Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Arbitrage

MetalMichael

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei 007mark:

Helaas is het op de wat lagere niveaus ook niet altijd best gesteld met de arbitrage....Wat denken jullie, rood?

Dit is exact de reden waarom ik volgend jaar wil stoppen met voetbal. Dit seizoen serieus 2 gasten uit mijn team een kruisbandblessure opgelopen maar moeten wel gewoon werken. Dan is het voor mij echt niet waard en kom ik liever gewoon op een MU meeting een balletje trappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

43 minuten geleden zei 007mark:

Helaas is het op de wat lagere niveaus ook niet altijd best gesteld met de arbitrage....Wat denken jullie, rood?

Tja. Allereerst natuurlijk het feit dat het gevolg niet per se een reden hoeft te zijn om rood te geven. Iemand kan dat letsel ook oplopen bij het neerkomen na een tackle oid. 

Dan de overtreding zelf. Ik zie het maar vanuit één hoek, maar het lijkt alsof Vermaning hier de bal wil afblokken. Dat hij daarbij te hard en te lomp inkomt is duidelijk, maar dat dit definitief 'donkerrood' en 'misdadig' is kan ik op basis van deze beelden niet zeggen en de scheids op het moment zelf al sowieso niet, lijkt me. Op basis van het geluid kan ik me voorstellen dat de scheids denkt dat de bal hier wordt geblokt. 

Ik denk dat als deze jongen uiteindelijk niets overhoudt aan de tackle, dat er dan mensen kunnen leven met geel, wat Vermaning uiteindelijk kreeg. 

En off-topic; de host van dit programma voelt niet heel goed aan dat dit niet het moment is om stomme woordgrapjes te gaan maken hè? ;c 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei PJHoutman:

Tja. Allereerst natuurlijk het feit dat het gevolg niet per se een reden hoeft te zijn om rood te geven. Iemand kan dat letsel ook oplopen bij het neerkomen na een tackle oid. 

Dan de overtreding zelf. Ik zie het maar vanuit één hoek, maar het lijkt alsof Vermaning hier de bal wil afblokken. Dat hij daarbij te hard en te lomp inkomt is duidelijk, maar dat dit definitief 'donkerrood' en 'misdadig' is kan ik op basis van deze beelden niet zeggen en de scheids op het moment zelf al sowieso niet, lijkt me. Op basis van het geluid kan ik me voorstellen dat de scheids denkt dat de bal hier wordt geblokt. 

Ik denk dat als deze jongen uiteindelijk niets overhoudt aan de tackle, dat er dan mensen kunnen leven met geel, wat Vermaning uiteindelijk kreeg. 

En off-topic; de host van dit programma voelt niet heel goed aan dat dit niet het moment is om stomme woordgrapjes te gaan maken hè?  

Hij laat wel de kans liggen om ook iets met Hadde Pleisier te doen, faalhaas. Sowieso een eng mannetje. Iemand een misdadiger noemen op een voetbalveld na een voetbalactie slaat nergens op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf ook beetje bevooroordeeld. In de tijd dat ik nog data scouting deed op de tribunes van de KKD en 2e Divisie, iets te vaak gekeken naar de oprredens van deze beste man. En het verbaasde mij totaal niet dat hij nu was lager moet fluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei PJHoutman:

En off-topic; de host van dit programma voelt niet heel goed aan dat dit niet het moment is om stomme woordgrapjes te gaan maken hè?  

Hij heeft geen geel gehad en Tijmen van Wissing is vaak van de overdrijving op tv en vindt al snel iets donkerrood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kelvin:

Hij heeft geen geel gehad en Tijmen van Wissing is vaak van de overdrijving op tv en vindt al snel iets donkerrood.

Ik las in de Stentor van wel. Net op voetbal.nl gecheckt en idd geen geel gehad. Maarja, als je weet wie er bij de Stentor werken... ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

14 A. Kun je een elftal samenstellen met Haagse amateurvoetballers waar je het als scheidsrechter moeilijk mee had?
Nee

14 B, En een elftal samenstellen met de beste Haagse amateurvoetballers die je ooit gefloten hebt?
Nee

15. Wil je nog ergens op terugkomen wat betreft je Haagse voetbal- en scheidsrechters-verleden?
Nee

:-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Of gewoon aan de 4e man overlaten want daar communiceer je al mee met high tech koptelefoons

Je hebt het over de vierde man hé. Niet de tweede of de derde man, maar de vierde man. Die moet wel heel weinig kunnen. Nooit vertrouwen, die vierde man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Beppu:

Je hebt het over de vierde man hé. Niet de tweede of de derde man, maar de vierde man. Die moet wel heel weinig kunnen. Nooit vertrouwen, die vierde man.

geef die jongen een pen en papier en schrijft gewoon op wat de scheidsrechter eigenlijk zou opschrijven. Desnoods doe je een notulist. 

Tempo gaat uit het prachtige spelletje zo, zie maar bij Tottie Arsenal

Link naar opmerking
Deel via andere websites