Gert Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 1 uur geleden zei bas huijsmans: Maar de vraag is nu: Houd je vaker de 0 omdat de partnership verbetert of verbetert de partnership omdat je de 0 houdt? Seizoen is voorbij. Ze gaan samen op vakantie heb ik vernomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Het past niet in de game doelstellingen, maar was in deze game best een leuke uitdaging geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 1 uur geleden zei Gert: Seizoen is voorbij. Ze gaan samen op vakantie heb ik vernomen Zijn het newgens? Dan is de kans aanwezig dat ze plaats maken in de kast voor een ander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 13 minuten geleden zei bas huijsmans: Zijn het newgens? Dan is de kans aanwezig dat ze plaats maken in de kast voor een ander 🙂 Nope Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Bijna 19 jaar en fysiek echt flink gestegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Ik kan gewoon letterlijk niks meer doen en toch kom ik geen stap dichterbij Spanje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Na 1 seizoen alweer opgestapt bij Arsenal. Op de Community Shield na niks gewonnen, maar het trok me ook gewoon echt niet op een of andere manier Ik moet gewoon een club hebben waarbij ik flink de bezem er doorheen kan halen, en dan het liefst nog een subtopper ofzo. De Arsenal selectie was zowat kant en klaar om mee te doen om de prijzen, en dat is toch minder leuk als wat ik bij Milan en AmaZulu gedaan had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 7 uur geleden zei Michaelinho*: Het past niet in de game doelstellingen, maar was in deze game best een leuke uitdaging geweest Gewoon doen, wat leuk aanvoelt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Eindelijk is het gelukt. De Journey in Schotland: Mijn carrière tot dusver: (Marokko was een klikfout, i.p.v. decline drukte ik op accept.) Nu ontslag nemen en in Frankrijk solliciteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 5 uur geleden zei Steels: Gewoon doen, wat leuk aanvoelt! Zeker niet! Stick to the gameplan Sowieso heb ik deze game overal maximaal 2 jaar vertoefd, dus vind het nu juist leuk om minimaal 6 jaar aan het roer te staan bij AEK. Hef 1e jaar werden we geen kampioen, in het 2e jaar wel. Dus moet in ieder geval nog 4 kampioenschappen en 3 bekers binnen harken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 1 uur geleden zei Michaelinho*: Zeker niet! Stick to the gameplan Sowieso heb ik deze game overal maximaal 2 jaar vertoefd, dus vind het nu juist leuk om minimaal 6 jaar aan het roer te staan bij AEK. Hef 1e jaar werden we geen kampioen, in het 2e jaar wel. Dus moet in ieder geval nog 4 kampioenschappen en 3 bekers binnen harken Kan toch in een terugkeer naar Griekenland bij een andere club? 😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Nieuwe uitdaging gevonden Voor ik deze journeyman begon, twijfelde ik ook over een save met Athletic Bilbao, maar het leek me ook leuk om daar in de journeyman te belanden. Had ook al in Brazilië gesolliciteerd bij twee clubs, maar gelukkig heb ik die toch afgeslagen En dan krijg je als eerste deze interviewvraag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 25 minutes ago, TheRealOne said: Nieuwe uitdaging gevonden Voor ik deze journeyman begon, twijfelde ik ook over een save met Athletic Bilbao, maar het leek me ook leuk om daar in de journeyman te belanden. Had ook al in Brazilië gesolliciteerd bij twee clubs, maar gelukkig heb ik die toch afgeslagen En dan krijg je als eerste deze interviewvraag Ik ben er nu ook mee bezig, heb er ook een novelle over. Is echt een mooie save, maar zo lastig om uit te bouwen. Daardoor dus alleen maar leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 11 uur geleden zei Mordurette: Bijna 19 jaar en fysiek echt flink gestegen. Zo wat indrukwekkend. Vooral strength. Die heeft aan de halters gehangen. Kun je misschien kort en bondig uitleggen hoe je die pijltjes met cijfer erbij te zien krijgt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) Zijn gedegradeerd uit Ligue 2 dus spelen nu in de French National (laagste speelbare competitie). Leuk vooruitzicht met financiën 29 mei bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 4 uur geleden zei Gert: Zo wat indrukwekkend. Vooral strength. Die heeft aan de halters gehangen. Kun je misschien kort en bondig uitleggen hoe je die pijltjes met cijfer erbij te zien krijgt? Speler aanklikken --> Development --> Progress Linksboven dat scherm staan twee kopjes: progress (screenshot liet je mij gisteren zien) en attributes. Die laatste aanklikken. In dat tabblad kun je vervolgens rechtsbovenin een tijdsspanne kiezen. Die pijltjes met cijfers krijg je vervolgens onderin beeld te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leniaal Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Eerste wedstrijd van het seizoen. Spurs stuurt in de 90e minuut in alle hoop om nog een puntje te pakken hun keeper mee naar voren. Die scoort en diep in blessuretijd pakken ze nog de winst ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 6 uur geleden zei Rob1981: Ik ben er nu ook mee bezig, heb er ook een novelle over. Is echt een mooie save, maar zo lastig om uit te bouwen. Daardoor dus alleen maar leuker. Ik zit dus nu in 2039 en de AI heeft het niet echt goed doorgeselecteerd. Een van m'n beste spelers is een 37-jarige Nico Williams De basis is oké, maar daarna is de kwaliteit al direct een stuk minder. Club doet nog wel mee om Europees voetbal, maar het is tot nu toe een leuke uitdaging. Vermaak me er meer dan bij Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 2 uur geleden zei De Raam: Speler aanklikken --> Development --> Progress Linksboven dat scherm staan twee kopjes: progress (screenshot liet je mij gisteren zien) en attributes. Die laatste aanklikken. In dat tabblad kun je vervolgens rechtsbovenin een tijdsspanne kiezen. Die pijltjes met cijfers krijg je vervolgens onderin beeld te zien. Super, dankjewel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) Drie seizoenen op moeten wachten, maar dan toch... 29 mei bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Van uitschakeling naar 10 dolle slotminuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Ga ik €200 miljoen neertellen voor 1 speler? Jazeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 5 minuten geleden zei Thomassje123: Ga ik €200 miljoen neertellen voor 1 speler? Jazeker Alleen voor de naam had je het al moeten doen. Zal de nodige accijns opleveren voor de clubkas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Rekenend met gemiddeld 2% inflatie per jaar is hij voor 2024 begrippen erg goedkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) 1 minuut geleden zei MetalMichael: Rekenend met gemiddeld 2% inflatie per jaar is hij voor 2024 begrippen erg goedkoop. Ik leef hier in 2091 29 mei bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten