Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Dansmeister:

Die schiet heel de eredivisie kapot. ;c Zet de teller maar op 50 competitie doelpunten volgend seizoen.

Laten we eerst die Champions League maar een keertje pakken Dan. Mag Luke bij helpen. Inmiddels 2033 en de teller staat nog altijd op 0.

8 minuten geleden zei Dansmeister:

image.png.d03a114f8368ef3dd6a8fdf97c7b200c.png

Concurrentie volgend jaar in de eredivisie. Fronsie. _O_

image.gif.61c1b2b600d1ba9ca141086d9f133c78.gif

#KroatiëArmy #InFrankWeTrust

image.thumb.png.c0c2f65959850a9017b507836be567b7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Elano:

Iemand bekend met de financiën in Portugal? Wil een club net buiten de top 5 competities oppakken maar dan moeten er wel mogelijkheden zijn om door te groeien en ook in de CL mee te kunnen doen.

Had er met Casa Pia weinig tot geen last van. Geld stroomde voldoende binnen, zeker als je snel Europees speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Elano:

Iemand bekend met de financiën in Portugal? Wil een club net buiten de top 5 competities oppakken maar dan moeten er wel mogelijkheden zijn om door te groeien en ook in de CL mee te kunnen doen.

Je hebt verkopen en Europees voetbal nodig om een mooi transferbudget te verkrijgen. Totdat je dat voor elkaar hebt is het soms wel behelpen hoor. Dan moet ik wel zeggen dat ik bij 3/4 teams heb gezeten waarmee ik als promovendus op het hoogste niveau kwam dus hoe het bij de teams zit die direct op het hoogste niveau actief zijn weet ik niet zeker

Link naar opmerking
Deel via andere websites