De Raam Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 5 uur geleden zei reibleetsak: Ondanks dat houd ik me aanbevolen als iemand nog meer tips heeft voor clubs met een redelijke jeugdopleiding die of in een kleinere competitie spelen(zoals bijvoorbeeld Baník Ostrava uit bovenstaand lijstje) of een club uit één van de lagere divisies van een groter land (zoals Malaga bijvoorbeeld). Israël (Maccabi Tel Aviv, Maccabi Haifa, Hapoel Be'er Sheva) Tsjechië (Slavia Praha, Sparta Praha, Banik Ostrava) Kroatië (NK Lokomotiva) Wit-Rusland (RGUOR Minsk) Roemenië (Steaua Buccuresti, Farul Constanta) Polen (Cracovia) Oostenrijk (Austria Vienna) Zwitserland (FC Basel, Grasshoppers) Zweden (Brommapojkarna) Uruguay (Defensor Sporting, Danubio, Nacional) Paraguay (Libertad) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Dank voor de suggesties. Wordt er zo niet makkelijker op. Gelukkig nog een paar dagen om over na te denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 5 minuten geleden zei reibleetsak: Dank voor de suggesties. Wordt er zo niet makkelijker op. Gelukkig nog een paar dagen om over na te denken. Wellicht is Las Palmas ook leuk. Erg goede jeugdopleiding en geen hoogvlieger op het hoogste niveau. Je begint dan al wel in Spanje op het hoogste niveau, maar wellicht is er een uitdaging te maken door echt op jeugd te focussen of op spelers die echt van het eiland zelf afkomen. Uit hun jeugd komen bijvoorbeeld Pedri, Pino en Alberto Moleiro. Maak het je doelstelling om deze spelers in je elftal te krijgen met enkele andere talenten die Las Palmas vast voort zal brengen. Scout zelf ook ieder jaar weer hun youth intake om te kijken wat voor parels er weer doorheen komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 2 uur geleden zei bas huijsmans: Wellicht is Las Palmas ook leuk. Erg goede jeugdopleiding en geen hoogvlieger op het hoogste niveau. Je begint dan al wel in Spanje op het hoogste niveau, maar wellicht is er een uitdaging te maken door echt op jeugd te focussen of op spelers die echt van het eiland zelf afkomen. Uit hun jeugd komen bijvoorbeeld Pedri, Pino en Alberto Moleiro. Maak het je doelstelling om deze spelers in je elftal te krijgen met enkele andere talenten die Las Palmas vast voort zal brengen. Scout zelf ook ieder jaar weer hun youth intake om te kijken wat voor parels er weer doorheen komen Je maakt het er niet makkelijker op . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Ben op zoek naar een leuke ploeg om naast mijn Feyenoord save te spelen. Ik wil met deze ploeg de pokeplayer en alliteratie challenge in ieder geval voltooien. Hebben jullie leuke ideeën? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 42 minuten geleden zei chrisje1993: Ben op zoek naar een leuke ploeg om naast mijn Feyenoord save te spelen. Ik wil met deze ploeg de pokeplayer en alliteratie challenge in ieder geval voltooien. Hebben jullie leuke ideeën? Zou dan gaan kijken naar landen waar de competitieregels soepel zijn. Denk hierbij aan Portugal, Duitsland en Nederland (al weet ik niet of je daar nu ook wil spelen ivm je Feyenoord save). Misschien kiezen voor een subtopper waar de verwachtingen niet zo hoog zijn, als je dan een keer verliest omdat je 10 kneuzen opgesteld hebt vanwege de challenges heb je niet gelijk het bestuur op je dak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 november 2023 Auteur Share Geplaatst 5 november 2023 47 minuten geleden zei chrisje1993: Ben op zoek naar een leuke ploeg om naast mijn Feyenoord save te spelen. Ik wil met deze ploeg de pokeplayer en alliteratie challenge in ieder geval voltooien. Hebben jullie leuke ideeën? Braga of een andere niet top-3 club uit Portugal lijkt me daar een mooie ploeg voor. Of iets in Zwitserland of Oostenrijk, waar je ook al van nature veel spelers met een tweede nationaliteit ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Nogmaals bedankt voor de reacties. De keuze is toch ergens anders op gevallen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Ik ben op zoek naar een leuke club om mee te starten. Meestal start ik games op LLM niveau, maar deze keer wil ik niet zo laag starten. Een paar dingen waar ik aan denk: In Europa, daarbuiten sluit ik uit. Niveautje vergelijkbaar met een team uit de KKD (maar hoeft niet perse Nederland te zijn). Als een club nog een speciale challenge of historie heeft, dan hoor ik dat ook graag. Ik heb wel al ideeën voor een nieuwe novelle, maar ik ben nog op zoek naar de juiste club om mee te starten. Terwijl ik dit typ denk ik trouwens aan de optie om gewoon werkloos (wel met enige ervaring, om niet alsnog helemaal onderaan te hoeven starten) te beginnen en dan zie ik uiteindelijk wel waar ik terecht kom. Hebben mensen daar goede ervaring mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Ook deze FM wil ik graag in Duitsland starten. Elk weekend als ik het Duitse voetbal weer kijk, of dat nu de Bundesliga, 2. Bundesliga of 3. Liga is, word ik weer vrolijk van de sfeer in de stadions, de supporters aantallen etc etc. Nou twijfel ik tussen een aantal clubs: Rot-Weiss Essen Wou ik in FM23 al een save mee starten, maar naarmate FM24 dichterbij kwam heb ik hier mee gewacht. MSV Duisburg Staan momenteel één na laatste in de 3. Liga, tijd om daar verandering in te brengen. Arminia Bielefeld Bekent na 2 jaar Bundesliga, wat in 2021 tot een einde kwam. Snel afgegleden dus, verder weinig binding mee. Dynamo Dresden Geweldig stadion, geweldige supporters! Maar denk dat de uitdaging hier het verst te zoeken is. Ik denk namelijk dat je met deze club snel gaat promoveren, en ik bouw liever ergens naar toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Mag ik 1860 Munchen nog aanraden? hele vette save mee gehad in FM 23. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 3 minuten geleden zei Jotew: Ook deze FM wil ik graag in Duitsland starten. Elk weekend als ik het Duitse voetbal weer kijk, of dat nu de Bundesliga, 2. Bundesliga of 3. Liga is, word ik weer vrolijk van de sfeer in de stadions, de supporters aantallen etc etc. Nou twijfel ik tussen een aantal clubs: Rot-Weiss Essen Wou ik in FM23 al een save mee starten, maar naarmate FM24 dichterbij kwam heb ik hier mee gewacht. MSV Duisburg Staan momenteel één na laatste in de 3. Liga, tijd om daar verandering in te brengen. Arminia Bielefeld Bekent na 2 jaar Bundesliga, wat in 2021 tot een einde kwam. Snel afgegleden dus, verder weinig binding mee. Dynamo Dresden Geweldig stadion, geweldige supporters! Maar denk dat de uitdaging hier het verst te zoeken is. Ik denk namelijk dat je met deze club snel gaat promoveren, en ik bouw liever ergens naar toe. Rot-Weiss Essen en Duisburg spreken mij in ieder geval het meest aan puur qua naam. Voor mij zijn kits en het logo ook een belangrijk aspect om een feeling te krijgen met een club. Dat is dan natuurlijk heel persoonlijk in dit geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 1 minuut geleden zei Arezo: Mag ik 1860 Munchen nog aanraden? hele vette save mee gehad in FM 23. Heb ik ook overwogen, maar is wel een club wat al vaak voorkomt zeg maar.. Nu breng je me echter weer aan het twijfelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 8 minuten geleden zei Jotew: Heb ik ook overwogen, maar is wel een club wat al vaak voorkomt zeg maar.. Nu breng je me echter weer aan het twijfelen Ik denk (op langer termijn) dat 1860 ook te makkelijk gaat worden en dat wil je eigenlijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Big Brother challenge is wel een lichte uitdaging. Het enige nadeel in Duitsland vond ik dat <18 spelers buiten de EU niet in dat onder 19 team mogen spelen. Dus ik moest al mijn Zuid Amerikanen steeds verhuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 1 minuut geleden zei Arezo: Big Brother challenge is wel een lichte uitdaging. Het enige nadeel in Duitsland vond ik dat <18 spelers buiten de EU niet in dat onder 19 team mogen spelen. Dus ik moest al mijn Zuid Amerikanen steeds verhuren. Maar spelers onder de 18 jaar mogen toch sowieso niet de overstap maken naar Europa? Zodra ze 18 jaar worden komen ze naar jouw team en dan mogen ze alsnog niet in jouw onder 19 spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Lazio, Man utd, Chelsea, Ajax, Lyon, Basel ,Schalke, Anderlecht of Union Berlin. Welke club raden jullie aan voor een nieuwe save? Er zijn er makkelijke maar dan eens ik mijn doel bereikt heb verhuis ik wel naar een andere competitie in mijn save. Dus dat maakt mij niet zoveel uit. Of jullie moeten nog andere slecht presterende clubs aanraden van het voorbije seizoen of dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 49 minuten geleden zei Lensherr: Lazio, Man utd, Chelsea, Ajax, Lyon, Basel ,Schalke, Anderlecht of Union Berlin. Welke club raden jullie aan voor een nieuwe save? Er zijn er makkelijke maar dan eens ik mijn doel bereikt heb verhuis ik wel naar een andere competitie in mijn save. Dus dat maakt mij niet zoveel uit. Of jullie moeten nog andere slecht presterende clubs aanraden van het voorbije seizoen of dit seizoen. Ajax zal ik nooit aanraden. Man United en Chelsea ook niet, veel te makkelijk omdat je vrijwel alles kan kopen wat je wil. Ik denk dat je de meeste uitdaging hebt met Lyon, Schalke of Basel. Ook met Union kan je op een gegeven moment heel veel kopen vanwege het prijzengeld dat je krijgt. Als laatste dan nog Lazio en Anderlecht maar België trekt mij zelf niet zo. Lazio is wel een leuke club, helaas heeft Italië een vreemde regen mbt non-EU spelers wat het plezier voor mij wat wegneemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 @Mordurette @Arezo Zoals ik er nu in sta gaat het MSV Duisburg worden, gebasseerd op de tenues, het stadion en de historie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 7 uur geleden zei Jotew: Ook deze FM wil ik graag in Duitsland starten. Elk weekend als ik het Duitse voetbal weer kijk, of dat nu de Bundesliga, 2. Bundesliga of 3. Liga is, word ik weer vrolijk van de sfeer in de stadions, de supporters aantallen etc etc. Nou twijfel ik tussen een aantal clubs: Rot-Weiss Essen Wou ik in FM23 al een save mee starten, maar naarmate FM24 dichterbij kwam heb ik hier mee gewacht. MSV Duisburg Staan momenteel één na laatste in de 3. Liga, tijd om daar verandering in te brengen. Arminia Bielefeld Bekent na 2 jaar Bundesliga, wat in 2021 tot een einde kwam. Snel afgegleden dus, verder weinig binding mee. Dynamo Dresden Geweldig stadion, geweldige supporters! Maar denk dat de uitdaging hier het verst te zoeken is. Ik denk namelijk dat je met deze club snel gaat promoveren, en ik bouw liever ergens naar toe. Gewoon Duisburg doen, een te grote stad voor geen grote club in de 1.Bundesliga te hebben. Ben er ook aan aan't denken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 (bewerkt) zat de laatste dagen te denken om mijn eerste echte officiële FM24 save te starten alleen teveel ideeën in me hoofd dacht zelf aan : Brighton Valencia (al eerder heerlijke save mee gehad heb iets met die club weet alleen niet wat xd) Man City of bijv Championship.. verder ben ik benieuwd miss een van jullie een leuke save op t moment? 9 november 2023 bewerkt door Mark Hughes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 23 minuten geleden zei Mark Hughes: zat de laatste dagen te denken om mijn eerste echte officiële FM24 save te starten alleen teveel ideeën in me hoofd dacht zelf aan : Brighton Valencia (al eerder heerlijke save mee gehad heb iets met die club weet alleen niet wat xd) Man City of bijv Championship.. verder ben ik benieuwd miss een van jullie een leuke save op t moment? In de Championship zijn er dit jaar een aantal mooie mogelijkheden voor een leuke save te vinden. Als ik er persoonlijk één zou moeten uitlichten dan zou dat Sunderland zijn. Die hebben dit jaar een aantal leuke (jonge) spelers zoals Bellingham en Clarke. Kunnen meteen meespelen om promotie en hebben goede faciliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 54 minuten geleden zei Mark Hughes: zat de laatste dagen te denken om mijn eerste echte officiële FM24 save te starten alleen teveel ideeën in me hoofd dacht zelf aan : Brighton Valencia (al eerder heerlijke save mee gehad heb iets met die club weet alleen niet wat xd) Man City of bijv Championship.. verder ben ik benieuwd miss een van jullie een leuke save op t moment? The man, the myth, the legend: Neil Warnock. Nadat hij afgelopen februari bij Huddersfield binnenstapte behoedde hij de club met 25 punten uit 15 wedstrijden tegen alle verwachtingen nog tegen degradatie. De realiteit is namelijk dat Huddersfield Town vorig seizoen volledig ineenstortte. Nadat Nottingham Forest in mei 2022 Town een terugkeer naar de Premier League belette was de geldkraan namelijk grotendeels dichtgedraaid vanwege bestuurlijke onrust. Succestrainer Carlos Corberan vertrok uit onvrede en wat volgde was een dramatisch seizoen; totdat Neil Warnock na een kleine dertig jaar terugkeerde in Huddersfield. Inmiddels is hij helaas weer vertrokken, doordat het bestuur een meer innovatieve weg in wenst te slaan. Daar kan jij bij helpen. Zoals men dat in Rotterdam zegt: respect voor het verleden, vizier op de toekomst. Het is dit seizoen 100 jaar geleden dat Huddersfield Town onder de legendarische Britse trainer Herbert Chapman voor het eerst landskampioen werd. Het zou absolute gloriedagen voor de club aankondigen, want in de twee daaropvolgende seizoenen werd het kunstje dunnetjes overgedaan waardoor Huddersfield Town de eerste Engelse club is die driemaal op rij de landstitel won, een eer die sinds kort gedeeld moet worden met Manchester City. Verder behoren enkel Arsenal, Liverpool en Manchester United tot deze selecte groep aan clubs. Met het wegebben van de bestuurlijke onrust, de hang naar vernieuwing én de aanwezigheid van een schitterende historische connectie is dit het ideale moment om nieuwe gloriejaren aan te boren. In de vorm van het shirt krijgt het seizoen sowieso een gouden rand, het is aan jou om de rest te doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 1 uur geleden zei Urbeto: The man, the myth, the legend: Neil Warnock. Nadat hij afgelopen februari bij Huddersfield binnenstapte behoedde hij de club met 25 punten uit 15 wedstrijden tegen alle verwachtingen nog tegen degradatie. De realiteit is namelijk dat Huddersfield Town vorig seizoen volledig ineenstortte. Nadat Nottingham Forest in mei 2022 Town een terugkeer naar de Premier League belette was de geldkraan namelijk grotendeels dichtgedraaid vanwege bestuurlijke onrust. Succestrainer Carlos Corberan vertrok uit onvrede en wat volgde was een dramatisch seizoen; totdat Neil Warnock na een kleine dertig jaar terugkeerde in Huddersfield. Inmiddels is hij helaas weer vertrokken, doordat het bestuur een meer innovatieve weg in wenst te slaan. Daar kan jij bij helpen. Zoals men dat in Rotterdam zegt: respect voor het verleden, vizier op de toekomst. Het is dit seizoen 100 jaar geleden dat Huddersfield Town onder de legendarische Britse trainer Herbert Chapman voor het eerst landskampioen werd. Het zou absolute gloriedagen voor de club aankondigen, want in de twee daaropvolgende seizoenen werd het kunstje dunnetjes overgedaan waardoor Huddersfield Town de eerste Engelse club is die driemaal op rij de landstitel won, een eer die sinds kort gedeeld moet worden met Manchester City. Verder behoren enkel Arsenal, Liverpool en Manchester United tot deze selecte groep aan clubs. Met het wegebben van de bestuurlijke onrust, de hang naar vernieuwing én de aanwezigheid van een schitterende historische connectie is dit het ideale moment om nieuwe gloriejaren aan te boren. In de vorm van het shirt krijgt het seizoen sowieso een gouden rand, het is aan jou om de rest te doen! nice mooie club ! maar ook Sunderland vind ik mooi paar jaar terug nog geweest en natuurlijk de heerlijke docu op netflix destijds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 @Urbeto Lets go ! ;p mn Huddersfield Town budget word vooral iedereen gebruiken en miss gratis spelers binnen halen xd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten