Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

25 minuten geleden zei Cervantes:

Hoe doet Anwar El Ghazi het bij jou @Titan? Ik heb hem bij FC Lahti gehaald, maar verwacht hem snel kwijt te zijn door zijn ontsnappingsclausule.

Hij doet het redelijk. Eerste seizoen 54 wedstrijden, 19 goals, 17 assists, tweede seizoen (lopend) 48 wedstrijden, 21 goals, 17 assists. Vooral fijn dat hij amper blessures oploopt en behoorlijk fit is, in tegenstelling tot mijn Finse vleugelflitser Keskinen.

Geen interesse van andere clubs tot dusver, ook geen ontsnappingsclausule. Denk dat HJK net iets meer aanzien heeft, dat heeft invloed op zulke zaken in de contractonderhandeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de ref dan ook nog eens met pingels gaat strooien, wordt het wel heel moeilijk tegen een voorhoede gevormd door Kvaratskelia, Ramos, Vini Jr en Musiala :cab:.

image.thumb.png.bc1a3a75a7478ad482870807bf48337b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Toch kranig geweerd tegen de miljonairs uit Parijs. Hoeveel seizoenen ben je inmiddels aan het bouwen, @Titan?

Ik zit nu in mei 2028. Streven is om in 2030 de cup te pakken. Echt goede transfers kan ik de laatste jaren pas maken als de inschrijving voor de CL-k.o. al voorbij is. Noa Lang staat onder contract, maar kon dus niet meedoen tegen PSG. Ach, zo blijven we bouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Titan:

Ik zit nu in mei 2028. Streven is om in 2030 de cup te pakken. Echt goede transfers kan ik de laatste jaren pas maken als de inschrijving voor de CL-k.o. al voorbij is. Noa Lang staat onder contract, maar kon dus niet meedoen tegen PSG. Ach, zo blijven we bouwen.

Dan ga je nog altijd hard, ouwe reus. Daarna Finland als land laten doorgroeien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hervat FM na m'n vakantie met de bekerfinale tegen Djurgårdens IF. Dit is de zesde bekerfinale die we halen in mijn zeven Zweedse jaren en opvallend genoeg is dit de vierde keer dat we het in dit kader tegen Djurgårdens moeten opnemen. Dit is mijn vierde bekerwinst bij ÖIS, maar pas de tweede tegen Djurgårdens. Extra reden tot juichen dus! 

XxHqy90.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites