442/424 of zelfs een ander 2 spitsen-systeem zijn zeker welkom! Deze schijnt wel aardig te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst gisteren om 09:25 Share Geplaatst gisteren om 09:25 van bommel verkocht voor 33 miljoen en Anan Khalaily als vervanger gehaald. Die samen met Hartog de AML positie bekleed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst gisteren om 10:07 Share Geplaatst gisteren om 10:07 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Zeker, al merk ik wel dat het steeds lastiger wordt om plezier uit games te halen. Heb een aantal lange games lopen in FM24. Dus daar wissel ik wel erg tussen. Nu mijn Dinamo Zagreb game weer opgepakt. In 2038 zijn we 8-voudig CL winnaar. Ff kijken of we Real van de troon kunnen stoten, die hebben er inmiddels dacht ik 16. Ik denk qua spelers overigens HET ziektste team dat ik ooit gehad heb. Zal een deze dagen eens wat screens uploaden, echt ziek namelijk. Misschien moet je weer eens een estafette meedoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst gisteren om 11:57 Share Geplaatst gisteren om 11:57 4 uur geleden zei Rob1981: Ik heb gisteren ook een nieuwe tactiek/opstelling gemaakt voor mijn PSV-save. Wel 4 verdedigers maar ook a-symetrisch met verder 1 verdedigende middenvelder, 2 aanvallende middenvelders, een rechtsbuiten en twee spitsen. Eerste wedstrijd tegen Ajax 6-0 met xG van 5,4 voor en 0,2 tegen. Mocht je interesse hebben dan zal ik hem hier wel uploaden. Screentje van je tactiek mag zeker! 2 uur geleden zei Becks: Deze schijnt wel aardig te werken. Ziet er interessant uit! Wil ik wel eens uitproberen 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst gisteren om 14:52 Share Geplaatst gisteren om 14:52 Back to back to back. Door naar de Superettan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 uur geleden Share Geplaatst 17 uur geleden Ein-de-lijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 uur geleden Share Geplaatst 15 uur geleden Meneer is net een een paar dagen bij ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten