Jotew Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 3 minuten geleden zei De Raam: Mwah, ik snap het wel.. Heb tot nog toe al 30 spelers laten vertrekken en heb er nog steeds 112 onder contract staan. Je kunt niet iedereen de kansen geven die ze nodig hebben dus moet je selectief zijn. Ik heb Rochinha nog wel, goed voorbeeld, uitstekende speler maar wel de nummer 9 in de pikorde voor zijn positie... Oh eens hoor. Wellicht dat zijn stats op FM24 ook iets beter zijn dan dat zijn kwaliteiten in het echie zijn! Zou je misschien nog antwoord willen geven op mijn andere vraag na een edit? Jij bent volgens mij in-game al aardig ver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 13 minuten geleden zei Jotew: @De Raam Vind dat bij Sporting sowieso veel goede spelers, zoals een Rochinha, vertrekken... Zonde btw. speelt Benfica in jouw save Europees? Zie hier niks van CL in hun wedstrijdschema staan. Zou zweren dat Sporting ook Europees speelt, zie ik ook niks van terug. Of is dat pas zichtbaar na de loting in-game op een bepaalde datum, omdat ik met Echte wereld speel? 1 minuut geleden zei Jotew: Oh eens hoor. Wellicht dat zijn stats op FM24 ook iets beter zijn dan dat zijn kwaliteiten in het echie zijn! Zou je misschien nog antwoord willen geven op mijn andere vraag na een edit? Jij bent volgens mij in-game al aardig ver Ik heb net het eerste seizoen afgerond en ben bezig met voorbereiding op 2e seizoen. Benfica is begonnen in de CL, ik heb met Sporting EL gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 2 minuten geleden zei De Raam: Ik heb net het eerste seizoen afgerond en ben bezig met voorbereiding op 2e seizoen. Benfica is begonnen in de CL, ik heb met Sporting EL gespeeld. Oke, dus dat er bij het starten van een save nog geen Europese wedstrijden in het speelschema staan, komt dus doordat de loting voor de groepsronde later in het seizoen plaats vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 9 minuten geleden zei Jotew: Oke, dus dat er bij het starten van een save nog geen Europese wedstrijden in het speelschema staan, komt dus doordat de loting voor de groepsronde later in het seizoen plaats vinden? Klopt. Je start wel met echte wereld, maar dat is puur gericht op de selecties en financiën. Je moet nog wel gewoon je voorrondeduels afwerken en deze zullen niet per definitie zo zijn als in het echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) Alvast wat leuke spelers aangetrokken voor het 3e seizoen met Dordrecht, geleidelijk doorbouwen! 25 oktober 2023 bewerkt door Brozai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Santiago Gimenez had bij mij een clausule van 80 miljoen in zijn contract, die Leverkusen net activeerd in de winterstop van seizoen 3. Dus direct de markt opgegaan en voor 22 + 3 miljoen en 30% van de winst bij doorverkoop deze man op de kop getikt: Gaan er dus niet op achteruit. En heb alvast voor komende zomer ook Arda Güler een contract aangeboden. Die werd namelijk transfervrij in Turkije, dus die komt gratis en voor niets naar Rotterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 2 uur geleden zei 007mark: Santiago Gimenez had bij mij een clausule van 80 miljoen in zijn contract, die Leverkusen net activeerd in de winterstop van seizoen 3. Dus direct de markt opgegaan en voor 22 + 3 miljoen en 30% van de winst bij doorverkoop deze man op de kop getikt: Gaan er dus niet op achteruit. En heb alvast voor komende zomer ook Arda Güler een contract aangeboden. Die werd namelijk transfervrij in Turkije, dus die komt gratis en voor niets naar Rotterdam. Neem aan met FM23? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 13 minuten geleden zei Mordurette: Neem aan met FM23? Zeer zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 1 uur geleden zei 007mark: Zeer zeker. Dan begrijp ik de transfer van Güler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 In de zoektocht naar een LCV kwam ik een project tegen, kijken of ik hem om kan trainen en hoe hij vervolgens gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 3 uur geleden zei Brozai: In de zoektocht naar een LCV kwam ik een project tegen, kijken of ik hem om kan trainen en hoe hij vervolgens gaat doen. Fysiek natuurlijk een beest, helaas komt mentaal de nodige attributen te kort. Hopen dat hij dat aspect kan verbeteren de komende tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Alvast even wat gratis aankopen afgerond voor komend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Gratis overgekomen van Man Utd (gereleased, was nogal verbaasd dat hij in de Vanarama National League North wilde spelen, maar voor komend seizoen is dit een mooie toevoeging) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Transfers tot nu toe aan de start van het 2de seizoen met FC kopenhagen. Enorm benieuwd naar Stojkovic die we aangeboden kregen op deadlineday. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Luka is echt een prima talent, erg benieuwd of jij hem nog verder kunt ontwikkelen. Ga je ongetwijfeld meer aan verdienen in de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Even Barca nog meer in de schulden weten te werken. Wel dit nog verkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 weet dat t veel geld is ben benieuwd hoe goed die is xd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 1 uur geleden zei Mark Hughes: weet dat t veel geld is ben benieuwd hoe goed die is xd Heb je een screentje van hem? En is dit FM23 of FM24? Ik heb Endrick zich heel, heel wisselend zien ontwikkelen in FM23. Ben benieuwd hoe dat dit jaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 21 uur geleden zei Urbeto: Heb je een screentje van hem? En is dit FM23 of FM24? Ik heb Endrick zich heel, heel wisselend zien ontwikkelen in FM23. Ben benieuwd hoe dat dit jaar is. FM 24 save geladen van FM 23 stuur straks screentje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 (bewerkt) @Urbeto mocht je nog meer willen zien qua stats laat maar weten 30 oktober 2023 bewerkt door Mark Hughes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Mijn winter transfers bij FC Kopenhagen. Ik ga me ook meer focussen op de jeugd. Daar zit best wel veel potentieel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Bij m'n San Marino game haalde ik bijna elk jaar wel een potentiële topper we uit Kopenhagen. Goede setups hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 2 uur geleden zei Mark Hughes: @Urbeto mocht je nog meer willen zien qua stats laat maar weten Gewoon een erg fijne speler. Ga je vast plezier aan beleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 16 minuten geleden zei Urbeto: Gewoon een erg fijne speler. Ga je vast plezier aan beleven. Ben nog aan t finetunen wat nu zn beste positie is of spits of links, rechtsbuiten kan die ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Moest zijn afkoopsom van 70 miljoen betalen. Maarja, is gewoon supergoed. En heel fijn voor de Turkse competitieregels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten