Superboeren Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Morgen ook maar eens beginnen met FM24. Of we beginnen in Doetinchem of in Velsen-Zuid bij Telstar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Zijn er al een beetje goede skins? Op zich vind ik de base skin geen eens echt slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 53 minuten geleden zei MisterX: Is er qua tactiek nog een hoop veranderd sinds FM22? Zijn er specifieke dingen waar ik in FM24 rekening mee zou moeten houden? Buitenspelval-knopje is soort van weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 4 minuten geleden zei MisterX: Zijn er al een beetje goede skins? Op zich vind ik de base skin geen eens echt slecht. Tato skin van Wozzie is degenen die ik altijd heb. Die is al wel te downloaden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Tato skin van Wozzie is degenen die ik altijd heb. Die is al wel te downloaden Dark Polish skin is ook wel erg fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Rensie is na een jaar afwezigheid ook weer terug! Maar voor jouw zijn de data skins misschien ook wel handig? Dan zou ik kijken nar Statman24 en anders nog even wachten op Munstermann. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 2 minuten geleden zei De Raam: Rensie is na een jaar afwezigheid ook weer terug! Maar voor jouw zijn de data skins misschien ook wel handig? Dan zou ik kijken nar Statman24 en anders nog even wachten op Munstermann. Statman of Munsterman lijkt me wel een keer tof om te proberen. Echt voetbal, geen stats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Zojuist zei Rinus: Echt voetbal, geen stats. Wel stats, geen attributen Ik gebruik die skins vooral voor updates in mijn novelles omdat ze de statistieken zo mooi weergeven! Ik ben verder vooral fan van Tato en Rensie. Wil toch ook altijd nog een keer zelf een skin maken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 19 minuten geleden zei MisterX: Zijn er al een beetje goede skins? Op zich vind ik de base skin geen eens echt slecht. Ik speel altijd met Flut skin. Zonder Flut skin geen FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 16 minuten geleden zei Rinus: Buitenspelval-knopje is soort van weg. Wat voor knopje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 1 uur geleden zei MisterX: Is er qua tactiek nog een hoop veranderd sinds FM22? Zijn er specifieke dingen waar ik in FM24 rekening mee zou moeten houden? Vooral het middenveld. CM's staan wat dieper zonder DM's. DM's staan wat hoger zonder CM's. Dit jaar zijn de rotaties toegevoegd ofwel; spelers die inschuiven dwingen andere spelers verder naar buiten te gaan staan, etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Na de 9-0 tegen Rosario Central doen we het nog eens over. Jammer dat we na 59 minuten stoppen met scoren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar. Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 42 minuten geleden zei MisterX: Zijn er al een beetje goede skins? Op zich vind ik de base skin geen eens echt slecht. Ik gebruik nu sinds de vorige versie de Sas skin, bevalt echt top. Veel data ook uit te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Ik vind deze gast echt tof. Zijn pa kan trots zijn. Ben benieuwd hoe goed die wordt straks. Als die 22 is.. Manmanman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Lache man, FM Update en FMInside krijgen een mention in de FC Afkicken Daily 🥰 Helemaal aan het einde: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Misschien ben ik abuis hoor. Maar is MU ook FMInside/FMUpdate? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 @neva Juvenes Dogana is toch een serieuze club aan het worden hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Misschien ben ik abuis hoor. Maar is MU ook FMInside/FMUpdate? Ze zijn allebei van @Lazy Nice, Len! Goede reclame Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 37 minuten geleden zei Lazy: Lache man, FM Update en FMInside krijgen een mention in de FC Afkicken Daily 🥰 Helemaal aan het einde: Video niet beschikbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Zo'n geweldig seizoen met San Marino, met afstand de beste ooit. Wat heb ik er aan voor dit seizoen? Geen ene zak door België en Portugal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 1 uur geleden zei MisterX: Video niet beschikbaar? ik kan hem gewoon zien 😬 Anders ff op YouTube zelf zoeken, is vandaag uitgekomen, dus zal niet lastig te vinden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 1 uur geleden zei ElPrincipito: Misschien ben ik abuis hoor. Maar is MU ook FMInside/FMUpdate? Si. Voorheen noemden we de updates FMI Update en MU Update. Nu is het gewoon 1 update de FMUpdate 🥰 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Heel zuur deze CL-finale zeg....Zoveel kansen gecreeërd, en ook elk hoogtepunt begon zo'n beetje met balbezit van ons. Erg zonde dat we dan niet weten te winnen. Uiteraard ook 5 minuten voor tijd nog een 1 op 1 gemist door gelegenheidsspits Schjelderup. Die erin kwam voor tegenvallende Vitor Roque....die wel weer een goal afgekeurd zag worden. Landstitel wel geprolongeerd in dit 3e seizoen, en zoals jullie zien echt wel een lekker team samen weten te stellen. Maar hiermee komt ook een einde aan deze game, op naar FM24 met de nieuwe Feyenoordselectie. Benieuwd wat ik kan bereiken daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 It's #ThierryBall time in Arnhem! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Ik zit dus met een groot probleem. Ik zit met Knokke in de eerste divisie van Belgie. Mijn financiën zijn echt niet optimaal en ik heb te weinig spelers. De competitie begint bijna maar niemand wil komen en ik kan ook niemand betalen. Ik geraak zelfs niets aan de minimum van 15 spelers in te schrijven. Spelplezier is er al af bij mij .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten