Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei De Raam:

Rensie is na een jaar afwezigheid ook weer terug! Maar voor jouw zijn de data skins misschien ook wel handig? Dan zou ik kijken nar Statman24 en anders nog even wachten op Munstermann. 

Statman of Munsterman lijkt me wel een keer tof om te proberen. Echt voetbal, geen stats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MisterX:

Is er qua tactiek nog een hoop veranderd sinds FM22? 

Zijn er specifieke dingen waar ik in FM24 rekening mee zou moeten houden? 

Vooral het middenveld. CM's staan wat dieper zonder DM's. DM's staan wat hoger zonder CM's. Dit jaar zijn de rotaties toegevoegd ofwel; spelers die inschuiven dwingen andere spelers verder naar buiten te gaan staan, etc 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.c52dd89c2a25dadf6803b6e012a97c2d.png

Heel zuur deze CL-finale zeg....Zoveel kansen gecreeërd, en ook elk hoogtepunt begon zo'n beetje met balbezit van ons. Erg zonde dat we dan niet weten te winnen. Uiteraard ook 5 minuten voor tijd nog een 1 op 1 gemist door gelegenheidsspits Schjelderup. Die erin kwam voor tegenvallende Vitor Roque....die wel weer een goal afgekeurd zag worden.

Landstitel wel geprolongeerd in dit 3e seizoen, en zoals jullie zien echt wel een lekker team samen weten te stellen. Maar hiermee komt ook een einde aan deze game, op naar FM24 met de nieuwe Feyenoordselectie. Benieuwd wat ik kan bereiken daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit dus met een groot probleem. Ik zit met Knokke in de eerste divisie van Belgie. Mijn financiën zijn echt niet optimaal en ik heb te weinig spelers. De competitie begint bijna maar niemand wil komen en ik kan ook niemand betalen. Ik geraak zelfs niets aan de minimum van 15 spelers in te schrijven. Spelplezier is er al af bij mij ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites