Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Song Contest #45

Bogatyr

Aanbevolen berichten

image.jpeg.d8e2fb24b6d9503a3ed78e5756060d1d.jpeg

We zijn aangekomen in Brera, euh ik bedoel Engeland. Wanneer ik de naam van Bas Huijsmans zie denk ik meteen aan Brera :classic_ninja:. Hij durfde het aan om voor deze editie Engeland op zich te nemen en heeft zich dat nog geen moment beklaagd. Met het nummer 'Red Line' van Izo Fitzroy scoort hij naar verwachting en zet hij zo de goede reputatie van het land in dit spel voort. Maar naar waar gaan de punten van Bas?

Sterren van de kijker:

☆☆☆☆

De punten uit Engeland (8)

@Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24  @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.jpeg.e9c78748f5e39f1aa340dd9dbe21cb82.jpeg

Urbeto is de Zweedse landsgrenzen even overgestoken om met Noorwegen deel te nemen aan dit festival. We vinden hem terug in een lokaal cafeetje waar hij zijn woede en onbegrip zit te verdrinken aangezien hij momenteel nog niet naar zijn verwachting aan het scoren is. Dat laat hij toch heel duidelijk merken in dit topic. Ergens begrijp ik hem wel, zijn inzending is helemaal niet zo slecht. Hij stuurde het liedje 'Love in Decay' van Grand Island in. Naar wie gaan de punten van Urbeto?

Sterren van de kijker:

☆☆☆

De punten uit Noorwegen (9)

@Titan @KayDeManaager @bas2204 @Chiemel @aron24  @Djordison @xanderoo @Roprop @Vreven @Erwin. @Keko @Urbeto @Tim' @chrisje1993 @Fabian. @Djurovski @ivago @Grote Ree @Chimpa @Satyr @bas huijsmans @007mark @Laki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja. Met een relatief sterke editie is het keuzes maken. Giant Rooks is inmiddels toch al wel een grote naam én deed in editie 40 nog mee. Dan krijgen 'originelere' inzendingen de voorkeur bij mijn punten. Ik dacht op voorhand overigens dat de inzending van @Bogatyrde jouwe was ;)

Anyway; Nederland vond ik wel lekker catchy en betrof een mij niet bekende band. De plaat van Zwitserland kende ik al, maar de teksten blijven me bekoren: "They drive a limousine but we ride a bike. They own the factory but we're on strike." Tof. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites