Thierryvane Gepost March 14 Share Gepost March 14 11 uur geleden zei ReneLeBlanc: Mag eigenlijk niets posten van @Dansmeister maar Wilkommen Assan! Kan niet wachten tot @Thierryvane 'm naar Ingolstadt haalt. Wat jij kan, kan ik ook amigo. Stunten in de 3. Bundesliga met Assan! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 15 Share Gepost March 15 De spits die ooit voor 16 miljoen naar Leipzig ging komt ons voor 45k versterken. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 16 Share Gepost March 16 Lukaaaaa Wat een aankoop is dit zeg. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 16 Share Gepost March 16 En in het kader van monsteraankopen verwelkom ik Sepp van den Berg ook nog eventjes. Net zoals Luka was die na dit seizoen transfervrij, maar kon m gelijk overnemen voor 400k. Luka kostte me 550k in precies dezelfde situatie. Naast deze twee jongens hebben we ook Alex Robertson voor aankomend seizoen al vast weten te leggen. Hij wilde geen contractonderhandelingen met ons aangaan dus besloot ik hem te huren. Toen dacht ik wat nou als ik het nu opnieuw probeer? En warempel. Heerlijke CAM hoor. Hiernaast ook nog Burstow, Luciene Agoume en Alvaro Fernandez transfervrij binnen. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 17 Share Gepost March 17 @ReneLeBlanc gebruiken als scout: check. #ForTheFuture 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 17 Share Gepost March 17 Deze beste man op weten te pikken in de winterstop. Het kost wat, maar dan heb je in de toekomst denk ik ook wel wat. Ook nog eens een Irakees paspoort dus voor de Poképlayer ook weer een landje dat af te vinken is. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 17 Share Gepost March 17 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Deze beste man op weten te pikken in de winterstop. Het kost wat, maar dan heb je in de toekomst denk ik ook wel wat. Ook nog eens een Irakees paspoort dus voor de Poképlayer ook weer een landje dat af te vinken is. Leuke speler hoor, wat kostte hij je en waar heb je hem vandaan? Bodo/Glimt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 17 Share Gepost March 17 Zojuist zei Urbeto: Leuke speler hoor, wat kostte hij je en waar heb je hem vandaan? Bodo/Glimt? Een kleine 52 miljoen. Mijn topspeler, Xavi Roig, zou eigenlijk vertrekken in de winterstop. Dus ik op deze speler bieden als vervanger. Haal ik deze binnen en besluit Xavi Roig om het contract niet te tekenen bij de andere club. Nu zit ik dus met 3 goede CAM's.... Inter heeft hem overigens van Rosenborg gehaald 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 17 Share Gepost March 17 Mijn 1e en enige aanwinst voorlopig... Je moet toch wat, als je Fc ZIekenhuis aantreft... En ziek veel spelers maanden geblesseerd zijn... En sommige als Wallace en Deulofeu gratis de deur uit willen lopen. Tja. Heeft een verleden bij Bilbao, en komt dus nu van Rayo. Ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost March 17 Share Gepost March 17 46 minuten geleden zei Kyrill: Mijn 1e en enige aanwinst voorlopig... Je moet toch wat, als je Fc ZIekenhuis aantreft... En ziek veel spelers maanden geblesseerd zijn... En sommige als Wallace en Deulofeu gratis de deur uit willen lopen. Tja. Heeft een verleden bij Bilbao, en komt dus nu van Rayo. Ben benieuwd. Klopt maatje. Het is tot december behelpen. Tip die ik je wil meegeven. Verkoop al je troep in december die toch al weg willen. Heb echt 30-40 miljoen binnengehaald in de winterstop en alles met grote contracten de deur gewezen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 17 Share Gepost March 17 (edited) 8 minuten geleden zei Dansmeister: Klopt maatje. Het is tot december behelpen. Tip die ik je wil meegeven. Verkoop al je troep in december die toch al weg willen. Heb echt 30-40 miljoen binnengehaald in de winterstop en alles met grote contracten de deur gewezen. Thnx maat thnx netjes. Ja ik heb nu ook Wallace 10 miljoen waarde, maar wil gratis weg, dus iedereen bied nu 950K op hem, het moet/is maar zo. En er is een jeugd talent spits Vivaldo Semedo, hele Engelse top wil hem hebben. Ik accepteer boden op hem met terugkoop clausule van 2025-2027 voor miljoen of 7, daar zijn Spurs, Chelsea en United iig al akkoord mee. Heb geen zin hem , aan een andere Serie A club te verkopen. Idd veel troep verkopen, thnx. Dit dus, is nu rond; Edited March 17 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost March 17 Share Gepost March 17 Dé zomeraankoop van Udinese. Mag achterin de boel gaan leiden. @ReneLeBlanc@Thierryvane 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 17 Share Gepost March 17 13 minuten geleden zei Dansmeister: Dé zomeraankoop van Udinese. Mag achterin de boel gaan leiden. @ReneLeBlanc@Thierryvane Neem aan dat je Lucca ook hebt weten te verlengen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 17 Share Gepost March 17 16 minuten geleden zei Dansmeister: Dé zomeraankoop van Udinese. Mag achterin de boel gaan leiden. @ReneLeBlanc@Thierryvane Dat is me de aankoop wel zeg 75 miljoen die je snel hebt terugverdient denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost March 17 Share Gepost March 17 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Dat is me de aankoop wel zeg 75 miljoen die je snel hebt terugverdient denk ik. Geintje gaat mij zeker 90 miljoen kosten + 30% doorverkoop. Ik hoop 'm vooral jarenlang te houden achterin. @ThierryvaneWil niet verlengen. Grootverdiener bij de club. Ontsnappingsclausule van 43 miljoen. Madrid, Napoli, Milan, Liverpool en drie clubs uit de zandbak hebben interesse, met nog 5 dagen te gaan. Dus dan weet je genoeg. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 17 Share Gepost March 17 1 minuut geleden zei Dansmeister: Geintje gaat mij zeker 90 miljoen kosten + 30% doorverkoop. Ik hoop 'm vooral jarenlang te houden achterin. @ThierryvaneWil niet verlengen. Grootverdiener bij de club. Ontsnappingsclausule van 43 miljoen. Madrid, Napoli, Milan, Liverpool en drie clubs uit de zandbak hebben interesse, met nog 5 dagen te gaan. Dus dan weet je genoeg. He's gonna do 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost March 17 Share Gepost March 17 16 minuten geleden zei ReneLeBlanc: He's gonna do Nog 10 uur op de klok. Deadline Day. 69 miljoen om uit te geven. Vanavond maar even kijken wat de beste vervanger gaat zijn. @Thierryvane Dat Napoli man. Kopen voor dik 200 miljoen in. Lucca de vervanger van Oshimen > 100 miljoen naar Real Madrid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 17 Share Gepost March 17 4 minuten geleden zei Dansmeister: Nog 10 uur op de klok. Deadline Day. 69 miljoen om uit te geven. Vanavond maar even kijken wat de beste vervanger gaat zijn. @Thierryvane Dat Napoli man. Kopen voor dik 200 miljoen in. Lucca de vervanger van Oshimen > 100 miljoen naar Real Madrid. Je weet gewoon dat het gaat gebeuren, zo kut. 43 miljoen voor Lucca is wel een steal helaas. Misschien is Gnonto een optie? En anders Luca Koleosho (blijkbaar ook een halve Italiano) of Espositoooooo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost March 17 Share Gepost March 17 4 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Je weet gewoon dat het gaat gebeuren, zo kut. 43 miljoen voor Lucca is wel een steal helaas. Misschien is Gnonto een optie? En anders Luca Koleosho (blijkbaar ook een halve Italiano) of Espositoooooo Gnonto heb ik al gehaald vorig seizoen. Esposito ook. Maar laatste heeft echt meer tijd nodig en eerste turn ik om tot halfspeler / buitenspeler. Ik ga Scamacca proberen te halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 17 Share Gepost March 17 12 minuten geleden zei Dansmeister: Nog 10 uur op de klok. Deadline Day. 69 miljoen om uit te geven. Vanavond maar even kijken wat de beste vervanger gaat zijn. @Thierryvane Dat Napoli man. Kopen voor dik 200 miljoen in. Lucca de vervanger van Oshimen > 100 miljoen naar Real Madrid. '24-jarige topspits' - leken zagen het niet. Heerlijk hoe sommige spelers kunnen uitgroeien tot absolute toppers in bepaalde games. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 17 Share Gepost March 17 3 minuten geleden zei Dansmeister: Gnonto heb ik al gehaald vorig seizoen. Esposito ook. Maar laatste heeft echt meer tijd nodig en eerste turn ik om tot halfspeler / buitenspeler. Ik ga Scamacca proberen te halen. Scamacca Wilde hem inderdaad ook voorstellen maar had verwacht dat die wellicht onhaalbaar zou zijn maar dat is echt een monster. Een technische Lucca, wat wil je nog meer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost March 17 Share Gepost March 17 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Scamacca Wilde hem inderdaad ook voorstellen maar had verwacht dat die wellicht onhaalbaar zou zijn maar dat is echt een monster. Een technische Lucca, wat wil je nog meer? Deze geintjes doen wij in het vervolg ook niet meer. Je krijgt er hartkloppingen van. 65 miljoen(teveel geld), gaat dubbel zoveel verdienen als mijn grootverdiener Zaniolo en Atalanta had een vervanger nodig. Kopen 2 uur voor tijd Umar Sadiq voor 32 miljoen euro op. En dus kunnen wij deze man verwelkomen dit seizoen! 30 minuten voor tijd haha. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 19 Share Gepost March 19 Op 17-3-2024 om 16:13 zei Dansmeister: Deze geintjes doen wij in het vervolg ook niet meer. Je krijgt er hartkloppingen van. 65 miljoen(teveel geld), gaat dubbel zoveel verdienen als mijn grootverdiener Zaniolo en Atalanta had een vervanger nodig. Kopen 2 uur voor tijd Umar Sadiq voor 32 miljoen euro op. En dus kunnen wij deze man verwelkomen dit seizoen! 30 minuten voor tijd haha. Ach, 29 minuten teveel over om echt te zweten chef. Mooi gescreend trouwens. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost March 20 Share Gepost March 20 Deze man vertrekt En daar is de volgende Deense rechtsback 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 20 Share Gepost March 20 Ervaring vanuit Engeland overgekomen voor Ingolstadt. Het was hij of ex-Uuuuuuuu speler Leon Guwara die al onder contract stond bij ons. Keuze snel gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts