Bogatyr Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Stef Bos is een geweldige artiest. Bij Liefde voor de muziek (Vlaams tv programma) was hij ook indrukwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 december 2023 Auteur Share Geplaatst 19 december 2023 55 minuten geleden zei Tim': Nog geen nummers waarvan ik het erg vind dat ze zo laag staan. Ik ben ook erg benieuwd naar de grootste zakkers en dalers in totaal. Door De Wind zal de grootste zakker zijn en dat is gerechtigheid in optima forma. Ben je nou aan het vissen naar statistieken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 10 minuten geleden zei Chiemel: Ben je nou aan het vissen naar statistieken? Die hoop ik toch wel na afloop te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Stef Bos is een geweldige artiest. Bij Liefde voor de muziek (Vlaams tv programma) was hij ook indrukwekkend. Ik wacht anders nog steeds tot hij de bel van Samson en Gert eens maakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Belachelijk dat Ede Staal zo laag staat. Cultuurbarbaren hier!!!! O shit ik had ook niet op hem gestemd. Iets met vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 december 2023 Auteur Share Geplaatst 19 december 2023 16 minuten geleden zei delichris: Belachelijk dat Ede Staal zo laag staat. Cultuurbarbaren hier!!!! O shit ik had ook niet op hem gestemd. Iets met vergeten. Als Groninger hier wel mee eens trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 1 uur geleden zei delichris: Belachelijk dat Ede Staal zo laag staat. Cultuurbarbaren hier!!!! Een post hoger was inderdaad een veel betere plek geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Damn, Would van Alice in Chains is wel de eerste echte klapper. Wat een geweldige plaat, hoort niet thuis in de onderste krochten van deze lijst imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Je kan toch zien dat de leden van dit forum niet overeenkomen met de doorsnee Top2000 stemmer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 14 uur geleden zei Copywriter: Je kan toch zien dat de leden van dit forum niet overeenkomen met de doorsnee Top2000 stemmer. En laten we daar met zijn allen blij mee zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 december 2023 Auteur Share Geplaatst 20 december 2023 (bewerkt) We gaan richting de 1800 en hebben daarmee de slechtste 200 nummers gehad. Qua gemiddelde eindscore zitten we nog rond de 4, dus ook nog echt in de zware onvoldoendes. In de volgende lijst zien we 5x Marco Borsato terug, de vriendelijke man is hier op het forum niet bijzonder populair. Pokemon is ook niet bijzonder populair blijkt, want de theme song scoort aanmerkelijk lager dan bij de daadwerkelijk Top 2000. @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 20 december 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Voila wordt hier wel ondergewaardeerd. Dat is gewoon een mooi nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Nog niet echt ene tegen gekomen die ik graag hoger had gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Human Nature van Michael Jackson. Staat op Thriller. Een album wat in mijn ogen de perfectie benadert. Die had ik wel wat hoger verwacht. Verder eens met de meeste positioneringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Both Sides Now had van mij een stuk hoger mogen staan, voor de rest staat hier weinig tussen wat ik hoger in de lijst zou willen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 december 2023 Auteur Share Geplaatst 20 december 2023 (bewerkt) Met de volgende 50 nummers lijken de updates wellicht snel te gaan, maar we zitten nog maar net over de 10%. In deze lijst valt op dat Du Hast van Rammstein - de nummer 98 van de Top 2000 - al te vinden is. Dat Rammstein niet op veel waardering kan rekenen was al redelijk duidelijk. Verder hoor ik graag of jullie nog verrassingen zien! @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 20 december 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 (bewerkt) Home van Dotan mocht van mij gerust wat hoger. Voor de rest weinig verrassingen. 20 december 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 De volgorde van het ESF 2021 klopt in onze lijst in elk geval beter dan in het echt. Zitti e Buoni netjes boven Voilà. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Mijn favorieten zijn nog niet voorbijgekomen dus prima lijstje niks mis mee zou van der Gijp zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 december 2023 Auteur Share Geplaatst 20 december 2023 (bewerkt) Michael Jackson lijkt hier niet de King of Pop te zijn, die komt daarvoor ook te veel terug in deze regionen. Verder zien we in de volgende top 50 geen extreme verrassingen, aangezien er geen Top 400 nummers tussen staan: @Laki @Tim' @Kyrill @ivago @Bogatyr @Copywriter @Grote Ree @Erwin. @Urbeto @delichris @KayDeManaager @aron24 @Titan @ElPrincipito @h.b.t.t.w. @Cervantes @bas huijsmans @The Kerfts 21 december 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Nog altijd weinig verrassingen. Gaat prima zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Ik vind het helemaal prima dat die halve zolen van Ramsteen hier niet gewaardeerd worden 😄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 december 2023 Auteur Share Geplaatst 20 december 2023 Wacht, mijn tekst klopt niet met het plaatje. Plaatje klopt wel, zal later even aanpassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Weinig verrassingen hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Heel veel Nederlandstalig onderin de lijst. Had ik ergens ook wel verwacht maar niet zo extreem als dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten