Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Rob1981:

Ik speel met PSV en daar hebben ze vanuit de zandbak veel interesse, maar pakken ze niet door. Lozano staat dan op transferwaarde van 80 miljoen (heb in seizoen 2 CL gewonnen), maar als ik hem aan ga bieden vinden ze hem slechts 20 waard. Hopelijk gaat dat komend seizoen beter dan haha.

Vaak is het wel zo dat teams minder bieden als je ze aanbiedt. Hoe bied je hem trouwens aan? Doe je dat voor de 80 miljoen die je hem/het spel waard vindt of doe je het zonder waarde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rob1981:

Ik speel met PSV en daar hebben ze vanuit de zandbak veel interesse, maar pakken ze niet door. Lozano staat dan op transferwaarde van 80 miljoen (heb in seizoen 2 CL gewonnen), maar als ik hem aan ga bieden vinden ze hem slechts 20 waard. Hopelijk gaat dat komend seizoen beter dan haha.

Netjes. Ik kwam in het eerste seizoen tot de halve finale tegen de uiteindelijke winnaar Arsenal. Ook ongeslagen kampioen, John Cruijff schaal en KNVB beker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, Monty said:

Netjes. Ik kwam in het eerste seizoen tot de halve finale tegen de uiteindelijke winnaar Arsenal. Ook ongeslagen kampioen, John Cruijff schaal en KNVB beker.

Exact hetzelfde eerste seizoen. Halve finale onterecht tegen Arsenal verloren. Uit werd het 3-2 voor Arsenal en thuis stonden zij na 10 minuten met 10 man, kreeg ik veel kansen maar kon ik niet winnen.

Het jaar erna PSG in kwartfinale uitgeschakeld, Liverpool in halve (uit 3-1 winst) en Milan in finale, 3-2 winst na 0-2 achter. 

Overigens is Sverre Nypan echt een wonderspeler. Al bepalend in de CL op zijn 18e.

@bas huijsmansik bied  aan tegen een hogere waarde. Is het beter om het zonder waarde te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rob1981:

Exact hetzelfde eerste seizoen. Halve finale onterecht tegen Arsenal verloren. Uit werd het 3-2 voor Arsenal en thuis stonden zij na 10 minuten met 10 man, kreeg ik veel kansen maar kon ik niet winnen.

Het jaar erna PSG in kwartfinale uitgeschakeld, Liverpool in halve (uit 3-1 winst) en Milan in finale, 3-2 winst na 0-2 achter. 

Overigens is Sverre Nypan echt een wonderspeler. Al bepalend in de CL op zijn 18e.

@bas huijsmansik bied  aan tegen een hogere waarde. Is het beter om het zonder waarde te doen?

Ja die Sverre Nypan ga ik ook halen van de winter. Wil nu nog niet omdat die 17 is. Verder maar even kijken, heb genoeg geld nu. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minute ago, Monty said:

Ja die Sverre Nypan ga ik ook halen van de winter. Wil nu nog niet omdat die 17 is. Verder maar even kijken, heb genoeg geld nu. ;c 

Die kwam bij mij inderdaad in de winter, voor 6 miljoen maar.

Verder zijn Elias Jellert, Ivan Fresneda en Andrei Borza echt heel fijne backs waarbij Jellert en Borza ook goedkoop zijn.

En inderdaad, geld genoeg, wellicht kun je wat stunttransfers doen!

Succes met je save, je draait in elk geval lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Rob1981:

Ik merk zelf vaak dat teams juist laag bieden als je ze tegen een te hoge waarde aanbiedt.

Met geen waarde vind ik het altijd een beetje willekeurig wat er komt (denk dat dit te maken heeft met eventuele al bestaande interesse in een speler)

Wat ik nog wel eens doe is aanbieden tegen een iets lagere waarde. Als er dan meerdere boden binnen komen accepteer ik er eentje en weiger ik de rest. Daarna bied ik hem voor een iets hoger bedrag aan. Dan accepteer ik er weer eentje en weiger ik de rest en weiger ik het eerder geaccepteerde bod. Zo ga ik door totdat ik een prima bedrag ontvang en accepteer ik elk bod op de speler zodat hij kiest voor de ploeg waar hij het liefste heen wilt. Als je dit te lang doet dan kan het voorkomen dat de voorkeursclub niet meer biedt en dat hij het hoogste bod weigert omdat die liever wacht op een andere club

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Dansmeister:

Bij mij wel in ieder geval. Onwijs lastig om een volledig Chileens elftal (lang) samen te stellen, als iedereen binnen no-time weg wil naar SA. Begrijpelijk hoor, je financieel onafhankelijk spelen. Maar het gaat nergens over. ;c

@De RaamThnx bro. Nog meer aanbevelingen vanuit ZA? Zoals hierboven staat, moet ik mijn eigen regels een beetje gaan loslaten. Krijg het anders niet opgevuld.

Gerónimo Rivera - Banfield - AML/R

Franco González - Penarol - MC/AMC/AMR

Alexis González - River Plate - ST

Gianluca Prestianni - Velez - AML/R

Alexander Aravena - Univ. Católica - ST/AM/L/R/C

Matheus Nascimento - Botafogo - ST/AMR

Manuel Capasso - Vasco da Gama - DC

Thauan Lara - Internacional - DL

Beraldo - Sao Paulo - DC/DM

Agustin Giay - San Lorenzo - DR

Josen Escobar - América de Cali - DM/MC

Jhojan Torres - Independiente Santa Fe - DM

Pedro Bravo - America de Cali - DM/MC

Ricardo Caraballo - Barranquilla FC - ST

Lukas Londoño - America de Cali - AMC

Sebastián González - Liga de Quito - MC

Oscar Zambrano - Liga de Quito - MC

Mateo Carabajal - Independiente del Valle - DC

Steven Heras - Independiente del Valle - DC

Federico Pereira - Liverpool FC - DC/DR

Anderson Duarte - Defensor Sporting - AML/AMR/ST

Victor Guzmán - Alianza - ST

Kervin Andrade - Deportivo La Guaira - AMC/AML/AMR/MC

Carlos Vivas - Deportivo Táchira - DC

Andrés Romero - Monagas SC - MC

David Martínez - Monagas SC - AMC/L/R

Diego Torres - Olimpia - MC

Yomar Rocha - Bolivar - DR/WBR/MR

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Mark Hughes:

speel sinds paar dagen FM24 op een UW monitor 34'' 144hz maar lijkt te haperen tijdens wedstrijden iemand die weet waar aan dit kan liggen (ben een ictnoob xd ) :classic_tongue:

heb overal gekeken (denk ik) 

Ik heb met FM24 wel eens dat Youtube ofzo begint te haperen. Geen idee wat dat precies is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MisterX:

Ik heb met FM24 wel eens dat Youtube ofzo begint te haperen. Geen idee wat dat precies is...

Dat wat betreft die monitor weet ik niet.

Dat andere programma's zoals YouTube beginnen te haperen heeft waarschijnlijk te maken met pieken in het geheugengebruik van je laptop of PC. 

Er wordt bijvoorbeeld meer geheugen gebruikt tijdens het simuleren van wedstrijden of uitslagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu verschillende games getest maar het lage spelplezier van '23 versie heb ik meegenomen naar deze nieuwe versie. We gaan eens kijken of dat ik dit in de Faeröer kan terugvinden met revelatie van dit seizoen in de echte voetbalwereld.

afbeelding.thumb.png.2982964b4efc00d68572f36c949d720b.png

Voor de liefhebbers. De Faeröerse competitie is nu beschikbaar tot en met de 4de divisie.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 3 geloof ik bij Ajax. Ik Probeer het realistisch te houden en niet meer dan X aantal miljoenen voor een spleler te betalen mijn team nu:

Bart Verbruggen - Jurrïen Timber, Josip Sutalo, Lucas Jetten, Tijiani Reinders, AM Oscar Glough (toptalent), Koopmeiners, Anthony. Brobbey en Roony Barg (Zoals iedereen, maar kocht hem al in FM 23 en misschien 22 dus wilde hem nu ook :D )

Bankie: 1 gruwelijk talentvolle Spits, Gravenberch, Bergwijn (teruggekocht), Vos en de gehuurde Kardioglu oa.

EDIT: HATO, hoe kan je hem vergeten.. aanvoerder en beste speler atm

bewerkt door CrisChivu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei CrisChivu:

Seizoen 3 geloof ik bij Ajax. Ik Probeer het realistisch te houden en niet meer dan X aantal miljoenen voor een spleler te betalen mijn team nu:

Bart Verbruggen - Jurrïen Timber, Josip Sutalo, Lucas Jetten, Tijiani Reinders, AM Oscar Glough (toptalent), Koopmeiners, Anthony. Brobbey en Roony Barg (Zoals iedereen, maar kocht hem al in FM 23 en misschien 22 dus wilde hem nu ook )

Bankie: 1 gruwelijk talentvolle Spits, Gravenberch, Bergwijn (teruggekocht), Vos en de gehuurde Kardioglu oa.

EDIT: HATO, hoe kan je hem vergeten.. aanvoerder en beste speler atm

Vink?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kyrill Ik zei dat het als kleine club (en voor de grootorde ging het dan bijvoorbeeld om een club als Adana Demirspor zoals in mijn novelle) veel moeilijker is om die top-8 te bereiken. Verrassingen zijn dan nog een andere zaak, en dat zijn Benfica en Nice hier bijvoorbeeld wel, maar dat zijn nog altijd geen kleintjes natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Marius:

@Kyrill Ik zei dat het als kleine club (en voor de grootorde ging het dan bijvoorbeeld om een club als Adana Demirspor zoals in mijn novelle) veel moeilijker is om die top-8 te bereiken. Verrassingen zijn dan nog een andere zaak, en dat zijn Benfica en Nice hier bijvoorbeeld wel, maar dat zijn nog altijd geen kleintjes natuurlijk.

Dat had ik even over het hoofd gelezen, daar heb je helemaal gelijk in. Dat is absoluut waar ja(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

@Marius zei onlangs in zijn novelle met dit nieuwe format weinig verrassingen zijn in de CL...

Dat is bij mij (gelukkig) wel anders Benfica gefnished op 1, Porto op 5 en Nice op 6 ook erg verrassend en indrukwekkend.

20231124162635_1.jpg

Vanaf welk seizoen is deze nieuwe opzet er? Al in het eerste seizoen? Of pas later? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites