Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy

Aanbevolen berichten

Een vervelende bug tegengekomen of iets geks gezien in FM? Meld het hier!

Wil je echt een melding maken van een fout of bug, dan kun je die ook delen op het officiële SI-forum zodat zij kunnen kijken of er écht iets aan de hand is dat verholpen moet of kan worden.  :LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik waarschuw Bergwijn dat hij zijn aanvoerdersband gaat verliezen en hij reageert erg ontevreden. Die ontevredenheid kan ik niet wegnemen. Ik voer mijn actie uit en meteen weer een gesprek met hem. Nu begrijpt hij het wel als ik dezelfde antwoorden geef en gaat vrolijk weer mijn kantoor uit ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei FMNOOB:

Ik waarschuw Bergwijn dat hij zijn aanvoerdersband gaat verliezen en hij reageert erg ontevreden. Die ontevredenheid kan ik niet wegnemen. Ik voer mijn actie uit en meteen weer een gesprek met hem. Nu begrijpt hij het wel als ik dezelfde antwoorden geef en gaat vrolijk weer mijn kantoor uit ;c.

Misschien moest ie het even laten bezinken of is hij niet zo heel snugger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-10-2023 om 22:02 zei FMNOOB:

Ik waarschuw Bergwijn dat hij zijn aanvoerdersband gaat verliezen en hij reageert erg ontevreden. Die ontevredenheid kan ik niet wegnemen. Ik voer mijn actie uit en meteen weer een gesprek met hem. Nu begrijpt hij het wel als ik dezelfde antwoorden geef en gaat vrolijk weer mijn kantoor uit .

Tip kies daar altijd meest rechterste opties, dan heb ik zelfs 98% van de tijd ze zeggen niet kunnen veranderen wie ze zijn, en akkoord gaan met geen aanvoerder meer zijn ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een speler met een waarde van max 11 miljoen en komt er een club uit S-A. willen 9 miljoen in totaal en ik zet voor de grap de transfersom op 15 miljoen zodat de totale som 17,25 miljoen is. Accepteren ze het ook nog :-D

Speler is voor 2 miljoen gekocht :mrgy:

image.png.a2abe9a2271309a8d766d60fa50dc404.png

Zijn gek hoor daar.

edit2:

image.png.5707f585ef9fd462ba1bd25cc31080e5.png

Zitten toch echt nog wel foutjes in. is van PSV.

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Dordt gaat momenteel door een behoorlijke blessuregolf heen en ook de keeperspositie moest het ontgelden. Dit resulteerde in een basisplaats voor de van Feyenoord gehuurde Jaimy Kroesen. Hij maakte hiermee zijn debuut in het profvoetbal.

Ik heb het idee dat dit voorkomen had kunnen worden, jullie? Het heeft ook een zeer onnodig puntverlies tot gevolg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites