007mark Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 'Voorzitter Spaanse voetbalbond pakt Jennifer Hermoso vól op de mond na wereldtitel' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 15 uur geleden zei 007mark: 'Voorzitter Spaanse voetbalbond pakt Jennifer Hermoso vól op de mond na wereldtitel' Hoe maken we van een mug een olifant en slaan we volledig door in de politiek correcte waanzin... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 11 minuten geleden zei Mansveld: Hoe maken we van een mug een olifant en slaan we volledig door in de politiek correcte waanzin... Als je de beelden gezien hebt kan je toch moeilijk ontkennen dat het uiterst vreemd en ongepast was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Als je de beelden gezien hebt kan je toch moeilijk ontkennen dat het uiterst vreemd en ongepast was. Dat je er nog op ingaat. Bizarre post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 10 minuten geleden zei Michaelinho*: Als je de beelden gezien hebt kan je toch moeilijk ontkennen dat het uiterst vreemd en ongepast was. Gezien hun onderlinge relatie vind ik het minder ongepast dan alle toestand die erover wordt gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 (bewerkt) Eerst vond ik het ook wel raar om te zien maar achteraf las ik in een verklaring dat ze dit zei: “De voorzitter en ik hebben een geweldige relatie. Zijn gedrag tegenover ons allemaal was prima en het was een natuurlijk gebaar van genegenheid en dankbaarheid.” Ze zei dat mensen niet “te veel aandacht moeten besteden aan dit gebaar” en voegde eraan toe: “We hebben een WK gewonnen en we zullen ons niet laten afleiden van wat belangrijk is.” Maar daarvoor had ze wel gezegd dat ze het niet leuk vond, dus geen idee wat te denken 21 augustus 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 4 uur geleden zei Bogatyr: Maar daarvoor had ze wel gezegd dat ze het niet leuk vond Kan prima dat ze het (op dat moment en die manier) niet leuk vond, daarna relativeert ze het. Hij dacht blijkbaar dat het vanuit hun onderlinge relatie wel kon op dat moment. Niet teveel ophef maken om iets wat het niet verdient. Zijn genoeg van dit soort zaken die wél de aandacht verdienen, maar dit is voor de PC'tjes weer makkelijke wijzen, schoppen en straks juichen als ze weer iemand op non-actief hebben gekregen. Zoals met Pierre die nu van tv is door onhandige tekst waar zeker een kern van waarheid in zit, alleen had hij het anders moeten brengen en meer aan Manders moeten koppelen dan Steijn. 5 uur geleden zei Rogier.: Dat je er nog op ingaat. Bizarre post. Als je niks weet kan je beter je mond houden dan bizarre post roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 3 uur geleden zei Mansveld: Kan prima dat ze het (op dat moment en die manier) niet leuk vond, daarna relativeert ze het. Hij dacht blijkbaar dat het vanuit hun onderlinge relatie wel kon op dat moment. Niet teveel ophef maken om iets wat het niet verdient. Zijn genoeg van dit soort zaken die wél de aandacht verdienen, maar dit is voor de PC'tjes weer makkelijke wijzen, schoppen en straks juichen als ze weer iemand op non-actief hebben gekregen. Zoals met Pierre die nu van tv is door onhandige tekst waar zeker een kern van waarheid in zit, alleen had hij het anders moeten brengen en meer aan Manders moeten koppelen dan Steijn. Ga jij erover of het ophef verdient of niet? Hij dacht blijkbaar dat het kon, dat is natuurlijk precies het probleem. Dat soort gasten denken altijd dat het kan en hij zal er nog wel mee weg komen ook. En jij speelt daar een rol in door hier dit type seksuele geweld goed te praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 (bewerkt) 46 minuten geleden zei Lenstra: 1 Ga jij erover of het ophef verdient of niet? Hij dacht blijkbaar dat het kon, dat is natuurlijk precies het probleem. 2 Dat soort gasten denken altijd dat het kan en hij zal er nog wel mee weg komen ook. 3 En jij speelt daar een rol in door hier dit type seksuele geweld goed te praten. 1 Toevallig wel ja. 2 Wat voor soort gasten? Mensen die zo te lezen een onderlinge (erg) goede relatie hebben is heel wat anders dan een Overmars bijvoorbeeld. 3 En waar precies praat ik iets goed? Ik nuanceer het, nergens in mijn tekst vind je terug dat ik dit goed vind of praat. Het enige wat ik aangeef is dat het in deze situatie niet groter gemaakt moet worden dan het is. Iets wat de dame in kwestie ook doet, maar die PC'tjes als jij voelen zich graag aangevallen. Meer aangevallen dan "slachtoffers" zelf, tenzij het zwarten zijn die blanken in elkaar trappen. Op regelmatige basis, dan weten de PC'tjes het goed te downloaden. Maar dat is een discussie voor een ander topic. Alleen aangehaald als voorbeeld, voor er weer berichten van mij verwijderd worden door het kleurtjesteam. 21 augustus 2023 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Citaat Vanmiddag maakte Hermoso een einde aan alle twijfels die sindsdien waren gerezen, hoewel intussen heel Spanje, van voetballers tot de politiek, het gedrag van Rubiales streng veroordeelde. Ze schrijft dat de zaak in handen is van de vakbond en van haar management. De bond Futpro stelt in het communiqué: ,,We werken er hard aan dat handelingen die nooit eerder zijn vertoond niet onbestraft blijven en dat er maatregelen worden genomen die de speelsters beschermt tegen gedragingen die onacceptabel zijn.” Maar goed dat we er zo weinig ophef over is… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Op 21-8-2023 om 12:31 zei Bogatyr: Eerst vond ik het ook wel raar om te zien maar achteraf las ik in een verklaring dat ze dit zei: “De voorzitter en ik hebben een geweldige relatie. Zijn gedrag tegenover ons allemaal was prima en het was een natuurlijk gebaar van genegenheid en dankbaarheid.” Ze zei dat mensen niet “te veel aandacht moeten besteden aan dit gebaar” en voegde eraan toe: “We hebben een WK gewonnen en we zullen ons niet laten afleiden van wat belangrijk is.” Maar daarvoor had ze wel gezegd dat ze het niet leuk vond, dus geen idee wat te denken Dit was blijkbaar een fake verklaring dus mea culpa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 De RFEF heeft die quote dus gewoon verzonnen. Rubiales heeft trouwens vandaag een toespraak gehouden waarin hij zegt niet op te stappen omdat het 'maar een kusje was' en hij geeft de coach die de speelsters allemaal weg willen hebben een nieuw contract van 4 jaar. Wat een farce. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 3 minuten geleden zei PJHoutman: De RFEF heeft die quote dus gewoon verzonnen. Rubiales heeft trouwens vandaag een toespraak gehouden waarin hij zegt niet op te stappen omdat het 'maar een kusje was' en hij geeft de coach die de speelsters allemaal weg willen hebben een nieuw contract van 4 jaar. Wat een farce. Hoe is dit toch mogelijk... onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Op 23-8-2023 om 20:39 zei Rogier.: Maar goed dat we er zo weinig ophef over is… Makkelijk lullen achteraf. Ik baseer wat ik na het gebeuren lees. Dat er dagen later een andere verklaring en dus situatie is, dan is het makkelijk lullen en iemand terecht willen wijzen. Typisch pc'tje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 De Spaanse dames willen niet meer spelen zolang die voorzitter er zit. Dit wordt een gevalletje wie heeft de langste adem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 (bewerkt) 40 minuten geleden zei delichris: De Spaanse dames willen niet meer spelen zolang die voorzitter er zit. Dit wordt een gevalletje wie heeft de langste adem. Wel weer een beetje same old same old. Want een groot deel wil(de) ook niet meer spelen onder huidige bondscoach. Met wat bedreigingen links en rechts zijn een aantal toch ook bezweken. De echt krachtige dames zaten thuis dit WK. 26 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 Wat die voorzitter deed was ook niet normaal. Eerst met zijn handen bij zijn zak en daarna zomaar die speelster zoenen en dan ook nog zeggen dat het een klein kusje was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 26 minuten geleden zei delichris: Wat die voorzitter deed was ook niet normaal. Eerst met zijn handen bij zijn zak en daarna zomaar die speelster zoenen en dan ook nog zeggen dat het een klein kusje was. Mee eens. Ik bedoel alleen dat ik me afvraag hoe lang deze ‘staking’ echt stand houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Mee eens. Ik bedoel alleen dat ik me afvraag hoe lang deze ‘staking’ echt stand houdt. Daarom zei ik ook wie de langste adem heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 Mwa de regering gaat er nu ook mee bezig, zal wel moeten aftreden nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 4 minuten geleden zei cimbomcu: Mwa de regering gaat er nu ook mee bezig, zal wel moeten aftreden nu. Klopt, maar meneertje wil niet weg. Zegt al genoeg over zijn gedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 6 minuten geleden zei cimbomcu: Mwa de regering gaat er nu ook mee bezig, zal wel moeten aftreden nu. Maar de Spaanse voetbalbond staat achter hem en wil zelfs juridische actie ondernemen tegen 'liegende' Hermoso. Wat ik mis in dit hele verhaal is het gebaar wat hij vertoont na afloop van de finale. Dat je als publiek figuur zo'n obsceen gebaar maakt, terwijl notabene de koningin naast je staat. Daar alleen zou ie al voor bestraft moeten worden. Wat een walgelijke vieze en enge man dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 Borja Iglesias heeft aangegeven zich niet beschikbaar te stellen voor Spanje voor dit is opgelost. Bellerin en Casillas hebben zich ook uitgesproken. Goed om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten