Michaelinho* Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Vanavond om 21:00 start met Engeland - Oostenrijk het EK 2022 voor de dames. De Oranje Leeuwinnen verdedigen de Europese titel. Maar of ze echt kanshebber zijn is de vraag. Zijn er nog mensen die dit gaan volgen? Het is een toernooi en dat vind ik zelf altijd wel tof. Ook al is dames voetbal kwalitatief niet te vergelijken met de heren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Ik ga vanavond er wel eens voor zitten. Blijft inderdaad een toernooi en heb het sowieso moeilijk met mijn voetballoze dagen. Dit komt eigenlijk als geroepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Nee, ik vind er geen flikker aan. Het ziet er echt niet uit. Ik ga alleen voor Jackie Groenen misschien Nederland kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Niet enorm mijn ding, maar kijk toch nog liever het EK voor vrouwen dan Dudelange - Tirana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Doen Denemarken en Zweden mee? Dat zijn de enige vrouwen euhm ploegen waard om te bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 11 minuten geleden zei Bogatyr: Doen Denemarken en Zweden mee? Dat zijn de enige vrouwen euhm ploegen waard om te bekijken. Die Leah Williamson heeft ook wel wat hoor als je niet weet wat doen vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Aangezien er niks anders op is, heb ik het er op de achtergrond ook maar even op gezet. Ben bang dat ik vrouwen voetbal geen 90 minuten uit ga zingen .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Dat dit überhaupt op NPO/TV komt is best kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2022 4 minuten geleden zei Mansveld: Dat dit überhaupt op NPO/TV komt is best kansloos. Waarom is dat kansloos? Dan zouden we toch de Eredivisie ook niet meer uit moeten zenden. Dat is kwalitatief ook veel minder dan de Premier League. Ik vind het juist wel mooi dat er ook aandacht voor de dames is. En daarnaast een goede zaak. We zenden toch ook mannen en vrouwen tennis uit. Het niveau van de dames is ook niet best als je het vergelijkt met de mannen. Geef die dames ook de aandacht die ze verdienen. Of je dan kijkt is een tweede. Je hoeft niet te kijken natuurlijk. En als je dan kijkt moet je niet de verwachting hebben dat je naar Manchester City - Liverpool zit te kijken qua niveay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Leek met het eerste beeld net of die bal niet helemaal over de lijn was :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2022 2 minuten geleden zei Jotew: Leek met het eerste beeld net of die bal niet helemaal over de lijn was :p Dat idee had ik ook ja. Maar het beeld van zojuist bevestigd het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 19 minuten geleden zei Michaelinho*: Waarom is dat kansloos? Dan zouden we toch de Eredivisie ook niet meer uit moeten zenden. Dat is kwalitatief ook veel minder dan de Premier League. Ik vind het juist wel mooi dat er ook aandacht voor de dames is. En daarnaast een goede zaak. We zenden toch ook mannen en vrouwen tennis uit. Het niveau van de dames is ook niet best als je het vergelijkt met de mannen. Geef die dames ook de aandacht die ze verdienen. Of je dan kijkt is een tweede. Je hoeft niet te kijken natuurlijk. En als je dan kijkt moet je niet de verwachting hebben dat je naar Manchester City - Liverpool zit te kijken qua niveay. Ik mag er toch wat van vinden en ik vind het kansloos. Ik het toch niet en ondanks ik het kansloos vind gun ik mensen die wel kijken alle plezier. Overigens zou ik steeds het idee hebben dat ik in een tuincentrum ben als ik het zou kijken, al die potten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 1 minuut geleden zei Mansveld: Overigens zou ik steeds het idee hebben dat ik in een tuincentrum ben als ik het zou kijken, al die potten. Serieus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2022 Zojuist zei Mansveld: Ik mag er toch wat van vinden en ik vind het kansloos. Ik het toch niet en ondanks ik het kansloos vind gun ik mensen die wel kijken alle plezier. Overigens zou ik steeds het idee hebben dat ik in een tuincentrum ben als ik het zou kijken, al die potten. Je hoort me ook niet zeggen dat jij het niet kansloos mag vinden . Dat mag uiteraard, maar was vooral even benieuwd waarom precies. De vraag was niet bedoeld als ‘veroordeling’. Dat je het niks vindt is wel duidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 11 uur geleden zei Bogatyr: Doen Denemarken en Zweden mee? Dat zijn de enige vrouwen euhm ploegen waard om te bekijken. Zweden speelt zaterdag om 21:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Zo, net even samenvatting gekeken. Het lijkt echt nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 1 uur geleden zei delichris: Zweden speelt zaterdag om 21:00. Even in mijn agenda zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 20 uur geleden zei Michaelinho*: Je hoort me ook niet zeggen dat jij het niet kansloos mag vinden . Dat mag uiteraard, maar was vooral even benieuwd waarom precies. De vraag was niet bedoeld als ‘veroordeling’. Dat je het niks vindt is wel duidelijk Het verschil tussen mannenvoetbal en vrouwenvoetbal is de explosiviteit en de bewegingen die worden gemaakt. Wat een Mbappe kan doen is gewoon buitenaards. Dat soort speelsters heb je niet. Voor mij dan al redenen genoeg om niet te kijken. Altijd gek dat het een of andere sekstische discussie word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 8 uur geleden zei Arezo: Zo, net even samenvatting gekeken. Het lijkt echt nergens op. Het is al jaren niet om aan te gluren. Zou ook niet weten waarom dat ineens zou gaan veranderen. Ik vraag me nog steeds af wat een dames-elftal doet tegen een amateurclub. Ga dit ook niet volgen, ook niet omdat er geen voetbal op tv is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2022 39 minuten geleden zei Sanel: Het verschil tussen mannenvoetbal en vrouwenvoetbal is de explosiviteit en de bewegingen die worden gemaakt. Wat een Mbappe kan doen is gewoon buitenaards. Dat soort speelsters heb je niet. Voor mij dan al redenen genoeg om niet te kijken. Altijd gek dat het een of andere sekstische discussie word. Er zit voor mij een verschil in er niet naar kijken omdat je het niet leuk vindt. En iets kansloos vinden en daarmee ook vinden dat het niet uitgezonden zou moeten worden/geen bestaansrecht heeft. Precies dat triggert me dan . Ik vind snooker ook niet om aan te gluren. Maar daarom mag het toch wel uitgezonden worden? En mogen die spelers op de voor hen geschikte kanalen aandacht/erkenning krijgen. Nogmaals, helemaal prima als iemand het niks vindt. Maar doe daarna niet alsof het niet zou mogen bestaan. Die dames bedrijven op hun manier/hun niveau topsport. Tsja, dat is een heel ander niveau dan de heren. Maar dat geeft toch niet. Ze werken er vast niet minder hard voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Mannenvoetbal en vrouwenvoetbal zijn op zich gewoon 2 verschillende sporten, zo bekijk ik het. Ik vind het prima. Heb ook wel een zeer mooie borstencontrole gezien bij het doelpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 23 uur geleden zei Michaelinho*: Waarom is dat kansloos? Dan zouden we toch de Eredivisie ook niet meer uit moeten zenden. Dat is kwalitatief ook veel minder dan de Premier League. Ik vind het juist wel mooi dat er ook aandacht voor de dames is. En daarnaast een goede zaak. We zenden toch ook mannen en vrouwen tennis uit. Het niveau van de dames is ook niet best als je het vergelijkt met de mannen. Geef die dames ook de aandacht die ze verdienen. Of je dan kijkt is een tweede. Je hoeft niet te kijken natuurlijk. En als je dan kijkt moet je niet de verwachting hebben dat je naar Manchester City - Liverpool zit te kijken qua niveay. Een wedstrijd in de 4e klasse wordt ook niet rechtstreeks op npo uitgezonden en dat niveau ligt nog hoger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2022 26 minuten geleden zei Djurovski: Een wedstrijd in de 4e klasse wordt ook niet rechtstreeks op npo uitgezonden en dat niveau ligt nog hoger Dat is nou net het hele punt. Het niveau is geen graadmeter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Dus moet de 4e klasse ook rechtstreeks op tv. Hadden jullie mijn debuut op 1 kunnen zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2022 37 minuten geleden zei Djurovski: Dus moet de 4e klasse ook rechtstreeks op tv. Hadden jullie mijn debuut op 1 kunnen zien Dat is niet de conclusie die ik zou trekken. Maar had je vast graag zien spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten