Titan Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Heuj, een welkome twaalfpunter en daarmee in het linkerrijtje gekomen. Bedankt! Gefeliciteerd, @Keko! Lekker georganiseerd @Bogatyr, kijk nu al uit naar de volgende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Verdorie; toch nog net uit de top 10 geduikeld. Jammer! Gefeliciteerd @Keko en dank voor de organisatie @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 (bewerkt) Deze editie ging vrij snel. Dank aan de punten voor iedereen. Enkele onverwachte punten gekregen ook, o.m. twaalf punten van @Urbeto waarvoor dank je wel. Voor de tweede keer op rij tiende. Grappig genoeg een plek waar ik al meer dan één keer beslag op kon nemen. Daar ben ik heel blij mee, zeker na de toch wel vrij slechte start. Dank aan de organisatie @Bogatyr. Prima gedaan! Eventjes mijn geschiedenis bekekenEditie 13: Belize - 26ste plaatsEditie 14: Estland - 20ste plaatsEditie 15: Niger - 10e plaatsEditie 16: Turkije - 4e plaatsEditie 21: Australië - 15e plaatsEditie 22: Canada - 13e plaatsEditie 23: Indonesië - 10e plaatsEditie 26: Singapore - 19e plaatsEditie 33: Brazilië - 13e plaatsEditie 34: Australië - 9e plaatsEditie 35: Kaapverdië - 17e plaatsEditie 36: Hong Kong - 15e plaatsEditie 37: China - 20ste plaatsEditie 38: Japan - 24ste plaatsEditie 39: Egypte - 10e plaatsEditie 40: Angola - 20ste plaatsEditie 41: Griekenland - 10e plaatsEditie 42: Singapore - 10e plaats Voor de vijfde keer 10e, en zeven keer in de top 10 geëindigd. 1 mei 2023 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Zeer tevreden hoewel ik stiekem hoopte op podium gaande weg de editie. Gefeliciteerd @Keko en goede organisatie @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Gefeliciteerd @Keko, een zeer terechte winnaar want deze top twee is precies zoals ik ze kwalitatief zou zetten. En een keer tweede is ook wel leuk Bedankt voor de vlotte organisatie @Bogatyr! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Gefeliciteerd @Keko! Goede overwinning met een goede inzending. Hartelijk dank voor de soepele organisatie @Bogatyr! En @Tim' : ik ben blij dat je hem een keer niet hebt gewonnen, maar jouw inzending had het wel verdiend! Ben eigenlijk wel geëindigd waar ik het van tevoren had verwacht, maar 40 punten is toch een behoorlijk aantal. Nogmaals bedankt voor die 12 punten, @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Had er meer van verwacht, dacht det ik wel een mooi compromis had gekozen, maar kreeg niet heel vaak punten. Bedankt voor de organisatie en gefeliciteerd aan de medaillewinnaars! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 9 uur geleden zei 007mark: Hoppaaaaaaaa!!! Goede eindsprint nog de laatste 2 stemrondes. Uiteindelijk een lekkere 3e plek, lang geleden ook dat ik op het podium stond. Thanks Boga voor de orga. Lekker nummertje, dan heb je dat. Thanks voor de organisatie Boga! En gefeliciteerd aan het podium! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Op 30-4-2023 om 20:24 zei Bogatyr: Absoluut. Altijd fijn, nieuwe deelnemers. Misschien wilt @xanderoo ook meedoen? Dank je, ik ga snel kijken wat het doel is van dit spel. Of zijn alle plekken bezet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2023 3 minuten geleden zei xanderoo: Dank je, ik ga snel kijken wat het doel is van dit spel. Of zijn alle plekken bezet? Neen, er staat geen maximum op deelnemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 6 uur geleden zei Bogatyr: Neen, er staat geen maximum op deelnemers. Ook niet als alle landen gekozen zouden zijn? Dat wordt een heftige editie om alles te luisteren haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2023 55 minuten geleden zei Tim': Ook niet als alle landen gekozen zouden zijn? Dat wordt een heftige editie om alles te luisteren haha. Haha ja maar laat ons er van uitgaan dat dat niet zal gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Als ik straks 50 nummers moet gaan luisteren dan geef ik het al wel op hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2023 8 minuten geleden zei Erwin.: Als ik straks 50 nummers moet gaan luisteren dan geef ik het al wel op hoor.. Zo'n vaart gaat het niet lopen. Maar nieuwe deelnemers zijn altijd welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten