Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Legia Warschau is na een ombouw mooi 3e geworden en heeft een jonge talentvolle selectie staan. Op naar het tweede slachtoffer van ons project. Dit jaar is Rakow Czestochowa aan de beurt :D

We hebben ze weer flink leeggekocht en in dat proces wat geld gegeven. Dit keer was het lastiger om spelers in een ruil die kant op te krijgen.

image.png.479d608ff0b5071482a1ab7233cfd36f.png

Op dit moment heeft Rakow nog maar 4 selectiespelers. Ze hebben echter wel 106 miljoen op de bank dus er is een en ander mogelijk. Afgelopen seizoen eindigden ze onderin de middenmoot terwijl ze de jaren hiervoor wel vaak in de top 3 speelden. Als ze hun selectie niet snel op orde hebben is dit dus niet direct een ramp, ze hebben een seizoen om te bouwen.

image.thumb.png.e89e77317509bb58d497d5644ae0a76b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rich ruzzian De oude, nutteloze spelers laat ik een jaartje rotten in de reserves of worden verhuurd aan competitiegenoten. Na dat jaar bied ik ze aan via een zaakwaarnemer en neem ik genoegen met kleine prijsjes. Ik koop veel talenten die ook verhuurd of verkocht worden waarmee ik deze 'hobby' kan bekostigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guilherme Santos. Ooit opgepikt toen ik net in dienst kwam van Vitoria de Setubal en wij nog actief waren op het 4e niveau. Na een vrij moeizaam eerste jaar met maar 5 goals en 2 assists ontwikkelde deze speler zich als een tierelier. Op het derde, tweede en hoogste niveau bleef hij dit ook nog eens verder doen. In de twee seizoenen die hij actief was bij ons op het hoogste niveau wist hij 19 doelpunten te maken en 19 assists te geven in de competitie. Het afgelopen seizoen scoorde hij er in totaal 18 en gaf hij 14 assists in 54 wedstrijden. Hiermee leidde hij Vitoria de Setubal naar onze eerste Europese prijs. De Conference League werd gewonnen. Helaas vroeg hij hierna een salaris wat nog niet te betalen is voor een club die uit de diepe schulden komt. Daarom waren wij genoodzaakt om hem te verkopen met een aflopend contract. Wel levert hij nog 20 miljoen euro op wat Sevilla naar ons over gaat maken. Tot ziens Santos!

image.thumb.png.7cee9a7f6430a35365f65858eb0340fd.png

image.thumb.png.7f359b9ee6eab2c2c5913eb461bb3355.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw klusje erbij, nadat Mark van Bommel één punt pakte op het WK met Nederland :D Afgezakt naar plek 21 op de wereldranglijst. Eerste taak: de Nations League. We zorgen voor spektakel met onder meer een 4-3 overwinning in Parijs, hehe.

image.thumb.png.58e213d1bedfc05620d15027357d593c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites