Steels Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Ik waag me er toch weer opnieuw aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Iemand dit al eens gedaan? Twee dingen: 1. Ik heb ontslag genomen bij mijn vorige club omdat ze telkens mijn beste spelers verkochten terwijl het financieel wel oké ging. Het lullige is dat ze boden accepteerden die qua bedrag ruim een kwart lager waren dan biedingen die al geaccepteerd waren. Onderstaande bod van 325000 euro werd geaccepteerd door het bestuur, waar ik ook al eens tot 475000 euro onderhandeld had. 2. Ik kan aan de slag bij Jubilo Iwata die twee divisies hoger spelen, maar ze staan op het punt om te degraderen. Ik heb aangegeven pas na het actuele seizoen in te willen springen (puur en alleen omdat ik die degradatie niet op mijn naam wil hebben). Iemand wel eens gekozen om later te beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Tien clubs in Europa is misschien wat teveel van het goede om die stap dichter bij Engeland te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Dit begint er goed uit te zien. Als het seizoen 93/94 weg valt..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 20 minuten geleden zei Jeroen.: Tien clubs in Europa is misschien wat teveel van het goede om die stap dichter bij Engeland te zetten. Sodeknetters Waarom speelt Hebar CL? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 3 minuten geleden zei neva: Sodeknetters Waarom speelt Hebar CL? Europa League gewonnen. Net als Pirin die de Conference League won. En dit jaar staat Hebar na 11 speelrondes ook gewoon 2e. Denk dat het in principe gewoon ook een top 6 club is die gewoon een zwak jaar in eigen land kende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Ziet er wel heftig uit zo hoor, zeker voor Bulgarije. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Op 22-6-2024 om 16:20 zei xanderoo: @bas huijsmans hoe krijg je het financieel eigenlijk voor elkaar om met een stadionnetje van 800 man in de Serie A te geraken? Mag dat wel volgens de regels van diezelfde reeks? Euhm geen idee? Heb ik dat ergens gehad of vraag je het je gewoon af? Kan je gewoon checken in de competitieregels denk ik en als je niet aan de regels voldoet dan speel je vaak in een stadion van een andere ploeg totdat je aan de regels voldoet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Dankjewel Kane, alweer een prima CL in seizoen drie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Nummer 7 is binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni 14 uur geleden zei Lensherr: Nummer 7 is binnen. Hoeveel heeft Real er ondertussen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Eindelijk heb ik de echte GOAT binnen (Originele naam is Kirill Kulikov) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni 6 uur geleden zei Glenn08: Hoeveel heeft Real er ondertussen? 16. Maar kan ook niet anders met Vincent Kompany aan het roer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni (bewerkt) Het derde en laatste seizoen met attribuutloos Vitesse zit erop. Voor het derde jaar op rij kampioen (1x KKD, 2x Eredivisie) en voor het tweede jaar op rij de beker gewonnen. Vooral op het aanvallende aspect heb ik veel gekeken naar de statistieken, ook met de keuze welke spits ik wilde aantrekken. Dat is Van Wolfwinkel (37) geworden, die nog een jaartje als Target Forward/a mocht gaan spelen. Op rechts speelt vanaf halverwege seizoen 1 Nino Zonneveld, die als jeugdspeler al betere statistieken overlegde dan zijn concurrentie, terwijl die andere spelers eigenlijk beter zouden moeten zijn. Ik heb vijf spelers van wie ik doelpunten verwacht (Tielemans speelt als Vol/a), van de links- en rechtsvoor verwacht ik tevens assists. Dan leverde het seizoen een mooie spreiding op . Nu heel erg benieuwd hoe zo'n Zonneveld of Tielemans het qua attributen doet. Edit: ik ben weer overgestapt naar een normale skin en vervolgens heb ik een paar spelers bekeken. Ricky van Wolfswinkel is geen topspits meer op zijn leeftijd, zeker fysiek heeft hij in moeten leveren. Echter, zonder bal is hij nog altijd sterk en verder heeft hij een paar fijne attributen die het logisch maken dat hij het niet gek deed op zijn positie. Spoiler Nino Zonneveld is op het eerste gezicht een leuke speler voor je B-team of voor in de KKD, niet voor de kampioen van de Eredivisie en de winnaar van de European Golden Boy. Maar hij dribbelt lekker zo te zien en kan ook een voorzet afgeven. Als totaalplaatje niets bijzonders. Een overwinning voor de statistiekbenadering. Spoiler 28 juni bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni 53 minuten geleden zei Titan: Het derde en laatste seizoen met attribuutloos Vitesse zit erop. Voor het derde jaar op rij kampioen (1x KKD, 2x Eredivisie) en voor het tweede jaar op rij de beker gewonnen. Vooral op het aanvallende aspect heb ik veel gekeken naar de statistieken, ook met de keuze welke spits ik wilde aantrekken. Dat is Van Wolfwinkel (37) geworden, die nog een jaartje als Target Forward/a mocht gaan spelen. Op rechts speelt vanaf halverwege seizoen 1 Nino Zonneveld, die als jeugdspeler al betere statistieken overlegde dan zijn concurrentie, terwijl die andere spelers eigenlijk beter zouden moeten zijn. Ik heb vijf spelers van wie ik doelpunten verwacht (Tielemans speelt als Vol/a), van de links- en rechtsvoor verwacht ik tevens assists. Dan leverde het seizoen een mooie spreiding op . Nu heel erg benieuwd hoe zo'n Zonneveld of Tielemans het qua attributen doet. Edit: ik ben weer overgestapt naar een normale skin en vervolgens heb ik een paar spelers bekeken. Ricky van Wolfswinkel is geen topspits meer op zijn leeftijd, zeker fysiek heeft hij in moeten leveren. Echter, zonder bal is hij nog altijd sterk en verder heeft hij een paar fijne attributen die het logisch maken dat hij het niet gek deed op zijn positie. Inhoud verbergen Nino Zonneveld is op het eerste gezicht een leuke speler voor je B-team of voor in de KKD, niet voor de kampioen van de Eredivisie en de winnaar van de European Golden Boy. Maar hij dribbelt lekker zo te zien en kan ook een voorzet afgeven. Als totaalplaatje niets bijzonders. Een overwinning voor de statistiekbenadering. Inhoud verbergen Hoe ziet je tactiek eruit? Gevoelsmatig verkies ik een TF-A als enige spits, maar tactisch levert dat niet altijd het beste resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni 4 minuten geleden zei Steels: Hoe ziet je tactiek eruit? Gevoelsmatig verkies ik een TF-A als enige spits, maar tactisch levert dat niet altijd het beste resultaat. Het ziet er zo uit. De TF moet de tien ook meer laten voetballen (en andersom). Afleiding voor de twee wingers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni @Titan Heeft dit ook nog invloed op de waarde van de spelers? Een Zonneveld is nu zo'n 6M waard in je game, als je op attributen had geselecteerd en dus een op papier betere speler zou hebben, zou zijn geschatte waarde dan ook hoger liggen ondanks dat hij minder goed presteert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni 5 minuten geleden zei Willem: @Titan Heeft dit ook nog invloed op de waarde van de spelers? Een Zonneveld is nu zo'n 6M waard in je game, als je op attributen had geselecteerd en dus een op papier betere speler zou hebben, zou zijn geschatte waarde dan ook hoger liggen ondanks dat hij minder goed presteert? Niet gecheckt, heb geen controlegame lopen . Maar het lijkt me wel: hij is een vast onderdeel van een succesvol team dat prijzen wint en actief is in Europa. Clubreputatie speelt dan ook nog een belangrijke rol in de transferwaarde. Normaliter zou hij trouwens niet snel het eerste gehaald hebben bij mij. In dat geval was zijn marktwaarde nooit tot deze hoogte gestegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Naast m'n Ajax-game misschien toch ook nog maar eens in de lagere regionen van Italië beginnen zo met de zomervakantie voor de deur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Toch nog een transferzomer doorgetrokken zonder de attribuutjes, beetje moneyball proberen te spelen . Deense spits aangetrokken met goede statistieken op passing, schoten op doel en weinig balverlies. Bovendien overperformance in xG: twee keer zoveel gescoord als je zou mogen verwachten. Jacob Ambaek, 18 jaar (geen newgen). Had er nog nooit van gehoord. Ook Kelven Frees van Hoffenheim II overgenomen. Won daar bijzonder veel (kop)duels, precies wat ik zocht. 21 jaartjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Op 26-6-2024 om 22:40 zei bas huijsmans: Euhm geen idee? Heb ik dat ergens gehad of vraag je het je gewoon af? Kan je gewoon checken in de competitieregels denk ik en als je niet aan de regels voldoet dan speel je vaak in een stadion van een andere ploeg totdat je aan de regels voldoet Ik dacht dat jij dat was, maar in een andere topic van FM Café. Maar het kan ook zijn dat je een ploeg uit Liechtenstein was, en dat ik die voor een Italiaanse club aanschouwde. Maar ik dacht toch dat jij dat was, met een stadion van 800 man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni 9 uur geleden zei xanderoo: Ik dacht dat jij dat was, maar in een andere topic van FM Café. Maar het kan ook zijn dat je een ploeg uit Liechtenstein was, en dat ik die voor een Italiaanse club aanschouwde. Maar ik dacht toch dat jij dat was, met een stadion van 800 man. Ik heb geen save in Italië of in Liechtenstein dus denk niet dat ik het ben haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Hoezo moet je veel scoren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Om het spel een beetje op te fleuren aan de slag gegaan met het maken van newgen faces. Hieronder een voorbeeld van mijn Braziliaanse spits die opgetoverd is naar aanvallende middenvelder. Ik krijg hem in game enkel niet geladen. Maakt het uit dat ik de tato skin gebruik. Iemand nog tricks ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Hoppa de derde dubbel op rij alweer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten