neva Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Wedstrijd duurt langer dan 90 minuten hè. Halve finales CL. Denk dat we het beslissende gat wel hebben geslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli EPBAL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli (bewerkt) eerste prijs vh seizoen is al binnen. Maar vooral het aantal gecreëerde kansen stemt mij zeer tevreden. 3 juli bewerkt door Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Kleine club tegen een grote club, dan krijg je dit soort uitslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Hello, my old friend... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli (bewerkt) Hoe doet Anwar El Ghazi het bij jou @Titan? Ik heb hem bij FC Lahti gehaald, maar verwacht hem snel kwijt te zijn door zijn ontsnappingsclausule. 5 juli bewerkt door Cervantes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli 25 minuten geleden zei Cervantes: Hoe doet Anwar El Ghazi het bij jou @Titan? Ik heb hem bij FC Lahti gehaald, maar verwacht hem snel kwijt te zijn door zijn ontsnappingsclausule. Hij doet het redelijk. Eerste seizoen 54 wedstrijden, 19 goals, 17 assists, tweede seizoen (lopend) 48 wedstrijden, 21 goals, 17 assists. Vooral fijn dat hij amper blessures oploopt en behoorlijk fit is, in tegenstelling tot mijn Finse vleugelflitser Keskinen. Geen interesse van andere clubs tot dusver, ook geen ontsnappingsclausule. Denk dat HJK net iets meer aanzien heeft, dat heeft invloed op zulke zaken in de contractonderhandeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Als de ref dan ook nog eens met pingels gaat strooien, wordt het wel heel moeilijk tegen een voorhoede gevormd door Kvaratskelia, Ramos, Vini Jr en Musiala . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Toch kranig geweerd tegen de miljonairs uit Parijs. Hoeveel seizoenen ben je inmiddels aan het bouwen, @Titan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Toch kranig geweerd tegen de miljonairs uit Parijs. Hoeveel seizoenen ben je inmiddels aan het bouwen, @Titan? Ik zit nu in mei 2028. Streven is om in 2030 de cup te pakken. Echt goede transfers kan ik de laatste jaren pas maken als de inschrijving voor de CL-k.o. al voorbij is. Noa Lang staat onder contract, maar kon dus niet meedoen tegen PSG. Ach, zo blijven we bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 2 minuten geleden zei Titan: Ik zit nu in mei 2028. Streven is om in 2030 de cup te pakken. Echt goede transfers kan ik de laatste jaren pas maken als de inschrijving voor de CL-k.o. al voorbij is. Noa Lang staat onder contract, maar kon dus niet meedoen tegen PSG. Ach, zo blijven we bouwen. Dan ga je nog altijd hard, ouwe reus. Daarna Finland als land laten doorgroeien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Een De Ligtmomentje in een belangrijke wedstrijd, jawel . Dom geel pakken en een minuutje later vergeten de bal weg te koppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Ik hervat FM na m'n vakantie met de bekerfinale tegen Djurgårdens IF. Dit is de zesde bekerfinale die we halen in mijn zeven Zweedse jaren en opvallend genoeg is dit de vierde keer dat we het in dit kader tegen Djurgårdens moeten opnemen. Dit is mijn vierde bekerwinst bij ÖIS, maar pas de tweede tegen Djurgårdens. Extra reden tot juichen dus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Na een verloren finale in het eerste seizoen is dit, in het jaar 2050, de tweede keer dat ik een wedstrijd verlies in de beker... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Ze hebben toch even mogen dromen van de winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Gaan we nog even verder met Antwerp vernederen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Aardig potje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli 10 uur geleden zei Willem: Gaan we nog even verder met Antwerp vernederen Kijk, dat zijn de uitslagen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Hehe. Vorig seizoen niet kunnen winnen van Atlético, nu is het uiteindelijk weer zover. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli Sorry voor de dubbelpost, maar dat is in vier dagen tijd twee keer van Real Madrid winnen wel waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli In stijl! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Wat een finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 13 minuten geleden zei Lensherr: Wat een finale! Wie was de mol? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 8 minuten geleden zei Glenn08: Wie was de mol? Haha, wellicht de instant result Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten