Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Vrouwenvoetbal

himan

Aanbevolen berichten

Eerst vond ik het ook wel raar om te zien maar achteraf las ik in een verklaring dat ze dit zei:

“De voorzitter en ik hebben een geweldige relatie. Zijn gedrag tegenover ons allemaal was prima en het was een natuurlijk gebaar van genegenheid en dankbaarheid.” Ze zei dat mensen niet “te veel aandacht moeten besteden aan dit gebaar” en voegde eraan toe: “We hebben een WK gewonnen en we zullen ons niet laten afleiden van wat belangrijk is.”

Maar daarvoor had ze wel gezegd dat ze het niet leuk vond, dus geen idee wat te denken

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bogatyr:

Maar daarvoor had ze wel gezegd dat ze het niet leuk vond

Kan prima dat ze het (op dat moment en die manier) niet leuk vond, daarna relativeert ze het. Hij dacht blijkbaar dat het vanuit hun onderlinge relatie wel kon op dat moment. Niet teveel ophef maken om iets wat het niet verdient. Zijn genoeg van dit soort zaken die wél de aandacht verdienen, maar dit is voor de PC'tjes weer makkelijke wijzen, schoppen en straks juichen als ze weer iemand op non-actief hebben gekregen. Zoals met Pierre die nu van tv is door onhandige tekst waar zeker een kern van waarheid in zit, alleen had hij het anders moeten brengen en meer aan Manders moeten koppelen dan Steijn.

5 uur geleden zei Rogier.:

Dat je er nog op ingaat. Bizarre post.

Als je niks weet kan je beter je mond houden dan bizarre post roepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Mansveld:

Kan prima dat ze het (op dat moment en die manier) niet leuk vond, daarna relativeert ze het. Hij dacht blijkbaar dat het vanuit hun onderlinge relatie wel kon op dat moment. Niet teveel ophef maken om iets wat het niet verdient. Zijn genoeg van dit soort zaken die wél de aandacht verdienen, maar dit is voor de PC'tjes weer makkelijke wijzen, schoppen en straks juichen als ze weer iemand op non-actief hebben gekregen. Zoals met Pierre die nu van tv is door onhandige tekst waar zeker een kern van waarheid in zit, alleen had hij het anders moeten brengen en meer aan Manders moeten koppelen dan Steijn.

Ga jij erover of het ophef verdient of niet? 

Hij dacht blijkbaar dat het kon, dat is natuurlijk precies het probleem. Dat soort gasten denken altijd dat het kan en hij zal er nog wel mee weg komen ook. En jij speelt daar een rol in door hier dit type seksuele geweld goed te praten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Lenstra:

1 Ga jij erover of het ophef verdient of niet? 

Hij dacht blijkbaar dat het kon, dat is natuurlijk precies het probleem. 2 Dat soort gasten denken altijd dat het kan en hij zal er nog wel mee weg komen ook. 3 En jij speelt daar een rol in door hier dit type seksuele geweld goed te praten

1 Toevallig wel ja.

2 Wat voor soort gasten? Mensen die zo te lezen een onderlinge (erg) goede relatie hebben is heel wat anders dan een Overmars bijvoorbeeld.

3 En waar precies praat ik iets goed? Ik nuanceer het, nergens in mijn tekst vind je terug dat ik dit goed vind of praat.

Het enige wat ik aangeef is dat het in deze situatie niet groter gemaakt moet worden dan het is. Iets wat de dame in kwestie ook doet, maar die PC'tjes als jij voelen zich graag aangevallen. Meer aangevallen dan "slachtoffers" zelf, tenzij het zwarten zijn die blanken in elkaar trappen. Op regelmatige basis, dan weten de PC'tjes het goed te downloaden. Maar dat is een discussie voor een ander topic. Alleen aangehaald als voorbeeld, voor er weer berichten van mij verwijderd worden door het kleurtjesteam.

bewerkt door Mansveld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Vanmiddag maakte Hermoso een einde aan alle twijfels die sindsdien waren gerezen, hoewel intussen heel Spanje, van voetballers tot de politiek, het gedrag van Rubiales streng veroordeelde. Ze schrijft dat de zaak in handen is van de vakbond en van haar management. De bond Futpro stelt in het communiqué: ,,We werken er hard aan dat handelingen die nooit eerder zijn vertoond niet onbestraft blijven en dat er maatregelen worden genomen die de speelsters beschermt tegen gedragingen die onacceptabel zijn.”

Maar goed dat we er zo weinig ophef over is…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-8-2023 om 12:31 zei Bogatyr:

Eerst vond ik het ook wel raar om te zien maar achteraf las ik in een verklaring dat ze dit zei:

“De voorzitter en ik hebben een geweldige relatie. Zijn gedrag tegenover ons allemaal was prima en het was een natuurlijk gebaar van genegenheid en dankbaarheid.” Ze zei dat mensen niet “te veel aandacht moeten besteden aan dit gebaar” en voegde eraan toe: “We hebben een WK gewonnen en we zullen ons niet laten afleiden van wat belangrijk is.”

Maar daarvoor had ze wel gezegd dat ze het niet leuk vond, dus geen idee wat te denken

Dit was blijkbaar een fake verklaring dus mea culpa. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De RFEF heeft die quote dus gewoon verzonnen.

Rubiales heeft trouwens vandaag een toespraak gehouden waarin hij zegt niet op te stappen omdat het 'maar een kusje was' en hij geeft de coach die de speelsters allemaal weg willen hebben een nieuw contract van 4 jaar. Wat een farce. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei PJHoutman:

De RFEF heeft die quote dus gewoon verzonnen.

Rubiales heeft trouwens vandaag een toespraak gehouden waarin hij zegt niet op te stappen omdat het 'maar een kusje was' en hij geeft de coach die de speelsters allemaal weg willen hebben een nieuw contract van 4 jaar. Wat een farce. 

Hoe is dit toch mogelijk... onbegrijpelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-8-2023 om 20:39 zei Rogier.:

Maar goed dat we er zo weinig ophef over is…

Makkelijk lullen achteraf. Ik baseer wat ik na het gebeuren lees. Dat er dagen later een andere verklaring en dus situatie is, dan is het makkelijk lullen en iemand terecht willen wijzen. Typisch pc'tje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei delichris:

De Spaanse dames willen niet meer spelen zolang die voorzitter er zit. Dit wordt een gevalletje wie heeft de langste adem.

Wel weer een beetje same old same old. Want een groot deel wil(de) ook niet meer spelen onder huidige bondscoach. Met wat bedreigingen links en rechts zijn een aantal toch ook bezweken. De echt krachtige dames zaten thuis dit WK.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei cimbomcu:

Mwa de regering gaat er nu ook mee bezig, zal wel moeten aftreden nu.

Maar de Spaanse voetbalbond staat achter hem en wil zelfs juridische actie ondernemen tegen 'liegende' Hermoso.

Wat ik mis in dit hele verhaal is het gebaar wat hij vertoont na afloop van de finale. Dat je als publiek figuur zo'n obsceen gebaar maakt, terwijl notabene de koningin naast je staat. Daar alleen zou ie al voor bestraft moeten worden.

Wat een walgelijke vieze en enge man dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites