Thierryvane Geplaatst Zondag at 12:04 Share Geplaatst Zondag at 12:04 Komt na dit seizoen transfervrij over. Topscorer van de PL op dit moment met 16G. Vrees einde Brobbey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst Zondag at 12:18 Share Geplaatst Zondag at 12:18 13 minuten geleden zei Thierryvane: Komt na dit seizoen transfervrij over. Topscorer van de PL op dit moment met 16G. Vrees einde Brobbey. Die schiet heel de eredivisie kapot. Zet de teller maar op 50 competitie doelpunten volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst Zondag at 12:32 Share Geplaatst Zondag at 12:32 Concurrentie volgend jaar in de eredivisie. Fronsie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Zondag at 12:41 Share Geplaatst Zondag at 12:41 20 minuten geleden zei Dansmeister: Die schiet heel de eredivisie kapot. Zet de teller maar op 50 competitie doelpunten volgend seizoen. Laten we eerst die Champions League maar een keertje pakken Dan. Mag Luke bij helpen. Inmiddels 2033 en de teller staat nog altijd op 0. 8 minuten geleden zei Dansmeister: Concurrentie volgend jaar in de eredivisie. Fronsie. #KroatiëArmy #InFrankWeTrust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst Zondag at 14:02 Share Geplaatst Zondag at 14:02 Gewoon omdat het kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Zondag at 21:43 Share Geplaatst Zondag at 21:43 Op 5-12-2024 om 10:57 zei Steels: Nieuwe patch van SI ivm licenties voor 2024..Even opnieuw een realname downloaden/bestandjes verwijderen Moet je perse een nieuwe realname downloaden? Kan je niet gewoon enkel de bestanden verwijderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Maandag at 07:43 Share Geplaatst Maandag at 07:43 Ga ik naar Oekraïne of naar Israël voor mijn volgende avontuur en een stadion in Europa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst Maandag at 13:56 Share Geplaatst Maandag at 13:56 6 uur geleden zei Nom de Guerre: Ga ik naar Oekraïne of naar Israël voor mijn volgende avontuur en een stadion in Europa? Op zich maakt het niet uit, gaat in beide landen tegen de grond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Maandag at 14:26 Share Geplaatst Maandag at 14:26 29 minuten geleden zei Glenn08: Op zich maakt het niet uit, gaat in beide landen tegen de grond. Misschien ga ik eerst even naar Maleisië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst Maandag at 15:07 Share Geplaatst Maandag at 15:07 Gewoon het cirkeltje rondmaken bij Fortuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Maandag at 17:08 Share Geplaatst Maandag at 17:08 1 uur geleden zei neva: Gewoon het cirkeltje rondmaken bij Fortuna. Ik ga eerst nog eens buurten in Maleisië. Europa trekt me nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst Maandag at 17:26 Share Geplaatst Maandag at 17:26 Dus dan sta je na een goed kwartier met 3-0 voor bij de kampioenskandidaat. Wat doe je dan als ervaren spits? Het antwoord: Spoiler 20241209-1726-07.3423461.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Maandag at 18:46 Share Geplaatst Maandag at 18:46 11 uur geleden zei Nom de Guerre: Ga ik naar Oekraïne of naar Israël voor mijn volgende avontuur en een stadion in Europa? Dan moet je wel naar de Oekraïne want een stadion in Israël ligt niet in Europa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst Maandag at 19:03 Share Geplaatst Maandag at 19:03 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik ga eerst nog eens buurten in Maleisië. Europa trekt me nog niet. Beter. Vanaf 2100 zou het zomaar kunnen dat Nederland en België onder water staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Maandag at 19:14 Share Geplaatst Maandag at 19:14 27 minuten geleden zei Djurovski: Dan moet je wel naar de Oekraïne want een stadion in Israël ligt niet in Europa In FM wel , anders had ik Australië ook mogen meetellen als een Oceanisch stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst Maandag at 19:16 Share Geplaatst Maandag at 19:16 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: In FM wel , anders had ik Australië ook mogen meetellen als een Oceanisch stadion Ik weet niet wat jouw team wordt in Europa, maar je ogen gaan in ieder geval Allicante op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Maandag at 19:23 Share Geplaatst Maandag at 19:23 8 minuten geleden zei Nom de Guerre: In FM wel , anders had ik Australië ook mogen meetellen als een Oceanisch stadion Dat is waar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
h.b.t.t.w. Geplaatst Maandag at 20:29 Share Geplaatst Maandag at 20:29 Spoiler Zo'n wedstrijd heb je maar een keer in het seizoen. Knotsgek! Wedstrijd daarop: Spoiler Laatste 7 wedstrijden: Spoiler Het leven van een LLM manager. Ach, het publiek wil ook wat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst Dinsdag at 10:04 Share Geplaatst Dinsdag at 10:04 De betere bekerjaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Dinsdag at 22:19 Share Geplaatst Dinsdag at 22:19 Krijg ineens veel onkosten bij Other Iemand enig idee waar dat weg komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst Dinsdag at 22:21 Share Geplaatst Dinsdag at 22:21 1 minuut geleden zei Djurovski: Krijg ineens veel onkosten bij Other Iemand enig idee waar dat weg komt? De kostprijs van de vrouwtjes voor de afterparty na de wedstrijd of de eventuele lichtshow voor de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Dinsdag at 22:46 Share Geplaatst Dinsdag at 22:46 23 minuten geleden zei Lensherr: De kostprijs van de vrouwtjes voor de afterparty na de wedstrijd of de eventuele lichtshow voor de wedstrijd. Heb wel een hele stoet aan nationaliteiten dus als die idd alle vrouwtjes elke wedstrijd laten invliegen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 uur geleden Share Geplaatst 17 uur geleden Iemand bekend met de financiën in Portugal? Wil een club net buiten de top 5 competities oppakken maar dan moeten er wel mogelijkheden zijn om door te groeien en ook in de CL mee te kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 uur geleden Share Geplaatst 16 uur geleden 27 minuten geleden zei Elano: Iemand bekend met de financiën in Portugal? Wil een club net buiten de top 5 competities oppakken maar dan moeten er wel mogelijkheden zijn om door te groeien en ook in de CL mee te kunnen doen. Had er met Casa Pia weinig tot geen last van. Geld stroomde voldoende binnen, zeker als je snel Europees speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 uur geleden Share Geplaatst 16 uur geleden 42 minuten geleden zei Elano: Iemand bekend met de financiën in Portugal? Wil een club net buiten de top 5 competities oppakken maar dan moeten er wel mogelijkheden zijn om door te groeien en ook in de CL mee te kunnen doen. Je hebt verkopen en Europees voetbal nodig om een mooi transferbudget te verkrijgen. Totdat je dat voor elkaar hebt is het soms wel behelpen hoor. Dan moet ik wel zeggen dat ik bij 3/4 teams heb gezeten waarmee ik als promovendus op het hoogste niveau kwam dus hoe het bij de teams zit die direct op het hoogste niveau actief zijn weet ik niet zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten