La Pulga Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 22 minuten geleden zei 007mark: Helaas is het op de wat lagere niveaus ook niet altijd best gesteld met de arbitrage....Wat denken jullie, rood? Dit is exact de reden waarom ik volgend jaar wil stoppen met voetbal. Dit seizoen serieus 2 gasten uit mijn team een kruisbandblessure opgelopen maar moeten wel gewoon werken. Dan is het voor mij echt niet waard en kom ik liever gewoon op een MU meeting een balletje trappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari (bewerkt) 43 minuten geleden zei 007mark: Helaas is het op de wat lagere niveaus ook niet altijd best gesteld met de arbitrage....Wat denken jullie, rood? Tja. Allereerst natuurlijk het feit dat het gevolg niet per se een reden hoeft te zijn om rood te geven. Iemand kan dat letsel ook oplopen bij het neerkomen na een tackle oid. Dan de overtreding zelf. Ik zie het maar vanuit één hoek, maar het lijkt alsof Vermaning hier de bal wil afblokken. Dat hij daarbij te hard en te lomp inkomt is duidelijk, maar dat dit definitief 'donkerrood' en 'misdadig' is kan ik op basis van deze beelden niet zeggen en de scheids op het moment zelf al sowieso niet, lijkt me. Op basis van het geluid kan ik me voorstellen dat de scheids denkt dat de bal hier wordt geblokt. Ik denk dat als deze jongen uiteindelijk niets overhoudt aan de tackle, dat er dan mensen kunnen leven met geel, wat Vermaning uiteindelijk kreeg. En off-topic; de host van dit programma voelt niet heel goed aan dat dit niet het moment is om stomme woordgrapjes te gaan maken hè? 12 februari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Heerlijke tackle op de bal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 7 uur geleden zei PJHoutman: Tja. Allereerst natuurlijk het feit dat het gevolg niet per se een reden hoeft te zijn om rood te geven. Iemand kan dat letsel ook oplopen bij het neerkomen na een tackle oid. Dan de overtreding zelf. Ik zie het maar vanuit één hoek, maar het lijkt alsof Vermaning hier de bal wil afblokken. Dat hij daarbij te hard en te lomp inkomt is duidelijk, maar dat dit definitief 'donkerrood' en 'misdadig' is kan ik op basis van deze beelden niet zeggen en de scheids op het moment zelf al sowieso niet, lijkt me. Op basis van het geluid kan ik me voorstellen dat de scheids denkt dat de bal hier wordt geblokt. Ik denk dat als deze jongen uiteindelijk niets overhoudt aan de tackle, dat er dan mensen kunnen leven met geel, wat Vermaning uiteindelijk kreeg. En off-topic; de host van dit programma voelt niet heel goed aan dat dit niet het moment is om stomme woordgrapjes te gaan maken hè? Hij laat wel de kans liggen om ook iets met Hadde Pleisier te doen, faalhaas. Sowieso een eng mannetje. Iemand een misdadiger noemen op een voetbalveld na een voetbalactie slaat nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Ben zelf ook beetje bevooroordeeld. In de tijd dat ik nog data scouting deed op de tribunes van de KKD en 2e Divisie, iets te vaak gekeken naar de oprredens van deze beste man. En het verbaasde mij totaal niet dat hij nu was lager moet fluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 8 uur geleden zei PJHoutman: Tja. Allereerst natuurlijk het feit dat het gevolg niet per se een reden hoeft te zijn om rood te geven. Iemand kan dat letsel ook oplopen bij het neerkomen na een tackle oid. Dan de overtreding zelf. Ik zie het maar vanuit één hoek, maar het lijkt alsof Vermaning hier de bal wil afblokken. Dat hij daarbij te hard en te lomp inkomt is duidelijk, maar dat dit definitief 'donkerrood' en 'misdadig' is kan ik op basis van deze beelden niet zeggen en de scheids op het moment zelf al sowieso niet, lijkt me. Op basis van het geluid kan ik me voorstellen dat de scheids denkt dat de bal hier wordt geblokt. Ik denk dat als deze jongen uiteindelijk niets overhoudt aan de tackle, dat er dan mensen kunnen leven met geel, wat Vermaning uiteindelijk kreeg. En off-topic; de host van dit programma voelt niet heel goed aan dat dit niet het moment is om stomme woordgrapjes te gaan maken hè? Hij heeft geen geel gehad en Tijmen van Wissing is vaak van de overdrijving op tv en vindt al snel iets donkerrood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Donkergeel, niets meer niets minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 8 uur geleden zei Kelvin: Hij heeft geen geel gehad en Tijmen van Wissing is vaak van de overdrijving op tv en vindt al snel iets donkerrood. Ik las in de Stentor van wel. Net op voetbal.nl gecheckt en idd geen geel gehad. Maarja, als je weet wie er bij de Stentor werken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Ik vind het een violetblauwe kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Je leert nog eens wat op je 27e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Basiskennis, Markie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Blauwe kaart idee, krijgt voorlopig permanente rode kaart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Als kind op de voetbal hadden wij altijd spelregelavonden, maar die indirecte vrij trap, eigen goal, corner is zelfs daar nooit besproken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart https://dehaagsevoetbalhistorie.nl/de-15-vragen-aan-jos-straver/ Kwam deze op X tegen, schitterend interview met amateurscheidsrechter Straver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Geniaal dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Citaat 14 A. Kun je een elftal samenstellen met Haagse amateurvoetballers waar je het als scheidsrechter moeilijk mee had? Nee 14 B, En een elftal samenstellen met de beste Haagse amateurvoetballers die je ooit gefloten hebt? Nee 15. Wil je nog ergens op terugkomen wat betreft je Haagse voetbal- en scheidsrechters-verleden? Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Ik snap niet dat met alle technologie de scheidsrechter nog steeds alles zelf in ze boekje moet schrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 9 minuten geleden zei La Pulga: Ik snap niet dat met alle technologie de scheidsrechter nog steeds alles zelf in ze boekje moet schrijven. Beetje gek als hij zijn iphone uit zijn zak haalt en het notitieblokje opent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Gewoon QR codes ipv rugnummers doen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 15 minuten geleden zei Beppu: Beetje gek als hij zijn iphone uit zijn zak haalt en het notitieblokje opent Of gewoon aan de 4e man overlaten want daar communiceer je al mee met high tech koptelefoons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 4 minuten geleden zei La Pulga: Of gewoon aan de 4e man overlaten want daar communiceer je al mee met high tech koptelefoons Je hebt het over de vierde man hé. Niet de tweede of de derde man, maar de vierde man. Die moet wel heel weinig kunnen. Nooit vertrouwen, die vierde man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september 2 minuten geleden zei Beppu: Je hebt het over de vierde man hé. Niet de tweede of de derde man, maar de vierde man. Die moet wel heel weinig kunnen. Nooit vertrouwen, die vierde man. geef die jongen een pen en papier en schrijft gewoon op wat de scheidsrechter eigenlijk zou opschrijven. Desnoods doe je een notulist. Tempo gaat uit het prachtige spelletje zo, zie maar bij Tottie Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Arbitrage in Nederland is waardeloos. 4de man die niks hebben kan en meteen dreigen met geel naar trainers pffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Blij dat ik uit de arbitrage ben... Arrogant en robots, zijn gewoon geen mensen meer. KNVB maakt het voetbal echt kapot.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Staat Sibum een beetje onder druk na afgelopen seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten