Fantasy Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Een vervelende bug tegengekomen of iets geks gezien in FM? Meld het hier! Wil je echt een melding maken van een fout of bug, dan kun je die ook delen op het officiële SI-forum zodat zij kunnen kijken of er écht iets aan de hand is dat verholpen moet of kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Kijk eens aan net bezig en het eerste doel is al behaald! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2023 En dat 123 jaar voordat het de bedoeling was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 En ook 5 jaar voor de club zelfs nog maar is opgericht. Straffe prestatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Ik waarschuw Bergwijn dat hij zijn aanvoerdersband gaat verliezen en hij reageert erg ontevreden. Die ontevredenheid kan ik niet wegnemen. Ik voer mijn actie uit en meteen weer een gesprek met hem. Nu begrijpt hij het wel als ik dezelfde antwoorden geef en gaat vrolijk weer mijn kantoor uit . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 9 minuten geleden zei FMNOOB: Ik waarschuw Bergwijn dat hij zijn aanvoerdersband gaat verliezen en hij reageert erg ontevreden. Die ontevredenheid kan ik niet wegnemen. Ik voer mijn actie uit en meteen weer een gesprek met hem. Nu begrijpt hij het wel als ik dezelfde antwoorden geef en gaat vrolijk weer mijn kantoor uit . Misschien moest ie het even laten bezinken of is hij niet zo heel snugger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Deze prestatie gehaald door het winnen van de playoffs van de Europa League (de laatste uit de kwalificatiereeks). Lijkt mij niet de bedoeling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 meer mensen last van dat ze (imo) heel veel penalties mee of tegen krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei neva: Misschien moest ie het even laten bezinken of is hij niet zo heel snugger. Bedankt, halve glas op me bureau. O wacht, ik las; hij is sowieso niet heel snugger. 20 oktober 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: Bedankt, halve glas op me bureau. O wacht, ik las; hij is sowieso niet heel snugger. Dat had ik in eerste instantie ook getypt, maar ik bedacht me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 1 uur geleden zei Mark Hughes: meer mensen last van dat ze (imo) heel veel penalties mee of tegen krijgen? Ik vind juist dat er er vrij weinig penalty’s gegeven worden. in een kleine 20 wedstrijden 0 tegen en een stuk of 3 mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Soms weet het spel even niet welke taal het nou moet kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike14 Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 14 uur geleden zei Mark Hughes: meer mensen last van dat ze (imo) heel veel penalties mee of tegen krijgen? Vijf wedstrijden tot nu en twee penalties meegekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Maar deze mensen hebben nooit eerder een dienstverband gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Spel is echt helemaal onspelbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Op 20-10-2023 om 22:02 zei FMNOOB: Ik waarschuw Bergwijn dat hij zijn aanvoerdersband gaat verliezen en hij reageert erg ontevreden. Die ontevredenheid kan ik niet wegnemen. Ik voer mijn actie uit en meteen weer een gesprek met hem. Nu begrijpt hij het wel als ik dezelfde antwoorden geef en gaat vrolijk weer mijn kantoor uit . Tip kies daar altijd meest rechterste opties, dan heb ik zelfs 98% van de tijd ze zeggen niet kunnen veranderen wie ze zijn, en akkoord gaan met geen aanvoerder meer zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 (bewerkt) Ik heb een speler met een waarde van max 11 miljoen en komt er een club uit S-A. willen 9 miljoen in totaal en ik zet voor de grap de transfersom op 15 miljoen zodat de totale som 17,25 miljoen is. Accepteren ze het ook nog Speler is voor 2 miljoen gekocht Zijn gek hoor daar. edit2: Zitten toch echt nog wel foutjes in. is van PSV. 21 oktober 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Gomez Gomez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 14 uur geleden zei Rinus: Spel is echt helemaal onspelbaar Nooit in Engeland geweest? Dat is een type-g stopcontact, wordt o.a. in Engeland gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Gomez Gomez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 2 uur geleden zei De Raam: Nooit in Engeland geweest? Dat is een type-g stopcontact, wordt o.a. in Engeland gebruikt. Maar niet in de kleedkamer van AZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Mijn Dordt gaat momenteel door een behoorlijke blessuregolf heen en ook de keeperspositie moest het ontgelden. Dit resulteerde in een basisplaats voor de van Feyenoord gehuurde Jaimy Kroesen. Hij maakte hiermee zijn debuut in het profvoetbal. Ik heb het idee dat dit voorkomen had kunnen worden, jullie? Het heeft ook een zeer onnodig puntverlies tot gevolg. google_screen_recording_2023-10-22T19-36_42_705Z.webm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tommyboy82 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Ik speel met AC Milan, en tijdens de wedstrijden en intervieuws/nieuwsberichten staat er steeds "associazione calcio milan" ... Weet dat dat de volledige naam is maar leest toch enorm onnatuurlijk ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Vind het wel irritant dat ik een speler wil halen. Verdiend 300k per jaar. Ineens wil die dus bij mij 2.3m per jaar. Vind ik wel erg veel zo ineens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten