Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Aanbevolen berichten

Hier ook een partij versterkingen gehaald begin seizoen 5 met FC Emmen. Poh.

Milambo kunnen kopen van Arsenal a 8,75 miljoen, Silvano Vos van Ajax voor 7 miljoen, Maatsen gratis Chelsea, VD Boomen gratis Ajax, Brobbey gratis Ajax, Kalokoh 1,3 miljoen Ajax. 

Nu nog even wat versterkingen voor de verdediging en we hebben een lekker elftal staan zeg. 

Met dank aan de zandbak trouwens, die blijven maar met geld strooien. Salah-Eddine voor 13,5 die kant op, Jay Roy Grot voor 13,25 die kant op, Camara voor 7. Prima, blijf maar komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Milambo kunnen kopen van Arsenal a 8,75 miljoen, Silvano Vos van Ajax voor 7 miljoen, Maatsen gratis Chelsea, VD Boomen gratis Ajax, Brobbey gratis Ajax, Kalokoh 1,3 miljoen Ajax. 

Nu nog even wat versterkingen voor de verdediging en we hebben een lekker elftal staan zeg. 

Met dank aan de zandbak trouwens, die blijven maar met geld strooien. Salah-Eddine voor 13,5 die kant op, Jay Roy Grot voor 13,25 die kant op, Camara voor 7. Prima, blijf maar komen. 

Poh, lekkere aankomen hoor met Emmen. Gaat volgens mij echt een bazenteam worden zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Hoe is de interesse van de teams buiten de zandbak voor jouw spelers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei bas huijsmans:

Hoe is de interesse van de teams buiten de zandbak voor jouw spelers?

Op zich redelijk, in die zin: als ik een speler niet actief kwijt wil, is er wel interesse vanuit Europa. Denk bijvoorbeeld aan een sardella, mijn Belgische rechtsback, daar zijn al biedingen binnen gekomen van AZ, Southampton.

Maar op het moment dat ik iemand wel kwijt wil, bijvoorbeeld salah-eddine, die goed presteerde, maar overbodig werd omdat maatsen gratis over kwam, dan is het vooral de zandbak die toehapt. Overigens via een tussenpersoon, misschien dat dat nog verschil maakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mordurette:

Poh, lekkere aankomen hoor met Emmen. Gaat volgens mij echt een bazenteam worden zo.

Ja erg blij mee, al moet ik zeggen dat de ontwikkeling van een vos en kalokoh wel echt achter blijven, in de zin van: ze hebben bij hun clubs weinig gespeeld in 4/5 jaar tijd. Zelfde geld voor Brobbey. Dus de vraag is wel: hoeveel gaan ze nog groeien. Vos had ik vorig jaar al gehuurd en die groeide toch nog wel aardig, maar ze zijn toch alweer 21/22. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ja erg blij mee, al moet ik zeggen dat de ontwikkeling van een vos en kalokoh wel echt achter blijven, in de zin van: ze hebben bij hun clubs weinig gespeeld in 4/5 jaar tijd. Zelfde geld voor Brobbey. Dus de vraag is wel: hoeveel gaan ze nog groeien. Vos had ik vorig jaar al gehuurd en die groeide toch nog wel aardig, maar ze zijn toch alweer 21/22. 

Misschien een Late Developer? Gaat hij straks nog flink stijgen met meer speeltijd, who knows 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Complete overhaul van mijn selectie:

20231103132810_1.thumb.jpg.b35f57f818ec0009e6bf30f6aa715207.jpg

20231103132814_1.thumb.jpg.2223135931e359ba6c0e04682e77b5de.jpg

Het lijkt erger dan het is, Spelers als theate, Onana, Raskin, van Duiven en Vranckx waren gratis buitenkansjes, die in principe allemaal beter zijn dan wat ik had. Vooral Onana, Theate en Raskin blinken uit. Hierna besloot ik de spelers die ze moesten gaan vervangen te verkopen. Dat leverde dermate veel geld op, dat ik met Mastoras, Aning en Muzambo absolute toppers kun binnen halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites