bas huijsmans Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 6 uur geleden zei De Raam: Had al gehoopt dat je deze zou gaan doen! Wel hele flinke uitdaging. Als ik te snel klaar ben bij Cove, doe ik met je mee. Is het dan de bedoeling dat alle teams die op het hoogste niveau actief zijn geweest dan een keer kampioen worden of is het echt gewoon zoveel mogelijk? Denk dat ik tussendoor ook een beetje challenges ga oppakken. Ben werkloos begonnen zonder diploma's dus kan altijd voor de journeyman gaan. Misschien dat ik tussendoor eens de Nationalist Challenge aan wil gaan met een club en daarmee kampioen wilt worden. Maar het hoofd idee is om gewoon met zo veel mogelijk verschillende clubs kampioen te worden in Portugal. Bij de ene ploeg blijf ik misschien nog wat langer zitten om ze een goede fundering te geven en eventueel eens in Europa ook succesvol te worden. Bij de ander vertrek ik misschien weer direct nadat ik kampioen ben geworden en laat ik ze aan hun lot over haha. Ben nu aangenomen bij Real op het vierde niveau. Wellicht maak ik hun eerst kampioen als de club mij bevalt of probeer ik zo snel mogelijk bij een grote ploeg te komen om die vast tussen de grote 3 te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Ja geflikt, met Wacker Innsbruck door steeds te promoveren terug in de Admiral Bundesliga. Alleen seizoen 26/27 geen Kampioen maar omdat FC Liefering niet mag promoveren promotie naar de Bundesliga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Doel blijft echt minder doelpunten tegen krijgen, maar met mijn harakiritactiek wordt dat gewoon lastig. Vorig seizoen de quadruple, dit seizoen hopelijk de fivefold en volgend jaar het sextet (haha neuken neuken). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Waar is Versailles? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 10 minuten geleden zei Glenn08: Waar is Versailles? Middenmoot Championat National Groupe C Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Ineens een groeispurt en 2/4 laatste wedstrijden een 10 en meneer is ineens een halve ster beter dan de rest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Gelukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Baldanzi Hebben we voor 0 euro gehaald van Fiorentina, heerlijkkk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei De eerste promotie is een feit. Met Real naar het derde niveau van Portugal. Porto, Sporting en Benfica wordt maar vast bang want ik om eraan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Ik zou zweren dat dit vorig jaar niet was, want toen heb ik nog eens een test gedraaid voor een artikel. Maar nu schijnbaar wel. Ik kan dus normaal gesproken alleen als bekerwinnaar plaatsen voor de Conference League. We spelen in de competitie van Zwitserland, dus via die competitie kunnen we geen Europees voetbal afdwingen. Er kan dus ook maar 1 Liechtensteinse club Europa in, ook al staan we nu zevende op de coëfficiëntenpolonaise-ranking. Maar schijnbaar is er toch een way out. Ik dacht namelijk dat ik alleen plaatsing kon afdwingen voor de Champions League door de Europa League te winnen, waar ik me alleen voor kan plaatsen door de Conference League te winnen (waar ik me dus voor plaats door de Liechtensteinse beker te winnen). Maar onderstaand screenshot toont aan dat een plaats bij de beste 2 van het Europese seizoen al genoeg is om het Conference ticket in te wisselen voor een echt Champions League ticket Coëfficiëntenpolonaise dus door de halve finale van de Conference League te halen. Dat zou in principe betekenen dat ik om het jaar Champions League kan spelen als ik maar die overwinningen in de Conference League binnenhaal. @Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Hey boys, vandaag oefenen we even tegen een Bundesliga-middenmoter, gewoon om te kijken of we klaar zijn voor wat tegenstand, omdat we Champions League gaan spelen. Oke? Oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 1 uur geleden zei neva: Ik zou zweren dat dit vorig jaar niet was, want toen heb ik nog eens een test gedraaid voor een artikel. Maar nu schijnbaar wel. Ik kan dus normaal gesproken alleen als bekerwinnaar plaatsen voor de Conference League. We spelen in de competitie van Zwitserland, dus via die competitie kunnen we geen Europees voetbal afdwingen. Er kan dus ook maar 1 Liechtensteinse club Europa in, ook al staan we nu zevende op de coëfficiëntenpolonaise-ranking. Maar schijnbaar is er toch een way out. Ik dacht namelijk dat ik alleen plaatsing kon afdwingen voor de Champions League door de Europa League te winnen, waar ik me alleen voor kan plaatsen door de Conference League te winnen (waar ik me dus voor plaats door de Liechtensteinse beker te winnen). Maar onderstaand screenshot toont aan dat een plaats bij de beste 2 van het Europese seizoen al genoeg is om het Conference ticket in te wisselen voor een echt Champions League ticket Coëfficiëntenpolonaise dus door de halve finale van de Conference League te halen. Dat zou in principe betekenen dat ik om het jaar Champions League kan spelen als ik maar die overwinningen in de Conference League binnenhaal. @Mordurette Grappig, dit wist ik ook nog niet, ook omdat in m'n savegame toen de hele opzet nog de poulefase was. Moet je dan wel verplicht de beker verliezen of gaan er sowieso dan 2 clubs Europa in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 10 minuten geleden zei Mordurette: Grappig, dit wist ik ook nog niet, ook omdat in m'n savegame toen de hele opzet nog de poulefase was. Moet je dan wel verplicht de beker verliezen of gaan er sowieso dan 2 clubs Europa in? Dat is een hele goede vraag. Zal het volgende keer eens proberen om hem te verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 3 uur geleden zei neva: Dat is een hele goede vraag. Zal het volgende keer eens proberen om hem te verliezen. Dat verliezen zal nog knap lastig worden hoor 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei (bewerkt) Eerste prijsje van seizoen 3 is ook binnen: 18 mei bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Dit gaan we dus eventjes niet doen. Denken ze dat ik hun talenten ga klaarstomen? Absoluut niet. Het bedrag wat ik zou ontvangen is ook zo dusdanig klein dat het mij niet veel verder zal helpen en het hen weinig kan schelen. Maar misschien is het iets om in het achterhoofd te houden om later in de save hun talenten te huren en lekker een jaartje in het tweede te stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Kampioeneee en dan moet Hato nog aansluiten volgend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Dit gaan we dus eventjes niet doen. Denken ze dat ik hun talenten ga klaarstomen? Absoluut niet. Het bedrag wat ik zou ontvangen is ook zo dusdanig klein dat het mij niet veel verder zal helpen en het hen weinig kan schelen. Maar misschien is het iets om in het achterhoofd te houden om later in de save hun talenten te huren en lekker een jaartje in het tweede te stoppen. Waarom niet? Jij denkt dat je betere talenten kan huren dan die van Sporting of Benfica? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 22 minuten geleden zei Kyrill: Waarom niet? Jij denkt dat je betere talenten kan huren dan die van Sporting of Benfica? Dat denk ik zeker niet. Waar baseer je dat op? Het idee van mijn save is om de hegemonie van Porto, Sporting en Benfica te doorbreken en met veel verschillende clubs kampioen te worden in Portugal. Daarnaast is een tweede doel om te kijken of ik hun kan laten degraderen. Dat is de reden waarom ik het niet accepteer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Dat denk ik zeker niet. Waar baseer je dat op? Het idee van mijn save is om de hegemonie van Porto, Sporting en Benfica te doorbreken en met veel verschillende clubs kampioen te worden in Portugal. Daarnaast is een tweede doel om te kijken of ik hun kan laten degraderen. Dat is de reden waarom ik het niet accepteer Ik baseer dat op dit '' Denken ze dat ik hun talenten ga klaarstomen? Absoluut niet.'' Oke succes en veel plezier ermee maatje. Je bent toch net pas gepromoveerd van 2e niveau en daarvoor 3e niveau, als ik me niet vergis? Waar haal je dan je versterkingen vandaan, huren buiten Portugal of transfervrije aanwinsten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 10 minuten geleden zei Kyrill: Ik baseer dat op dit '' Denken ze dat ik hun talenten ga klaarstomen? Absoluut niet.'' Die talenten ga ik niet klaarstomen voor de topploegen omdat ik ze uiteindelijk kapot wil maken. Heeft niets met de kwaliteit van de spelers te maken dus 10 minuten geleden zei Kyrill: e bent toch net pas gepromoveerd van 2e niveau en daarvoor 3e niveau, als ik me niet vergis? Waar haal je dan je versterkingen vandaan, huren buiten Portugal of transfervrije aanwinsten? Yes. Vooral transfervrije Portugezen. 14 van de 21 spelers in de wedstrijdselectie moeten namelijk opgeleid zijn in Portugal op het 3e niveau. Ik heb geld betaald voor 2 spelers. Voor een 19 jarige CV die direct basis is (90k) en voor een 25 jarige linksback die inmiddels 3 goals en 11 assists heeft in 17 wedstrijden (30k). De beste manier hoe ik spelers heb gevonden is eigenlijk filteren op een positie en afgelopen contract met als extra filter: Minimaal aantal gespeelde interlands: 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Dit doet wel pijn zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Alle mogelijke prijzen op clubniveau gepakt dit seizoen. Ben dit jaar ook bondscoach van Nederland geworden en er staat een WK voor de deur. Sta nu op 1512 punten in de eregalerij. Zo'n 500 van de top 10 af, en zo'n 7000 verwijderd van Guardiola die nu op 1 staat. Heb nog wel even te gaan Dit is overigens ook m'n tweede CL, de eerste was de Afrikaanse variant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Je kan ze maar gehad hebben, hè.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei 5 uur geleden zei La Pulga: Dit doet wel pijn zeg. Tegen Porto dan nog... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten