ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 9 minuten geleden zei Laki: Op wonderkind jacht, hopelijk kan ik deze aantrekken. Zie al dat er veel interesse is. Scoorde al op zijn debuut voor Tunesië. 1.7 miljoen zou natuurlijk een bizarre steal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 5 miljoen gekocht. Lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Ac Milan legende aangetrokken! 197 duels voor Ac gespeeld. En dat ik nu maar de helft betaal bijna , max 83 miljoen, tov 138 miljoen, ze vorige zomer voor hem wouden, ben ik heel tevreden en blij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart (bewerkt) Mooie transfer @Kyrill wist alleen niet dat hij al zo oud was joh. EDIT: Oh en ik moest aan jou denken toen ik deze transfer deed. Ben jij toevallig een Bulgaar? Kyrilov maar dan net even anders. 12 maart bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Mooie transfer @Kyrill wist alleen niet dat hij al zo oud was joh. EDIT: Oh en ik moest aan jou denken toen ik deze transfer deed. Ben jij toevallig een Bulgaar? Kyrilov maar dan net even anders. Thnx maat, ja ik heb net seizoen 4 erop zitten dus hij is nu 4 jaar ouder dan in het echt. Ziet er goed uit joh je Bulgaar Kaloyan Kirilov, mensen vragen mij, meer dan eens als ze mijn naam horen, of het Bulgaars is. Ik hoop dat het belangrijke speler kan worden, voor je Gjion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 maart Auteur Share Geplaatst 12 maart 18 minuten geleden zei Kyrill: Ac Milan legende aangetrokken! 197 duels voor Ac gespeeld. En dat ik nu maar de helft betaal bijna , max 83 miljoen, tov 138 miljoen, ze vorige zomer voor hem wouden, ben ik heel tevreden en blij mee. Die bonussen moet je toch echt beter gaan uitonderhandelen wel maat 50K per potje, 37,5K per clean sheet (waar je er nogal veel van hebt gok ik ) en dan ook nog eens 25K voor als 'ie een wedstrijd niet speelt. Sowieso die 'unused substitute fee' altijd eruit onderhandelen. Daarmee gooi je zo veel geld weg. Maar bon; wel een toffe speler om bij Arsenal te hebben natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 2 minuten geleden zei Fantasy: Die bonussen moet je toch echt beter gaan uitonderhandelen wel maat 50K per potje, 37,5K per clean sheet (waar je er nogal veel van hebt gok ik ) en dan ook nog eens 25K voor als 'ie een wedstrijd niet speelt. Sowieso die 'unused substitute fee' altijd eruit onderhandelen. Daarmee gooi je zo veel geld weg. Maar bon; wel een toffe speler om bij Arsenal te hebben natuurlijk! Dankjewel maatje, hebt helemaal gelijk hahahahha. Laatste tijd en weken sinds overlijden van mijn moeder, en weer aan het werk ben, ben ik steeds vaker moe, en minder scherp. Gelukkig post ik niet teveel domme posts in SCC en Voetbal board meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 3 minuten geleden zei Fantasy: Die bonussen moet je toch echt beter gaan uitonderhandelen wel maat 50K per potje, 37,5K per clean sheet (waar je er nogal veel van hebt gok ik ) en dan ook nog eens 25K voor als 'ie een wedstrijd niet speelt. Sowieso die 'unused substitute fee' altijd eruit onderhandelen. Daarmee gooi je zo veel geld weg. Maar bon; wel een toffe speler om bij Arsenal te hebben natuurlijk! Oh ik hou die unused sub fee er altijd wel in als het echt een onbetwiste basisspeler is. Want zelfs als die op de bank begint komt zo'n speler erbij mij er altijd wel in. Misschien wat meer op gaan letten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 maart Auteur Share Geplaatst 12 maart Zojuist zei Kyrill: Dankjewel maatje, hebt helemaal gelijk hahahahha. Laatste tijd en weken sinds overlijden van mijn moeder, en weer aan het werk ben, ben ik steeds vaker moe, en minder scherp. Gelukkig post ik niet teveel domme posts in SCC en Voetbal board meer Heel goed, heel goed. Lekker rammen met Arsenal en hier en in je novelle updates delen; veel leuker ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Dit is het contract van Saibari, die net binnen is voor 19.75 miljoen van Dortmund, 26 jaar in game. Dit valt mee toch ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 3 minuten geleden zei Kyrill: Dit is het contract van Saibari, die net binnen is voor 19.75 miljoen van Dortmund, 26 jaar in game. Dit valt mee toch ? Maat, 72k assist bonus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 maart Auteur Share Geplaatst 12 maart 3 minuten geleden zei Kyrill: Dit is het contract van Saibari, die net binnen is voor 19.75 miljoen van Dortmund, 26 jaar in game. Dit valt mee toch ? Ervan uitgaande dat hij 38 wedstrijden als wisselspeler gaat beginnen in de competitie én lang niet elke wedstrijd zal invallen is het toch weer een half miljoen euro weggemieterd En dan over die 72K per assist nog maar te zwijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Maat, 72k assist bonus? 1 minuut geleden zei Fantasy: Ervan uitgaande dat hij 38 wedstrijden als wisselspeler gaat beginnen in de competitie én lang niet elke wedstrijd zal invallen is het toch weer een half miljoen euro weggemieterd En dan over die 72K per assist nog maar te zwijgen FM maakt er bij mij standaard 155K per assists van Dus dan vind ik 72k nog wel meevallen hahaha, en hij zal vast niet zoveel maken haha. Ach 17k per wedstrijd voel ik niet hoor. Ik heb net Jurrien Timber verkocht voor 55 miljoen aan City, Evanilson voor 43 aan Atletico Madrid, en Koopmeiners die 2/3 jaar geleden gratis kwam, is nu voor 65 miljoen op weg naar Real Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 maart Auteur Share Geplaatst 12 maart Karel deze transferperiode: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Deze ook juist gehaald voor 7.25M. Tweede regen dat ik binnenhaal (linksmidden maar moet hem omtrainen tot LW). Al is het misschien eerder een middenvelder? De Tunesier hierboven is ook binnen. Kessié verder ook al gratis binnengehaald voor het volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Jaartje bij Ajax gespeeld en voor een belachelijk bedrag verkocht (transfervrij gehaald). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Mijn drukste zomer tot dusver. Kijk vooral heel erg uit naar het gaan spelen met Warren Zaire-Emery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Dit is het eerste moment in drie jaar tijd waarin ik zowaar geld te besteden heb bij Örgryte IS. Er moet heel veel gebeuren aan de huidige selectie, maar deze Australiër is voor 1,2 miljoen een leuk begin dunkt me. Helaas wel met een gelimiteerde afkoopsom, maar die slopen we er zo spoedig mogelijk nog uit bij een contractverlenging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Mag eigenlijk niets posten van @Dansmeister maar Wilkommen Assan! Kan niet wachten tot @Thierryvane 'm naar Ingolstadt haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Mag eigenlijk niets posten van @Dansmeister maar Wilkommen Assan! Kan niet wachten tot @Thierryvane 'm naar Ingolstadt haalt. Jij bent de uitzondering ouwe reus. Gewoon te mooi weer om FM frustratie te hebben. En die heb jij nauwelijks. Vraagje die je vast vaker hebt moeten beantwoorden. Kijk altijd met plezier naar je games. Maar je snelheid man. Jaloers gewoon. Je jankt de seizoenen er doorheen. Hoe doe je dat? Veel vakantie / instant results? Neem mij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 8 minuten geleden zei Dansmeister: Jij bent de uitzondering ouwe reus. Gewoon te mooi weer om FM frustratie te hebben. En die heb jij nauwelijks. Vraagje die je vast vaker hebt moeten beantwoorden. Kijk altijd met plezier naar je games. Maar je snelheid man. Jaloers gewoon. Je jankt de seizoenen er doorheen. Hoe doe je dat? Veel vakantie / instant results? Neem mij mee. Als ik, zoals nu, op een lager niveau speel gooi ik de vakantie modus tussen wedstrijden er wel in hoor. Geen tijd om micro management te doen op het derde niveau van Duitsland. Ontevreden? Wegwezen dus. Verder bouw ik meestal op een tactiek waar ik zelden vanaf wijk en wanneer die staat kan ik dus ook wel wat meer gebruik maken van de instant result. Scheelt een hoop tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 17 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Als ik, zoals nu, op een lager niveau speel gooi ik de vakantie modus tussen wedstrijden er wel in hoor. Geen tijd om micro management te doen op het derde niveau van Duitsland. Ontevreden? Wegwezen dus. Verder bouw ik meestal op een tactiek waar ik zelden vanaf wijk en wanneer die staat kan ik dus ook wel wat meer gebruik maken van de instant result. Scheelt een hoop tijd. ik doe vakantie eigenlijk nooit, zelfs niet op laag niveau, omdat ik merk dat op laag niveau de tijd tussen wedstrijden altijd wel snel gaat. Ik gebruik vakantiemodus eigenlijk alleen als ik in een competitie actief ben waar er een uitgebreide zomer/winterstop is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart @Kyrill het lijkt niet veel, maar hear me out... 88k p/w = 352k p/m 2,5M loyaliteitsbonus : 60 maanden = 41,66k p/m 3 wedstrijden p/m = 79,5k p/m 1x bank = 17,5k 1 assist p/m = 72k p/m Ben je zo 562.660 p/m kwijt, dat is toch even ruim 6,7M per jaar. Stel je houdt hem 3 seizoenen. Dan heb je ruim 20M betaald aan salaris en bonussen (en het zou nog hoger kunnen oplopen als ie meer speelt en beter presteert). Dan moet je hem voor minimaal 40M doorverkopen wil je quitte spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 1 uur geleden zei De Raam: @Kyrill het lijkt niet veel, maar hear me out... 88k p/w = 352k p/m 2,5M loyaliteitsbonus : 60 maanden = 41,66k p/m 3 wedstrijden p/m = 79,5k p/m 1x bank = 17,5k 1 assist p/m = 72k p/m Ben je zo 562.660 p/m kwijt, dat is toch even ruim 6,7M per jaar. Stel je houdt hem 3 seizoenen. Dan heb je ruim 20M betaald aan salaris en bonussen (en het zou nog hoger kunnen oplopen als ie meer speelt en beter presteert). Dan moet je hem voor minimaal 40M doorverkopen wil je quitte spelen. Dank zal in mijn achterhoofd houden. Alleen wie is hem ook alweer? Saibari? Ja ik moet salarissen zkr aanpakken.. 62% van onze turnover gaat nu naar salarissen 👀😔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Gratis gehaald van Chelsea, wat ontwikkeld en na 1 seizoen weer weg voor 40 miljoen. Nice. @De Raam, geweldenaar hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten