glennix Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Toni kost mij 24 miljoen, zijn eigenschappen zijn niet geweldig maar ik hoop dat hij een meerwaarde kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Deze held komt per 15 juni 2030 over van PSV, voor 64 miljoen wat om en nabij zijn marktwaarde is, hij is pas 21.... En we hebben in januari Guehi en Kim Min-Jae verkocht zonder vervangers te halen, nu wel gedaan. En Rensch en Luca Netz op CV is verre van ideaal. Hoewel ze beide kunnen, zie ik ze toch liever op LB en RB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april "Wij zijn blij met de clubs uit Saudi-Arabië, de AI is blij met Kyrill." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 3 minuten geleden zei Thierryvane: "Wij zijn blij met de clubs uit Saudi-Arabië, de AI is blij met Kyrill." Heb je mijn screen met ogen dicht gekeken maatje? Komt ie... 18 voor concentration... 19 voor bravery...16 voor natural fitness, 16 voor stamina, 16 voor tackling, 14 voor vision, 15 voor marking... En dat is pas 21............ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april #karelball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april In de voetsporen van Alexander Mitrovic . Ook deze jongen terug naar de Belgische velden gehaald. Big Sepp kon ik ook niet laten liggen als gratis koopje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Als je Designated Player Faal heet, dan moet het wel een succes worden, toch? #reversejinx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Een seizoentje nog knallen, meer vraag ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april City wou vorig seizoen en seizoen ervoor, nog heel veel milla's zien voor Nelson Weiper. Nu hebben we hem voor 23 milla gekocht, daarmee maakt City dik verlies op zijn aankooopprijs van 54 milla. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Zo te zien heb je een obsessie met Career Stats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 5 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zo te zien heb je een obsessie met Career Stats. Wat bedoel je maatje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 14 minuten geleden zei Kyrill: Wat bedoel je maatje? Je zit in seizoen 7 toch maatje? Heb je geen fantastische newgens rondlopen? Ik kon in die seizoenen met gemak mijn halve selectie vullen met prachtige newgens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 37 minuten geleden zei Dansmeister: Je zit in seizoen 7 toch maatje? Heb je geen fantastische newgens rondlopen? Ik kon in die seizoenen met gemak mijn halve selectie vullen met prachtige newgens. Uhmm. Ik wil niet veel zeggen, jij reageerde best recent nog op mijn novelle ik "aankopen" moest gaan doen...? Ik zit nu in voorbereiding seizoen 8. Ik heb newgens ja, zijn niet allemaal klaar voor basis. Ezra Lawrence is al 2,5 seizoen vaste basisspeler als rcv en Ball Playing Defender, en is ook Vice Captain al meer dan een seizoen lang.. En gaan jullie nou echt met twee maten meten? Ik weet 100% zkr Thierryvane sowieso al eens Weiper gekocht heeft en gehad, en genoeg andere leden op dit forum ook... Dan is 23m schijntje zkr ivm normaal voor mijn spitsen... En ik heb ook soort loan farm met mijn Arsenal ala @Jónstærkebij zijn Aalborg. Odegaard heeft nog maar 1 jaar contract en weigert bij te tekenen. Kamer is langdurig geblesseerd en was Rice ook. Hoe ik dat opvang? Joa Veloso gaat nu basis spelen is na 2-3 jaar te zijn uitgeleend nu gegroeid naar 4 CA. Miles Lewis Skelly oa gaan we ook niet meer uitlenen maar kansen geven net als Archie Gray. Ik ga stoppen en eten. Ik heb genoeg newgens niet allemaal kunnen niveau al aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 uur geleden zei Kyrill: Wat bedoel je maatje? Hij bedoelt dat je op die screen van Weiper op drie plekken een kopje met 'Career stats' hebt (ligt aan de skin/panels) Beetje flauw grapje, net als hoe Dans overal tegen je doet. Vooral in je novelle met die overdreven reacties. Ga er maar niet op in. Mooie aankoop met Weiper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 6 minuten geleden zei Kyrill: Uhmm. Ik wil niet veel zeggen, jij reageerde best recent nog op mijn novelle ik "aankopen" moest gaan doen...? Ik zit nu in voorbereiding seizoen 8. Ik heb newgens ja, zijn niet allemaal klaar voor basis. Ezra Lawrence is al 2,5 seizoen vaste basisspeler als rcv en Ball Playing Defender, en is ook Vice Captain al meer dan een seizoen lang.. En gaan jullie nou echt met twee maten meten? Ik weet 100% zkr Thierryvane sowieso al eens Weiper gekocht heeft en gehad, en genoeg andere leden op dit forum ook... Je voelt je weer aangevallen, terwijl dat nergens voor nodig is. Het is prima dat je aankopen doet, heb ook nergens gezegd dat Weiper een goede of slecht aankoop is. Alleen ik vind het opvallend dat je zo weinig top newgens koopt als je in seizoen 8 zit. Dat is het enige maatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 9 minuten geleden zei Kyrill: Uhmm. Ik wil niet veel zeggen, jij reageerde best recent nog op mijn novelle ik "aankopen" moest gaan doen...? Ik zit nu in voorbereiding seizoen 8. Ik heb newgens ja, zijn niet allemaal klaar voor basis. Ezra Lawrence is al 2,5 seizoen vaste basisspeler als rcv en Ball Playing Defender, en is ook Vice Captain al meer dan een seizoen lang.. En gaan jullie nou echt met twee maten meten? Ik weet 100% zkr Thierryvane sowieso al eens Weiper gekocht heeft en gehad, en genoeg andere leden op dit forum ook... Dan is 23m schijntje zkr ivm normaal voor mijn spitsen... En ik heb ook soort loan farm met mijn Arsenal ala @Jónstærkebij zijn Aalborg. Odegaard heeft nog maar 1 jaar contract en weigert bij te tekenen. Kamer is langdurig geblesseerd en was Rice ook. Hoe ik dat opvang? Joa Veloso gaat nu basis spelen is na 2-3 jaar te zijn uitgeleend nu gegroeid naar 4 CA. Miles Lewis Skelly oa gaan we ook niet meer uitlenen maar kansen geven net als Archie Gray. Ik ga stoppen en eten. Ik heb genoeg newgens niet allemaal kunnen niveau al aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april (bewerkt) Op 23-4-2024 om 11:32 zei Kyrill: Deze held komt per 15 juni 2030 over van PSV, voor 64 miljoen wat om en nabij zijn marktwaarde is, hij is pas 21.... En we hebben in januari Guehi en Kim Min-Jae verkocht zonder vervangers te halen, nu wel gedaan. En Rensch en Luca Netz op CV is verre van ideaal. Hoewel ze beide kunnen, zie ik ze toch liever op LB en RB. @Dansmeister ik voel me niet aangevallen, ik leg gewoon graag dingen uit/weer leg dingen als dat mogelijk is(en dat is mij in voetbal board vaak niet gegund xD)Als dit geen top newgen is, weet ik het ook niet meer.....en deze heb ik gekocht... Dit zijn mijn eigen jeugd 2 beste newgens waarvan Lawrence al genoemd had dus; En over uitleggen gesproken ik vind newgens prima maar ik wil zelf liefst zo lang mogelijk doorgaan met ''bestaande'' spelers, das gewoon meer mijn ding. Maar ik vind Petar Cirjan een beast iig, ik kijk er naar uit hem komende seizoen heel veel op te stellen! 24 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 5 minuten geleden zei Kyrill: @Dansmeister ik voel me niet aangevallen, ik leg gewoon graag dingen uit/weer leg dingen als dat mogelijk is(en dat is mij in voetbal board vaak niet gegund xD)Als dit geen top newgen is, weet ik het ook niet meer.....en deze heb ik gekocht... Dit zijn mijn eigen jeugd 2 beste newgens waarvan Lawrence al genoemd had dus; En over uitleggen gesproken ik vind newgens prima maar ik wil zelf liefst zo lang mogelijk doorgaan met ''bestaande'' spelers, das gewoon meer mijn ding. Maar ik vind Petar Cirjan een beast iig, ik kijk er naar uit hem komende seizoen heel veel op te stellen! Ah check. Dit wist ik dus niet. Heldere keuze dan en vast een goede transfer. Ik ken de beste jongen niet. Ik dacht vanuit je novelles te lezen dat je zo graag en snel mogelijk de Champions League wil winnen. Vandaar de vraag over je newgens. Maar ga er maar niet verder op in van je adviseur hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 1 minuut geleden zei Dansmeister: Ah check. Dit wist ik dus niet. Heldere keuze dan en vast een goede transfer. Ik ken de beste jongen niet. Ik dacht vanuit je novelles te lezen dat je zo graag en snel mogelijk de Champions League wil winnen. Vandaar de vraag over je newgens. Maar ga er maar niet verder op in van je adviseur hier. Doe maar niet zo schijnheilig, het is ronduit gênant wat je aan het doen bent en dat weet je best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april (bewerkt) 2 minuten geleden zei Dansmeister: Ah check. Dit wist ik dus niet. Heldere keuze dan en vast een goede transfer. Ik ken de beste jongen niet. Ik dacht vanuit je novelles te lezen dat je zo graag en snel mogelijk de Champions League wil winnen. Vandaar de vraag over je newgens. Maar ga er maar niet verder op in van je adviseur hier. Ja als het een newgen is, snap ik dat je hem niet kent he, omdat alleen ik hem kan hebben Ik wil ook de CL winnen ja, met al 4 landstitels de laatst 5 jaar, is dat geen issue, maar het lukt helaas voor als nog niet. In de vorige save was het wel gelukt, ook denk ik rond seizoen 8, maar durft het niet met zekerheid te zeggen. @Becks lief, en waardeer het, maar maak je maar geen zorgen hoor, sowieso bedankt , ik waardeer je zeker weten, ook al laat ik dat niet altijd weten. 24 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 45 minuten geleden zei Dansmeister: Ah check. Dit wist ik dus niet. Heldere keuze dan en vast een goede transfer. Ik ken de beste jongen niet. Ik dacht vanuit je novelles te lezen dat je zo graag en snel mogelijk de Champions League wil winnen. Vandaar de vraag over je newgens. Maar ga er maar niet verder op in van je adviseur hier. Gerapporteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Een gezellige Surinaamse rechtsbuiten, Ivenzo Rozenblad. Een rasechte Koen Special. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Twee gratis Noren uit de krochten uit het Noorse voetbal. Benieuwd of ze wat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 18 minuten geleden zei Lensherr: Twee gratis Noren uit de krochten uit het Noorse voetbal. Benieuwd of ze wat worden. Altijd leuk zulke gratis talentjes en dan uiteindelijk uitgroeien tot wereldtoppers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Omdat onze grote vriend Kyrill de komende 3 weken niks kan posten zal ik jullie maar verblijden met twee steals: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten