Fantasy Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Conference League, Europa League, Champions League, het WK of EK of misschien toch de Copa Libertadores. Laat hier zien tegen wie jij mag gaan spelen op (inter)nationaal gebied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Kom ik toch weer Ierland tegen, hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Lekker pittig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Dit gaat nog een leuke worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Dit moet nog wel te doen zijn en dan hopen op een Porto/ Leipzig of Marseille/Salzburg in de volgende ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Kwalificatie voor het WK in 2026. Zou gek moeten lopen als ik niet alles win. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Ik heb zo het gevoel dat dit het einde van mijn periode bij Denemarken gaat worden als de doelstelling 2de ronde halen word. Gastland Duitsland, titelfavoriet Engeland en een Oostenrijk dat elke wedstrijd in haar kwalificatieronde heeft gewonnen en recent Spanje heeft geklopt in een oefeninterland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Loting voor WK 2026. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 (bewerkt) Ik ben gewoon voor Barca maar ben trainer van PSV. 29 oktober 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Traangas koppen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 BK Häcken, Shamrock Rovers, Ludogorets en Young Boys in de voorronde allemaal uitgeschakeld. Ook in de groepsfase een gunstige loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Seizoen 2. Elfde ronde in de Coupe de France. De ronde voor de kwartfinale. Dat kon een slechtere loting geweest zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Loting 1e seizoen Europa League. Hoop dat het wat beter gaat dan irl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Mijn eerste CL avontuur met FC Eindhoven. Ik verwacht/ hoop dat we met een beetje mazzel wel kunnen overwinteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Had vanuit Pot 4 toch wel op een andere tegenstander gehoopt. Pot 3 daarentegen wel redelijk getroffen. PSV gaat het zwaar krijgen verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Tegenovergesteld van mijn collega manager hierboven ben ik dan wel weer tevreden met Real Sociedad. Meest haalbare loting dat erbij zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MKLVMOND Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 (bewerkt) verrassende kwartfinale KNVB Beker, keukenkampioen divisie vs Eredivisie In de halve finale mag ik ook niet klagen met deze geweldige loting! Al mijn lotingen in de beker dit seizoen: 26 november 2023 bewerkt door MKLVMOND Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Adieu groepsfase, hallo competitiefase... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 (bewerkt) Denk dat ik in deze loting wel heel goed wegkom. De weg naar de finale en de eerste winst sinds 1959 ligt voor het oprapen. Geen reden tot onderschatting daar Helmond Sport in de vorige ronde Vitesse uitgeschakelde met 1-0. Afgelopen seizoen werd in de eerste ronde er nog met 3-0 uitgeschopt door Willem II, hoe vreemd wil het lopen. 28 november 2023 bewerkt door SLeePo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Ik zie wel kansen in de Europa League, met name in de thuis wedstrijden. Paar mooie tripjes en affiches voor de boeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Uitstekende loting, hadden veel erger kunnen treffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 (bewerkt) Niet mijn loting maar die van Tre Penne, deze is gewoon te doen. Zou me niet eens verbazen als Tre Penne 2e wordt in deze groep Als je Tre Penne en Sporting CP en Tre Penne en FC Kopenhagen naast elkaar legt 9 december 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Balen dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 @Mordurette Overschat ploegje Besiktas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten