Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

image.png.7dad61b072f9cb0a188f5ef975a187ce.png

Een goed seizoen als promovendus, maar zo een wrang nasmaakje. De laatste speeldag verloren we op het veld van Sunderland waardoor we Champions League zijn misgelopen en de FA Cup finale voor de tweede keer op rij te verliezen tegen Chelsea door een late gelijkmaker in de laatste minuut in de verlengingen om dan vervolgens zoals altijd bij de strafschoppen te verliezen. Maar goed deze eindfase doet dit sterk seizoen een beetje zuur smaken. We hebben financieel het beste gepresteerd, we staan derde laatst in de salarislast. We hebben voor het seizoen onze topschutter verloren en op één aankoop in de verdediging na, alleen maar versterkt voor de toekomst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste helft van het seizoen in de eredivisie zit erop. Na een matige start met 1 punt uit 3 wedstrijden hebben wij ons goed hersteld met een 3e plek (4e als Ajax zijn inhaal wedstrijd wint). Scoren lukt wel, nu nog proberen achter in wat dicht te houden. Dit lukt na de 5-2 nederlaag tegen Ajax steeds beter met 6 tegen doelpunten in 10 wedstrijden. Degraderen zal niet meer gebeuren kan ik wel vanuit gaan. 

image.png.52e895c2a46e7c93dcd2a7e7ab784085.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Newcastle ingestapt toen ze rond de 12e plek stonden in de Premier League, halverwege december.

Door zelf met 5-3 te winnen van Tottenham (snik) en het puntverlies van City lukt het ons zelfs nog om directe plaatsing voor de CL af te dwingen :D Nu nog tegen Almeria winnen in de finale van de Europa Conference League en we hebben een geweldig eerste seizoen gedraaid.

image.png.ed6b7857e4208e8169a64b1bdb58b87c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VVV Venlo seizoen 2

Nadat wij vorig jaar vrij eenvoudig de titel in de KKD pakte, mochten wij het nu in de eredivisie laten zien. 

Na een 1 punt uit de eerste 3 wedstrijden dacht ik dat het een lang en moeizaam seizoen ging worden. Wat transfersvrije spelers erbij zorgde voor de ommezwaai. Kregen wij in de eerste 7 wedstrijden 18 goals tegen, draaide dit na de oorwassing tegen Ajax (5-2) totaal om. De 20 wedstrijden erna kregen wij er slechts 16 tegen. 

Nadat Ajax in de voorlaatste wedstrijd met 2-0 verloor van Cambuur en wij wonnen met 4-3 in de Kuip, bleek dat wij dit seizoen voor de CL spelen. Voor het eerst in de historie van VVV zal de Champions League hymne klinken in de Koel. Naar alle waarschijnlijkheid maar 1 keer, ben namelijk totaal niet klaar voor de CL en hoopte liever op plek 4,

Scoren doen wij wel, tegenhouden wat lastiger. Komend seizoen zal Peter Vindahl het doel gaan verdedigen, hij komt transfervrij over van AZ. Rest ons met name om de de verdediging te versterken. Als beloning voor mijn goede seizoen krijg ik van het bestuur een transferbudget van - 2 miljoen. Versterken zal dan ook erg lastig worden. Moet ik eerst verkopen. 

Naast VVV gaan ook de credits naar Rogier Meijers. Wat een puike prestatie heeft hij neergezet met NEC. #screentje van de week. 

image.png.b3602772b78ace3b59cf7d77e3c39e02.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites