Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Mordurette:

Ja, doen! Bosnië is tof. Heb er paar dagen geleden ook weer (opnieuw) een carrière gestart met Zeljeznicar Sarajevo. 

Heb je tips? Ik dacht aan Velez Mostar. Edit; Die kits van Zeljeznicar bevallen me al :DW:

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Mordurette:

Zeljeznicar is de oude club van Dzeko (ook een leuke bijkomstigheid). Zeker toffe kits, ook één van de redenen dat ik ze koos.

Ik zag in zo een facebook groepje continu iemand posten over het Bosnisch voetbal en daarmee lijkt me dat een leuke optie. Ik ga nog even kijken of ik tijd vind om een nieuwe save op te starten. Eigenlijk had ik in mijn hoofd om te stoppen met FM en mij te focussen op andere dingen. Ik ben bang dat als ik een nieuwe save start... Ik mijn focus weer ga verliezen op het andere :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.e15883e2f47095e7b0831a67a556099b.png

Nog niet eerder zo dichtbij gestaan als dit jaar halverwege. Puntenaantallen van Real Madrid de afgelopen jaren: 95 (tweede plaats), 96 (kampioen), 91 (tweede plaats) en 97 (kampioen). Real Madrid in die jaren 97, 90, 99 en 80. Op afgelopen seizoen na dus twee ploegen met 90+ punten. ;c Da gaan wij nie redden als we nog zo'n seizoenshelft hebben dus we mogen een konijn uit de hoge hoed gaan toveren willen we m dit jaar pullen. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rrrood:

Zoiets?

833a281a2683503e65903e46a697a07c.png

Gemaakt voor iemand van het forum voor Tottenham. Flat 442 Kan ook prima, 424, of 2 spitsen zonder vleugels. Wat je maar wilt

Lol, tactiek voor iemand voor Tottenham met Arsenal :-D

Goh, mij spreekt zo'n asymetrische opstelling niet echt aan, noch de vele team-instructies.

Ik neig zelf naar een 442/424 maar wil het defensief ook wel op orde hebben en dat lukt me deze FM niet echt met een 4-mans-verdediging. Net zoals ik geen consistente prestaties krijg uit mijn AMR/L, dus ze mss gewoon als WBR/L gebruik en zo toch maar richting een 3412 ga. Atalanta's prestaties trekken ook mijn aandacht om het op die manier te proberen.

Dus suggesties voor een 3412 (eventueel zelfs 3421) en/of een goeie 442/424 of zelfs een ander 2 spitsen-systeem zijn zeker welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 hours ago, Steels said:

Lol, tactiek voor iemand voor Tottenham met Arsenal 

Goh, mij spreekt zo'n asymetrische opstelling niet echt aan, noch de vele team-instructies.

Ik neig zelf naar een 442/424 maar wil het defensief ook wel op orde hebben en dat lukt me deze FM niet echt met een 4-mans-verdediging. Net zoals ik geen consistente prestaties krijg uit mijn AMR/L, dus ze mss gewoon als WBR/L gebruik en zo toch maar richting een 3412 ga. Atalanta's prestaties trekken ook mijn aandacht om het op die manier te proberen.

Dus suggesties voor een 3412 (eventueel zelfs 3421) en/of een goeie 442/424 of zelfs een ander 2 spitsen-systeem zijn zeker welkom!

Ik heb gisteren ook een nieuwe tactiek/opstelling gemaakt voor mijn PSV-save. Wel 4 verdedigers maar ook a-symetrisch met verder 1 verdedigende middenvelder, 2 aanvallende middenvelders, een rechtsbuiten en twee spitsen. Eerste wedstrijd tegen Ajax 6-0 met xG van 5,4 voor en 0,2 tegen. Mocht je interesse hebben dan zal ik hem hier wel uploaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei ReneLeBlanc:

We all do met zulke resultaten. 

Toon verborgen inhoud

geintje natuurlijk erg veel love.

Wordt er hier ook nog FM gespeeld door iemand?

Zeker, al merk ik wel dat het steeds lastiger wordt om plezier uit games te halen.

Heb een aantal lange games lopen in FM24. Dus daar wissel ik wel erg tussen. Nu mijn Dinamo Zagreb game weer opgepakt. In 2038 zijn we 8-voudig CL winnaar. Ff kijken of we Real van de troon kunnen stoten, die hebben er inmiddels dacht ik 16.

Ik denk qua spelers overigens HET ziektste team dat ik ooit gehad heb. Zal een deze dagen eens wat screens uploaden, echt ziek namelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Steels:

Lol, tactiek voor iemand voor Tottenham met Arsenal 

Deze schijnt wel aardig te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Zeker, al merk ik wel dat het steeds lastiger wordt om plezier uit games te halen.

Heb een aantal lange games lopen in FM24. Dus daar wissel ik wel erg tussen. Nu mijn Dinamo Zagreb game weer opgepakt. In 2038 zijn we 8-voudig CL winnaar. Ff kijken of we Real van de troon kunnen stoten, die hebben er inmiddels dacht ik 16.

Ik denk qua spelers overigens HET ziektste team dat ik ooit gehad heb. Zal een deze dagen eens wat screens uploaden, echt ziek namelijk. 

Misschien moet je weer eens een estafette meedoen? ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rob1981:

Ik heb gisteren ook een nieuwe tactiek/opstelling gemaakt voor mijn PSV-save. Wel 4 verdedigers maar ook a-symetrisch met verder 1 verdedigende middenvelder, 2 aanvallende middenvelders, een rechtsbuiten en twee spitsen. Eerste wedstrijd tegen Ajax 6-0 met xG van 5,4 voor en 0,2 tegen. Mocht je interesse hebben dan zal ik hem hier wel uploaden.

Screentje van je tactiek mag zeker! 

2 uur geleden zei Becks:

Deze schijnt wel aardig te werken.

Ziet er interessant uit! Wil ik wel eens uitproberen 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites