Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Maar de vraag is nu: Houd je vaker de 0 omdat de partnership verbetert of verbetert de partnership omdat je de 0 houdt?  

Seizoen is voorbij. Ze gaan samen op vakantie heb ik vernomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na 1 seizoen alweer opgestapt bij Arsenal. Op de Community Shield na niks gewonnen, maar het trok me ook gewoon echt niet op een of andere manier :cab:

Ik moet gewoon een club hebben waarbij ik flink de bezem er doorheen kan halen, en dan het liefst nog een subtopper ofzo. De Arsenal selectie was zowat kant en klaar om mee te doen om de prijzen, en dat is toch minder leuk als wat ik bij Milan en AmaZulu gedaan had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk is het gelukt.

image.png.b2856d53329d1ceed72cc00c5ce8bb85.png

De Journey in Schotland:

image.png.7a3e61d3e11b8a43aff8d51f50bcc373.png

Mijn carrière tot dusver: (Marokko was een klikfout, i.p.v. decline drukte ik op accept.)

image.png.46d48dbf0754c55480f43ac65b38e375.png

Nu ontslag nemen en in Frankrijk solliciteren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Steels:

Gewoon doen, wat leuk aanvoelt! 

Zeker niet! Stick to the gameplan :LO: Sowieso heb ik deze game overal maximaal 2 jaar vertoefd, dus vind het nu juist leuk om minimaal 6 jaar aan het roer te staan bij AEK. Hef 1e jaar werden we geen kampioen, in het 2e jaar wel. Dus moet in ieder geval nog 4 kampioenschappen en 3 bekers binnen harken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Zeker niet! Stick to the gameplan :LO: Sowieso heb ik deze game overal maximaal 2 jaar vertoefd, dus vind het nu juist leuk om minimaal 6 jaar aan het roer te staan bij AEK. Hef 1e jaar werden we geen kampioen, in het 2e jaar wel. Dus moet in ieder geval nog 4 kampioenschappen en 3 bekers binnen harken :D

Kan toch in een terugkeer naar Griekenland bij een andere club? 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe uitdaging gevonden :D Voor ik deze journeyman begon, twijfelde ik ook over een save met Athletic Bilbao, maar het leek me ook leuk om daar in de journeyman te belanden. Had ook al in Brazilië gesolliciteerd bij twee clubs, maar gelukkig heb ik die toch afgeslagen ;c 

e77dce0831288160aecf8b4115539b42.png

En dan krijg je als eerste deze interviewvraag ;c

0d01a1f447cbc19c145c8eb1696cadd4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minutes ago, TheRealOne said:

Nieuwe uitdaging gevonden  Voor ik deze journeyman begon, twijfelde ik ook over een save met Athletic Bilbao, maar het leek me ook leuk om daar in de journeyman te belanden. Had ook al in Brazilië gesolliciteerd bij twee clubs, maar gelukkig heb ik die toch afgeslagen  

e77dce0831288160aecf8b4115539b42.png

En dan krijg je als eerste deze interviewvraag

0d01a1f447cbc19c145c8eb1696cadd4.png

Ik ben er nu ook mee bezig, heb er ook een novelle over. Is echt een mooie save, maar zo lastig om uit te bouwen. Daardoor dus alleen maar leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Mordurette:

12529f86a21acdbca2667d2fee2e3325.png

Bijna 19 jaar en fysiek echt flink gestegen.

Zo wat indrukwekkend. Vooral strength. Die heeft aan de halters gehangen. Kun je misschien kort en bondig uitleggen hoe je die pijltjes met cijfer erbij te zien krijgt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.3d3b2227d205cb400d4f62c60cf77c4e.png

Zijn gedegradeerd uit Ligue 2 dus spelen nu in de French National (laagste speelbare competitie).

image.png.c2dcdf088e7e3243e4e88a47e3987718.png

image.png.e5b6521dad42ae441414d23e93aed786.png

Leuk vooruitzicht met financiën :cab:

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Gert:

Zo wat indrukwekkend. Vooral strength. Die heeft aan de halters gehangen. Kun je misschien kort en bondig uitleggen hoe je die pijltjes met cijfer erbij te zien krijgt? 

Speler aanklikken --> Development --> Progress

Linksboven dat scherm staan twee kopjes: progress (screenshot liet je mij gisteren zien) en attributes. Die laatste aanklikken.

In dat tabblad kun je vervolgens rechtsbovenin een tijdsspanne kiezen. Die pijltjes met cijfers krijg je vervolgens onderin beeld te zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste wedstrijd van het seizoen. Spurs stuurt in de 90e minuut in alle hoop om nog een puntje te pakken hun keeper mee naar voren. Die scoort en diep in blessuretijd pakken ze nog de winst ook.

Schermafbeelding2024-05-29135852.png.595514f10591933d921e46e1bfbd4dce.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Rob1981:

Ik ben er nu ook mee bezig, heb er ook een novelle over. Is echt een mooie save, maar zo lastig om uit te bouwen. Daardoor dus alleen maar leuker.

Ik zit dus nu in 2039 en de AI heeft het niet echt goed doorgeselecteerd. Een van m'n beste spelers is een 37-jarige Nico Williams :D De basis is oké, maar daarna is de kwaliteit al direct een stuk minder. Club doet nog wel mee om Europees voetbal, maar het is tot nu toe een leuke uitdaging. Vermaak me er meer dan bij Arsenal :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei De Raam:

Speler aanklikken --> Development --> Progress

Linksboven dat scherm staan twee kopjes: progress (screenshot liet je mij gisteren zien) en attributes. Die laatste aanklikken.

In dat tabblad kun je vervolgens rechtsbovenin een tijdsspanne kiezen. Die pijltjes met cijfers krijg je vervolgens onderin beeld te zien. 

Super, dankjewel

Link naar opmerking
Deel via andere websites