Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

oTXWBSm.png

Na tien wedstrijden, voorlopig op kop. Maar wel moeilijk wedstrijdschema voor de komende twee maand eigenlijk.

6 op 6 in Europa ook in een groep met Marseille, Roma en Freiburg. Uit gewonnen op Marseille nadat ze een rode kaart pakten in de eerste tien minuten en thuis 1-0 ook gewonnen tegen Roma. Nu twee keer Freiburg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Blauwbeer:

Hoe speel je in deze save? Care to share?

Wat wil je weten? Heb laatst de tactiek gedeeld met jou toch? 

Een 4-3-3 met de punt naar achter. 

Een spelmaker (verdedigen) een dynamische middenvelder, een vooruitgeschoven spelmaker (aanvallend), 2x HVS aanval en een hangende spits. Hoog blok. Bevalt goed! PM maar als je meer wilt of ik stuur je de tactiek (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

N8R57Lk.png

We doen nog steeds mee. Villareal flink teruggevallen en Sociedad zit nu ook even in een dipje dus lijkt de rol te lossen. Het gaat niet zo eenvoudig maar goed, we blijven meedoen. Onder meer door uit Barcelona en thuis Real te verslaan.

Voorlopig thuis verloren tegen Sociedad, en uit tegen Celta de Vigo en Girona. Punten laten liggen thuis tegen Atletico en uit tegen Sevilla, Cadiz en Mallorca. 

Europees tweede geworden in de groep. Na een 9 op 9 verloren uit op Freiburg en uit op Roma, en thuis 2-2 tegen Marseille. Het drukke programma had daar wat een impact, zeker met een heleboel toppers en subtoppers in de competitie. 

Nu volgende ronde tegen Dortmund al meteen... Dus mogelijk eindigt het daar al. In de competitie hoop ik top 4 te eindigen. Ik verwacht wel nog een terugvalletje.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met ongeveer 3 kwart van de competitie achter de rug, is dit stand voor de laatste 10 wedstrijden. Gaat weer tussen VVV, Feyenoord en PSV. Ajax lijkt af te haken. Wat opvalt is de puike prestatie van Fortuna Sittard en het slechte AZ. Worden wij kampioen, of wordt het toch Feyenoord voor de 4e keer op rij? 

image.png.6538386ff4c1099898afe30d99b045fd.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe side game begonnen met Lommel, promotie naar 1ste klasse is gelukt maar met 2 punten op 12 hebben we de titel in 2de misgelopen. Ga wel moeten saneren want Lommel staat op het randje van het faillissement in FM door de vele dure aankopen van de City Football Group.

f88b9e5005c806249962ff3ff4a7bae9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei glennix:

Nieuwe side game begonnen met Lommel, promotie naar 1ste klasse is gelukt maar met 2 punten op 12 hebben we de titel in 2de misgelopen. Ga wel moeten saneren want Lommel staat op het randje van het faillissement in FM door de vele dure aankopen van de City Football Group.

In mijn save werden ze overgenomen door een Arabier die 20 miljoen transfers deed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Lensherr:

In mijn save werden ze overgenomen door een Arabier die 20 miljoen transfers deed.

Haha, bij mij zijn ze nu ook overgenomen maar gewoon interne promotie, de schulden zijn geherstructureerd en de optie van 7 miljoen op de uitgeleende Krastev is gelicht dus financieel gaat het wel oké nu. Maar had weinig transferbudget en heb met dat geld het loonbudget moeten opkrikken. Ik ga wel nog een aantal spelers kunnen/moeten verkopen die niet willen bijtekenen die ook wel een paar miljoentjes zullen opleveren. Dan heb ik wel wat budget vrij om een paar versterkingen te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei glennix:

Haha, bij mij zijn ze nu ook overgenomen maar gewoon interne promotie, de schulden zijn geherstructureerd en de optie van 7 miljoen op de uitgeleende Krastev is gelicht dus financieel gaat het wel oké nu. Maar had weinig transferbudget en heb met dat geld het loonbudget moeten opkrikken. Ik ga wel nog een aantal spelers kunnen/moeten verkopen die niet willen bijtekenen die ook wel een paar miljoentjes zullen opleveren. Dan heb ik wel wat budget vrij om een paar versterkingen te halen.

Zie hier dat die Arabier weer weg is. Nu word er al 2 seizoenen geen geld meer uitgegeven :-D

image.png.39354a8685380c1ce377b311560f4f8f.png

Toen zag die Arabier het nog groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9tw8fd6.png

dhBjA3K.png

Teleurstellend tweede deel v/h seizoen. Cashen voor Guido Rodriguez in de winter heeft zijn rol gespeeld, terwijl de vervanger (Jon Moncayola) het niet is wat ik gehoopt had. Ik hoop op een make-over in de zomer. Transfers tot dusver vielen allemaal behoorlijk tegen.

In het tweede deel van het seizoen meer een DM gebruikt, maar ook dat werkte niet echt. Veel spelers gewoon uit vorm voor één of andere reden, iedereen heeft zijn beste periode in het begin gehad. Zwaar programma hielp ook niet echt.

Fekir ook een flop en veel te zware loonlast dus die ga ik proberen weg te doen. Idem voor Ayoze Perez. En er moet ook een verdediger weg (al is Riad van Barcelona). En Pezella is 32 dus die wil ik ook verkopen.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei glennix:

Hier staan ze in seizoen drie voorlaatste in eerste nationale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Matthias.:

Hier staan ze in seizoen drie voorlaatste in eerste nationale.

Ja, ze zakken snel af als het financieel heel slecht gaat, spijtig dat de AI manager niet de spelers met waarde voor een goede prijs verkoopt om zo financieel gezond te worden i.p.v. ze transfervrij te laten gaan als hun contract afloopt. Ik heb nu voor bijna 20 miljoen verkocht om financieel gezond te worden en heb daarvan 0 euro gekregen om vervangers te halen maar het is toch gelukt om een paar degelijke transfervrije spelers te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei glennix:

Ja, ze zakken snel af als het financieel heel slecht gaat, spijtig dat de AI manager niet de spelers met waarde voor een goede prijs verkoopt om zo financieel gezond te worden i.p.v. ze transfervrij te laten gaan als hun contract afloopt. Ik heb nu voor bijna 20 miljoen verkocht om financieel gezond te worden en heb daarvan 0 euro gekregen om vervangers te halen maar het is toch gelukt om een paar degelijke transfervrije spelers te halen.

Het is seizoen 4 trouwens. En hebben ze toch al voor zo'n 40 miljoen verkocht.

Voor amper 155k spelers gekocht. Financieel zitten ze wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.88cabc9d8e98968925d4ddef169db124.png

Mijn eerste volledig seizoen en nu doen we mee voor de titel. Vorig jaar nog een inhaalrace gedaan van plaats 16 naar 2de. Toch ben ik helemaal niet tevreden over mijn tactiek. Het blijft een 4-4-2 maar we blijven sleutelen naar een goed recept voor deze selectie.

image.png.9bc36956df15c0d542d0eb2399f29bc0.png

We gaan de zomerstop in als competitieleider. Financiëel is er niets mogelijk, maar misschien enkele overbodige spelers proberen te loodsen om hier en daar de nodige versterkingen binnen te halen.

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites