Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[IDS] [FM23] Os Dragões do Porto

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De wedstrijden tegen Bayern klonken als typische partijtjes tegen die Duitsers. Geen al te groot verschil maar na 90 minuten stappen zij wel als winnaar van het veld. De titel tussendoor zal de uitschakeling in ieder geval verzacht hebben. In eigen land ben je dit seizoen oppermachtig.

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 27k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius, @Willem, @Huipio Als je aan d

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mi

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius, @Willem, @Huipio, @Satioz Als

Geplaatst
  • Auteur

Tags voor vaste volgers: @Kyrill@Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius

Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mij weten

Bedankt voor jullie reacties @Djurovski, @DGremlin, @delichris, @Tim' @Marius, @MNie, @ElMarcos en @Titan! Bayern was 1,5 wedstrijd lang niet sterker maar in de 2e helft in München waren ze zoveel sterker dat ze wel verdienden door te gaan. Maar goed, ik ben al heel blij met het bereiken van de halve finales. Het kostte mij bij Ajax 10 seizoenen, dit keer lukt het al in seizoen 6. Enige verschil is dat ik hem toen ook in 1x won toen ik eenmaal zo ver was;c. De titel is binnen, helaas een beetje een anticlimax maar daar kan ik niks aan doen. In de update van vandaag staat dan ook niet zoveel op het spel om eerlijk te zijn, 3 competitiepotjes die eigenlijk allemaal in dienst staan voor de bekerfinale van morgen. Desondanks veel plezier natuurlijk!

097.png.6bc4669cb34162852718ad73584bdf33.png

Geplaatst

Lekker om nog een aantal partijen zonder al te veel inzet te kunnen winnen. Je gunt nu wat andere jongens speeltijd, en ondertussen dikt het puntentotaal ook dik aan.

Geplaatst

Nog twee duels om het seizoen af te sluiten. Met als laatste duel de bekerfinale, dat kan een mooi einde worden.

Geplaatst

Je sluit het seizoen heerlijk af zo hoor. Nu nog even die bekerfinale winnen en dan heb je echt een lekker jaar gedraaid!

Geplaatst
  • Auteur

Tags voor vaste volgers: @Kyrill@Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius

Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mij weten

Bedankt voor jullie reacties @Daniell, @DGremlin, @delichris, @Tim' @Marius, @MNie, @ElMarcos en @Titan! Ik ben positief verrast dat de jongelingen al zo goed meekunnen op dit niveau. Dat betekent dat ik in de toekomst meer kan rouleren waar nodig. Wanneer ik de selectie voor het nieuwe seizoen voorstel (overmorgen) zullen jullie kunnen zien dat ze het afgelopen seizoen gegroeid zijn, mede door het drukke speelschema en dus het vele door wisselen. Voordat het zover is komt er morgen eerst nog een overzicht van dit seizoen maar natuurlijk is het eerst tijd voor de laatste wedstrijden van het seizoen 2027-28. Een uitwedstrijd bij Marítimo en nog veel belangrijker, de bekerfinale. Veel plezier!

098.png.49db0171963c3c752060aa1520fd1dcc.png

bewerkt door 19CH98

Geplaatst

Nationale dominantie compleet! Een opsteker en een extra pluim op de al ruim gevulde hoed dit seizoen. Het was volgens mij met voorsprong je beste seizoen bij Porto dusver, met ook de Europese topcampagne niet te vergeten.

Geplaatst

Twee meer dan verdiende overwinning en met de Taca toch weer een mooie prijs gewonnen. Extra glans geeft deze prijs zeker aan het seizoen.

Geplaatst

Wauw, er stond echt geen maat op je dit seizoen. Heerlijk gedaan hoor en dik verdiend die beker nog even gepakt!

Geplaatst

Proficiat met de dubbel! Porto was dit seizoen duidelijk het sterkste team in Portugal.

Geplaatst

In stijl afsluiten, zo noemen ze zoiets. Drie prijzen én de halve finales Champions League. Het zal een hele kluif worden om dit volgend seizoen te evenaren.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie reacties @DGremlin, @delichris, @Tim' @Marius, @MNie, @ElMarcos en @Titan! Het was inderdaad mijn beste seizoen met Porto en ik denk mijn een na beste seizoen ooit op FM. Ik ben er dus echt heel erg blij mee dat het "eindelijk" zo goed gaat. Hopelijk blijft dat ook zo de komende tijd. Voordat we echter vooruitblikken gaan we nog een keer terugblikken. Want waar Titan hierboven het seizoen samenvat in een zin, heb ik daar een hele update voor uitgetrokken, veel plezier!

099a.png.73d7aefc997c9ad60f10206ad6e29611.png

099b.png.7c04a9e3005632bea60223460d159f8b.png

Geplaatst

Slechts één speler, en dan nog met een verwaarloosbaar verschil, onder de magische grens van 7 als gemiddelde beoordeling. Dat zegt al meteen heel wat! Het belang van Leonardo wordt ook nog wel eens duidelijk in dat overzicht zeg. Als je deze ploeg kan bij mekaar houden, en eventueel versterken, liggen er nog mooie dingen in het verschiet.

Geplaatst

De individuele prijzen laten wel zien hoe knap je bezig bent geweest in de competitie. Het was een mooi jaar, dus nu zorgen om komend seizoen nog een stapje extra te kunnen maken!

Geplaatst

De cijfers van je spelers laten zien hoe geweldig goed het is gegaan op alle vlakken. Europees, in de competitie en in de beker. Niet gek dat je het seizoen afsluit met alle nationale prijzen en in Europa ontzettend ver kwam. Benieuwd wat je in de zomer gaat doen. Wordt de enige speler die niet gemiddeld een 7 scoorde vervangen? Of gaan we heel weinig of juist heel veel actie zien?

Geplaatst

Deze statistieken tonen nog maar eens aan wat voor een fantastisch seizoen het geweest is.

Geplaatst

Hoewel je er niks voor koopt, is het een geruststellende gedachte dat je in de CL bent uitgeschakeld door de latere winnaar. Uit alles blijkt dat je selectie een topprestatie heeft geleverd dit seizoen. Als je het zo bekijkt, hoeft er niet veel gesleuteld te worden richting volgend jaar.