Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei MisterX:

Ik heb FM net zonder issues opgestart. 

Probleem gevonden na een middagje zoeken. Probleem wordt veroorzaakt door de Firewall van mijn beveiliging software. De firewall laat de verbinding met Steam niet toe. Wordt nu opgepakt als zijnde een bug want de helpdesk kon Steam niet instellen als vertrouwde verbinding. 

Inmiddels de firewall van Apple aangezet om te beveiligen en ik kan weer spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schermafbeelding2024-10-24164655.png.d1b796333749b6041e7e38a964c1a656.png

Schermafbeelding2024-10-24163731.thumb.png.ef19c4ce57c0c762fc8f4ceaed71602f.png

Eerste seizoen Luxemburg was prima. Kampioen enkele speelrondes voor het einde. Meteen door naar semipro. 

Doe de journeyman challenge en maak misschien nog wel een los topic aan waar ik voortgang van deze lang wordende save zal droppen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw contract gekregen en getekend bij Frankfurt. Niet meer dan logisch, zit er pas bijna 1,5 jaar, maar nu in mijn echt volledige seizoen vanaf het begin, staan we 4e en spelen we nog mee om plek 2 en 3. Ik vind het ook echt mijn leukste save in tijden.

nieuw contract frankfurt.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.670406c1870bdc646dbdce272707f245.png

Wisdom Amey, speelt sinds het eerste seizoen al onder mijn hoede (was het op huurbasis). Tweede seizoen de optionele koopoptie van 2,2 miljoen gelicht en sindsdien mijn rots in de branding. Mentaal gezien echt niet de allerbeste maar hij doet gewoon zijn werk. Was ooit dichtbij een transfer naar Real Madrid en heeft een keer een verdwaalde interland gespeeld maar na zes seizoenen staat de teller dus op 175 competitiewedstrijden. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ElPrincipito @ReneLeBlanc @Dansmeister vanmiddag met Frankfurt geplaatst voor de CL, zonder zelf te spelen. Leverkusen verloor met 2-1 van Leipzig en al voor de 11e keer dit seizoen. Zij moeten nog 1 duel en wij 2, zijn al minimaal 4e. EPball galore. En heb nog ECL finale tegen Arsenal. Eerst nog Gladbach en Bochum nog thuis en die twee in ieder geval niet verliezen,om heel het seizoen thuis ongeslagen te blijven,is alleen ons en Dortmund gegeven, zelfs kampioen Bayern niet. Het wordt echt hell komende zomer om Lucca,Can Uzun en Elias Baum binnenboord te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een van mijn beste spelers ligt er door een blessure voor 7-8 maanden uit. Dus die zien we hopelijk volgend jaar weer.

Vorig jaar goed voor 24 doelpunten en 18 assists in 29 wedstrijden. En dan nog eens 3 doelpunten en 3 assists in de beker. Dit seizoen ook alweer 10 assists en 6 assists in 12 wedstrijden. Allemaal als winger. 

Gaat lastig worden om hem te vervangen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei MisterX:

Een van mijn beste spelers ligt er door een blessure voor 7-8 maanden uit. Dus die zien we hopelijk volgend jaar weer.

Vorig jaar goed voor 24 doelpunten en 18 assists in 29 wedstrijden. En dan nog eens 3 doelpunten en 3 assists in de beker. Dit seizoen ook alweer 10 assists en 6 assists in 12 wedstrijden. Allemaal als winger. 

Gaat lastig worden om hem te vervangen... 

Voetbal en blessures,is net zo natuurlijk als water en een kraan,moet je maar voor zorgen je meerdere goede en belangrijke spelers hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Kyrill:

Voetbal en blessures,is net zo natuurlijk als water en een kraan,moet je maar voor zorgen je meerdere goede en belangrijke spelers hebt.

Zo dacht Stale Solbakken er ook over, maar dat mag dan weer niet zeker!

Hier een nieuwe spits van Kopenhagen aan de selectie toe kunnen voegen. Kostte me 11 miljoen maar zo'n groot Zweeds talent kan ik niet laten lopen. 

OliverSamuelson2034.thumb.png.557c2c3009551137587c04a747724a2b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Urbeto:

Zo dacht Stale Solbakken er ook over, maar dat mag dan weer niet zeker!

Hier een nieuwe spits van Kopenhagen aan de selectie toe kunnen voegen. Kostte me 11 miljoen maar zo'n groot Zweeds talent kan ik niet laten lopen. 

OliverSamuelson2034.thumb.png.557c2c3009551137587c04a747724a2b.png

Mag wel, natuurlijk. En laat Koeman vooral Van der Wiel oproepen, want die speelt nog steeds!!

Spoiler

Jij zit al heel de dag op mijn huid,krijg je het terug ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites