Mordurette Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 8 uur geleden zei dvsermelo: Moest zijn afkoopsom van 70 miljoen betalen. Maarja, is gewoon supergoed. En heel fijn voor de Turkse competitieregels. Hij is die 70 miljoen meer dan waard, denk ik. Fysiek in ieder geval flink gegroeid tov FM23. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Hier ook een partij versterkingen gehaald begin seizoen 5 met FC Emmen. Poh. Milambo kunnen kopen van Arsenal a 8,75 miljoen, Silvano Vos van Ajax voor 7 miljoen, Maatsen gratis Chelsea, VD Boomen gratis Ajax, Brobbey gratis Ajax, Kalokoh 1,3 miljoen Ajax. Nu nog even wat versterkingen voor de verdediging en we hebben een lekker elftal staan zeg. Met dank aan de zandbak trouwens, die blijven maar met geld strooien. Salah-Eddine voor 13,5 die kant op, Jay Roy Grot voor 13,25 die kant op, Camara voor 7. Prima, blijf maar komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 17 minuten geleden zei Elsjorro1990: Hier ook een partij versterkingen gehaald begin seizoen 5 met FC Emmen. Poh. Milambo kunnen kopen van Arsenal a 8,75 miljoen, Silvano Vos van Ajax voor 7 miljoen, Maatsen gratis Chelsea, VD Boomen gratis Ajax, Brobbey gratis Ajax, Kalokoh 1,3 miljoen Ajax. Nu nog even wat versterkingen voor de verdediging en we hebben een lekker elftal staan zeg. Met dank aan de zandbak trouwens, die blijven maar met geld strooien. Salah-Eddine voor 13,5 die kant op, Jay Roy Grot voor 13,25 die kant op, Camara voor 7. Prima, blijf maar komen. Poh, lekkere aankomen hoor met Emmen. Gaat volgens mij echt een bazenteam worden zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 39 minuten geleden zei Elsjorro1990: Hier ook een partij versterkingen gehaald begin seizoen 5 met FC Emmen. Poh. Milambo kunnen kopen van Arsenal a 8,75 miljoen, Silvano Vos van Ajax voor 7 miljoen, Maatsen gratis Chelsea, VD Boomen gratis Ajax, Brobbey gratis Ajax, Kalokoh 1,3 miljoen Ajax. Nu nog even wat versterkingen voor de verdediging en we hebben een lekker elftal staan zeg. Met dank aan de zandbak trouwens, die blijven maar met geld strooien. Salah-Eddine voor 13,5 die kant op, Jay Roy Grot voor 13,25 die kant op, Camara voor 7. Prima, blijf maar komen. Hoe is de interesse van de teams buiten de zandbak voor jouw spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 39 minuten geleden zei bas huijsmans: Hoe is de interesse van de teams buiten de zandbak voor jouw spelers? Op zich redelijk, in die zin: als ik een speler niet actief kwijt wil, is er wel interesse vanuit Europa. Denk bijvoorbeeld aan een sardella, mijn Belgische rechtsback, daar zijn al biedingen binnen gekomen van AZ, Southampton. Maar op het moment dat ik iemand wel kwijt wil, bijvoorbeeld salah-eddine, die goed presteerde, maar overbodig werd omdat maatsen gratis over kwam, dan is het vooral de zandbak die toehapt. Overigens via een tussenpersoon, misschien dat dat nog verschil maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 1 uur geleden zei Mordurette: Poh, lekkere aankomen hoor met Emmen. Gaat volgens mij echt een bazenteam worden zo. Ja erg blij mee, al moet ik zeggen dat de ontwikkeling van een vos en kalokoh wel echt achter blijven, in de zin van: ze hebben bij hun clubs weinig gespeeld in 4/5 jaar tijd. Zelfde geld voor Brobbey. Dus de vraag is wel: hoeveel gaan ze nog groeien. Vos had ik vorig jaar al gehuurd en die groeide toch nog wel aardig, maar ze zijn toch alweer 21/22. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 18 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja erg blij mee, al moet ik zeggen dat de ontwikkeling van een vos en kalokoh wel echt achter blijven, in de zin van: ze hebben bij hun clubs weinig gespeeld in 4/5 jaar tijd. Zelfde geld voor Brobbey. Dus de vraag is wel: hoeveel gaan ze nog groeien. Vos had ik vorig jaar al gehuurd en die groeide toch nog wel aardig, maar ze zijn toch alweer 21/22. Misschien een Late Developer? Gaat hij straks nog flink stijgen met meer speeltijd, who knows 🙂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Velkommen Christian Eriksen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 2 uur geleden zei Mordurette: Misschien een Late Developer? Gaat hij straks nog flink stijgen met meer speeltijd, who knows 🙂 We gaan het zien inderdaad. Ben in elk geval wel van plan ze veel speeltijd te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Toekomstige transfer in de zomer van deze newgen naar Feyenoord. 5,5 miljoen Na dit seizoen game overzetten naar FM24 denk ik ook. Of helemaal opnieuw beginnen. Dus gaan er misschien niet zoveel meer aan hebben, maar toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 @Glenn08 Na even twijfelen toch nog deze oude bekende binnengehaald als extra optie in de spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Complete overhaul van mijn selectie: Het lijkt erger dan het is, Spelers als theate, Onana, Raskin, van Duiven en Vranckx waren gratis buitenkansjes, die in principe allemaal beter zijn dan wat ik had. Vooral Onana, Theate en Raskin blinken uit. Hierna besloot ik de spelers die ze moesten gaan vervangen te verkopen. Dat leverde dermate veel geld op, dat ik met Mastoras, Aning en Muzambo absolute toppers kun binnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Benieuwd of deze jongen wat kan toevoegen. Zijn eerste Europese pot was niet geweldig om eerlijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 De eerste speler waar ik een transfersom voor betaal namelijk 40K met THES. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Hij moet de komende 12 uur maar even de doelpuntjes gaan maken. Start morgen toch een nieuwe game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Kon het niet laten, zat al in onze jeugd voor hij naar AGOVV ging en daar ontplofte. Ideale back-up voor een jaartje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Mijn favoriete centrale verdediger van vorige FM aangetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 1 uur geleden zei Lensherr: Mijn favoriete centrale verdediger van vorige FM aangetrokken. Wat een bitsh zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Eerste transfer in FM24: miljoentje voor dit talent uit Israël. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Deze gaat @Fantasy leuk vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Lekkere verkoop dit. Perri is echt een steengoede doelman, maar 56 miljoen vangen voor een 31-jarige keeper die niet onvervangbaar is, is echt een no-brainer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Als je kampioen wordt hoef je niet veel gekke dingen te doen. Wel lekker handelen.. Gratis spelers en ook nog eens goede, altijd fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Altijd lekker als clubs tegen elkaar op gaan bieden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Op 8-11-2023 om 17:37 zei Messidona: Kon het niet laten, zat al in onze jeugd voor hij naar AGOVV ging en daar ontplofte. Ideale back-up voor een jaartje. Dat wordt nog wat als back-up gezien zijn 'sterspeler' afgesproken speeltijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten