Superboeren Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 En dooorrrr... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 2 minuten geleden zei Superboeren: En dooorrrr... Netjes, gefeliciteerd maatje En succes in de ED! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 1 uur geleden zei Steels: Welke tactiek hanteer je? Spoiler Brighton Spoiler Engeland. Zelfde als Brighton maar 3 rollen aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Netjes @Lensherr! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Enige voordeel aan de lange blessure van Fofana is dat deze jongen uit de eigen jeugd direct al z'n kansen mag pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Iemand nog tips voor een skin ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Even een side game gestart met Fc Grunn. Eerste seizoen gepromoveerd door het kampioenschap binnen te halen. Overbodige spelers vooral verkocht (speel met de echte wereld modus en tranfers 1ste periode uit), en het is bizar hoeveel vermogen ik heb op kunnen bouween en op het juiste moment voor spelers kom. Heb na de eerste periode Kishna, transfervrij kunnen halen en Pepi kunnen huren (al ging die door een blessure helaas al weer snel weg) Groot talent Robbie Keano van Man utd heb ik ook kunnen huren, en die heb ik nu op het laatste moment weer kunnen huren in seizoen 2. Met de verkoop van Leros Duarte (1,2 miljoen), Kevin van vEen (625k), valente (600K), Thom van Bergen (550k) en Peersman (375) ook weer kunnnen cashen. Voor seizoen 2 kwamen de volgende spelers al overheen dat ze bij mij zouden aansluiten vanaf juli. Thom Haye, Rechtsback Shurandy Sambo,, Turnbull kreeg ook later een vrije transfer. Verder erg blij met Jamal Lacelles (ook transfervrij) Kortom veel gehaald, veel binnengeharkt relatief, en laag in de kosten. Daarna kwam dus de gekke periode waar ik over sprak. Heb van Brederode kunnen huren van AZ, Blaswich van Leipzig en Ferdy Druijff als spits. Verder veel transfers gehaald met bekende namen als Praet en Kongolo. Ik heb ook geprobeerd om Donny van den Beek te huren, waar Man utd teveel geld vroeg, om vervolgens transfervrij heb alsnog te kunnen oppikken!! Hoe ik aan het budget kom? Thijmen Blokzijl (10.75 van Porto) Paulos Abraham (3.1 miljoen), Maatta (2.7 miljoen), Irandust (2.2) en Romao Postema 1,3 miljoen.. Bi-zar. Uiteindelijk dus op deze selectie gekomen, met nog heel veel budget over. Doel was niet in de buurt van de nacompetitie te komen, maar gezien de namen probeer ik subtop/linkerrijtje te halen. Verder nu meer op Nederlanders, Nederlandstaligen en eigen jeugd concentreren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Nu was Dennis Praet die ik transfervrij haalde ongelukkig omdat ik VDB als vervanger had gehaald. Na de transferperiode biedt Anderlecht 3,5 ongeveer om hem in januari op te halen. Ik vraag bij zn zaakwaarnemer na of er intresse is van cllubs, gevolgd door 2 dagen na deze boden Is dit nu geluk of? Het spel te makkelijk? of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 12 minuten geleden zei Thymen: Iemand nog tips voor een skin ? Dark Polish Skin 24 vind ik erg fijn. Weinig poespas, gewoon strak. En met een Instant Result-button. Ik gebruik die niet heel vaak, maar zo af en toe wel fijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Na al die seizoenen afzien en iedere seizoen net nipt positieve financiën behalen is dit toch wel heel mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 5 minuten geleden zei TheRealOne: Na al die seizoenen afzien en iedere seizoen net nipt positieve financiën behalen is dit toch wel heel mooi Laast maar weten als je meer nieus hebt en budget Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 (bewerkt) 12 minuten geleden zei CrisChivu: Laast maar weten als je meer nieus hebt en budget De balans En van 50k naar 8 miljoen is ook een hele vooruitgang edit; En meteen 20 miljoen gestopt in het verbeteren van de faciliteiten 26 november 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 @TheRealOne Keurig budget hoor, zit je al in de EDE? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Serieuze plannen om een Journeyman te beginnen. Ik heb een DB gevonden van 200+ landen, wordt denk ik combinatie met Pentagon (misschien Hexagon als ik Oceanië speelbaar krijg). Ik wil denk ik van elk werelddeel om te beginnen 5 landen inladen + de 5 grote landen (Italie, Engeland, Duitsland, Spanje, Frankrijk) zodat de voetbalwereld wel een beetje leefbaar blijft. Waar hebben jullie gruwelijke avonturen beleefd in je FM leven? Afrika: Ghana Ivoorkust * Iets Noord Afrikaans* Nigeria * leuke tip van jullie Zuid Amerika: Colombia Uruguay Brazilië ... ? ...? Europa: Daar wil ik wel redelijk van hot naar her gaan, tips zijn welkom. Noord Amerika: Mexico (om de VS te ontlopen) Jamaica Costa Rica ...? ...? Azie JAPAN India Indonesië Iets Arabisch ...? ..? Oceanië Nieuw Zeeland voor de makkelijkheid (misschien houd ik het daar wel bij, of iemand moet een kneiter goed idee hebben) Ik wil voorlopig nog wel even door met Beerschot, want dat is een heerlijk team op dit moment. 8x op rij kampioen, halve finale CL tot nu toe. Kom maar door hoor met die tips Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 10 minuten geleden zei CrisChivu: @TheRealOne Keurig budget hoor, zit je al in de EDE? Net m'n derde (of vierde? Even de tel kwijt ) seizoen in de Eredivisie afgerond, en voor het eerst Europees voetbal gehaald door de play-offs te winnen Tactiek is tot nu toe eigenlijk gewoon geweest om de afdankertjes van de topclubs binnen te halen. Bijna m'n hele basiselftal heeft bij Ajax, PSV, AZ of Feyenoord gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 18 minuten geleden zei Arezo: Serieuze plannen om een Journeyman te beginnen. Ik heb een DB gevonden van 200+ landen, wordt denk ik combinatie met Pentagon (misschien Hexagon als ik Oceanië speelbaar krijg). Ik wil denk ik van elk werelddeel om te beginnen 5 landen inladen + de 5 grote landen (Italie, Engeland, Duitsland, Spanje, Frankrijk) zodat de voetbalwereld wel een beetje leefbaar blijft. Waar hebben jullie gruwelijke avonturen beleefd in je FM leven? Afrika: Ghana Ivoorkust * Iets Noord Afrikaans* Nigeria * leuke tip van jullie Zuid Amerika: Colombia Uruguay Brazilië ... ? ...? Europa: Daar wil ik wel redelijk van hot naar her gaan, tips zijn welkom. Noord Amerika: Mexico (om de VS te ontlopen) Jamaica Costa Rica ...? ...? Azie JAPAN India Indonesië Iets Arabisch ...? ..? Oceanië Nieuw Zeeland voor de makkelijkheid (misschien houd ik het daar wel bij, of iemand moet een kneiter goed idee hebben) Ik wil voorlopig nog wel even door met Beerschot, want dat is een heerlijk team op dit moment. 8x op rij kampioen, halve finale CL tot nu toe. Kom maar door hoor met die tips Ik zou voor de beste competities in ieder continent gaan: Afrika: Egypte, Marokko, Tunesië, Zuid-Afrika, Algerije Zuid-Amerika: Brazilië, Argentinië, Ecuador, Paraguay, Colombia Noord-Amerika: Mexico, VS, Costa Rica, Honduras, Guatemala Azië: Saudi Arabië, Zuid-Korea, Japan, Iran, Qatar Oceanië: Nieuw-Zeeland, Nieuw-Caledonië, Tahiti, Fiji, Solomon Eilanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Deze moet pijn doen bij Chelsea. Denken in de 88e minuut dat je hem gaat winnen en hem dan alsnog verliezen in blessuretijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 3 uur geleden zei Thymen: Iemand nog tips voor een skin ? Sas skin!! Ik ben op werk, heb even link nu niet bij me, als je googled en dan eerste YouTube filmpje aanklikt kan je hem halen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 ons eerste bundesliga seizoen! Heel tevreden met plaatsing voor de Champions League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Ik was van plan bijna geen enkel bod te accepteren, maar 77m voor Geertje? Doei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 We hebben een San Marinese club in de finale. Alleen niet de club die je had verwacht. Tre Fiori gaat de finale van de Conference League spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Heel vet!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Halverwege Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 3-0 achter? Bel Naci! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Dat wordt shoppen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten