TheRealOne Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Gewonnen met 36 punten voorsprong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Tussenstand seizoen 2. Als we dit volhouden zijn wel heel lekker zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blauwbeer Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Op 4-12-2023 om 19:30 zei ElPrincipito: Hoe speel je in deze save? Care to share? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Dit is al heel wat anders dan die 17de plek vorig seizoen. Selectie-info: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 @glennix Doe je goed! Hoe doet Ringo Meerveld het? Ik heb hem voor komend seizoen ook vastgelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Na tien wedstrijden, voorlopig op kop. Maar wel moeilijk wedstrijdschema voor de komende twee maand eigenlijk. 6 op 6 in Europa ook in een groep met Marseille, Roma en Freiburg. Uit gewonnen op Marseille nadat ze een rode kaart pakten in de eerste tien minuten en thuis 1-0 ook gewonnen tegen Roma. Nu twee keer Freiburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 12 uur geleden zei Blauwbeer: Hoe speel je in deze save? Care to share? Wat wil je weten? Heb laatst de tactiek gedeeld met jou toch? Een 4-3-3 met de punt naar achter. Een spelmaker (verdedigen) een dynamische middenvelder, een vooruitgeschoven spelmaker (aanvallend), 2x HVS aanval en een hangende spits. Hoog blok. Bevalt goed! PM maar als je meer wilt of ik stuur je de tactiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 4 uur geleden zei Superboeren: @glennix Doe je goed! Hoe doet Ringo Meerveld het? Ik heb hem voor komend seizoen ook vastgelegd. Hij doet het eigenlijk prima, scoort regelmatig en geeft ook regelmatig assists. Staat ook meestal in de basis op de amc positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 (bewerkt) We doen nog steeds mee. Villareal flink teruggevallen en Sociedad zit nu ook even in een dipje dus lijkt de rol te lossen. Het gaat niet zo eenvoudig maar goed, we blijven meedoen. Onder meer door uit Barcelona en thuis Real te verslaan. Voorlopig thuis verloren tegen Sociedad, en uit tegen Celta de Vigo en Girona. Punten laten liggen thuis tegen Atletico en uit tegen Sevilla, Cadiz en Mallorca. Europees tweede geworden in de groep. Na een 9 op 9 verloren uit op Freiburg en uit op Roma, en thuis 2-2 tegen Marseille. Het drukke programma had daar wat een impact, zeker met een heleboel toppers en subtoppers in de competitie. Nu volgende ronde tegen Dortmund al meteen... Dus mogelijk eindigt het daar al. In de competitie hoop ik top 4 te eindigen. Ik verwacht wel nog een terugvalletje. 8 december 2023 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Met ongeveer 3 kwart van de competitie achter de rug, is dit stand voor de laatste 10 wedstrijden. Gaat weer tussen VVV, Feyenoord en PSV. Ajax lijkt af te haken. Wat opvalt is de puike prestatie van Fortuna Sittard en het slechte AZ. Worden wij kampioen, of wordt het toch Feyenoord voor de 4e keer op rij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Aangekomen toen ze 16de plek stonden. Nog mooi naar de 2de plek gestegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Nieuwe side game begonnen met Lommel, promotie naar 1ste klasse is gelukt maar met 2 punten op 12 hebben we de titel in 2de misgelopen. Ga wel moeten saneren want Lommel staat op het randje van het faillissement in FM door de vele dure aankopen van de City Football Group. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Was een mooi seizoen in Arnhem. Nu tijd om Europees te vlammen. Gaat nog niet van harte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 1 uur geleden zei glennix: Nieuwe side game begonnen met Lommel, promotie naar 1ste klasse is gelukt maar met 2 punten op 12 hebben we de titel in 2de misgelopen. Ga wel moeten saneren want Lommel staat op het randje van het faillissement in FM door de vele dure aankopen van de City Football Group. In mijn save werden ze overgenomen door een Arabier die 20 miljoen transfers deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 30 minuten geleden zei Lensherr: In mijn save werden ze overgenomen door een Arabier die 20 miljoen transfers deed. Haha, bij mij zijn ze nu ook overgenomen maar gewoon interne promotie, de schulden zijn geherstructureerd en de optie van 7 miljoen op de uitgeleende Krastev is gelicht dus financieel gaat het wel oké nu. Maar had weinig transferbudget en heb met dat geld het loonbudget moeten opkrikken. Ik ga wel nog een aantal spelers kunnen/moeten verkopen die niet willen bijtekenen die ook wel een paar miljoentjes zullen opleveren. Dan heb ik wel wat budget vrij om een paar versterkingen te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 1 minuut geleden zei glennix: Haha, bij mij zijn ze nu ook overgenomen maar gewoon interne promotie, de schulden zijn geherstructureerd en de optie van 7 miljoen op de uitgeleende Krastev is gelicht dus financieel gaat het wel oké nu. Maar had weinig transferbudget en heb met dat geld het loonbudget moeten opkrikken. Ik ga wel nog een aantal spelers kunnen/moeten verkopen die niet willen bijtekenen die ook wel een paar miljoentjes zullen opleveren. Dan heb ik wel wat budget vrij om een paar versterkingen te halen. Zie hier dat die Arabier weer weg is. Nu word er al 2 seizoenen geen geld meer uitgegeven Toen zag die Arabier het nog groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 (bewerkt) Teleurstellend tweede deel v/h seizoen. Cashen voor Guido Rodriguez in de winter heeft zijn rol gespeeld, terwijl de vervanger (Jon Moncayola) het niet is wat ik gehoopt had. Ik hoop op een make-over in de zomer. Transfers tot dusver vielen allemaal behoorlijk tegen. In het tweede deel van het seizoen meer een DM gebruikt, maar ook dat werkte niet echt. Veel spelers gewoon uit vorm voor één of andere reden, iedereen heeft zijn beste periode in het begin gehad. Zwaar programma hielp ook niet echt. Fekir ook een flop en veel te zware loonlast dus die ga ik proberen weg te doen. Idem voor Ayoze Perez. En er moet ook een verdediger weg (al is Riad van Barcelona). En Pezella is 32 dus die wil ik ook verkopen. 8 december 2023 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Soms hebben sprookjes geen happy end. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 15 uur geleden zei glennix: Nieuwe side game begonnen met Lommel, promotie naar 1ste klasse is gelukt maar met 2 punten op 12 hebben we de titel in 2de misgelopen. Ga wel moeten saneren want Lommel staat op het randje van het faillissement in FM door de vele dure aankopen van de City Football Group. Hier staan ze in seizoen drie voorlaatste in eerste nationale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 5 uur geleden zei Matthias.: Hier staan ze in seizoen drie voorlaatste in eerste nationale. Ja, ze zakken snel af als het financieel heel slecht gaat, spijtig dat de AI manager niet de spelers met waarde voor een goede prijs verkoopt om zo financieel gezond te worden i.p.v. ze transfervrij te laten gaan als hun contract afloopt. Ik heb nu voor bijna 20 miljoen verkocht om financieel gezond te worden en heb daarvan 0 euro gekregen om vervangers te halen maar het is toch gelukt om een paar degelijke transfervrije spelers te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 20 uur geleden zei glennix: Ja, ze zakken snel af als het financieel heel slecht gaat, spijtig dat de AI manager niet de spelers met waarde voor een goede prijs verkoopt om zo financieel gezond te worden i.p.v. ze transfervrij te laten gaan als hun contract afloopt. Ik heb nu voor bijna 20 miljoen verkocht om financieel gezond te worden en heb daarvan 0 euro gekregen om vervangers te halen maar het is toch gelukt om een paar degelijke transfervrije spelers te halen. Het is seizoen 4 trouwens. En hebben ze toch al voor zo'n 40 miljoen verkocht. Voor amper 155k spelers gekocht. Financieel zitten ze wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Kampioenen. Milan Hokke en David Kalakoh waren de uitblinkers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 (bewerkt) Mijn eerste volledig seizoen en nu doen we mee voor de titel. Vorig jaar nog een inhaalrace gedaan van plaats 16 naar 2de. Toch ben ik helemaal niet tevreden over mijn tactiek. Het blijft een 4-4-2 maar we blijven sleutelen naar een goed recept voor deze selectie. We gaan de zomerstop in als competitieleider. Financiëel is er niets mogelijk, maar misschien enkele overbodige spelers proberen te loodsen om hier en daar de nodige versterkingen binnen te halen. 11 december 2023 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten