The Saint Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Die kloppen einde van het seizoen bij de Kuip op de deur voor Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Upamecano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Dan kun je nog beter Bassey achterin hebben. Of Ted van de Pavert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Zal ik nog wat zeggen over Upamecano? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Best saaie kwartfinales wat betreft de wedstrijdverloop/uitslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 44 minuten geleden zei Thierryvane: Zal ik nog wat zeggen over Upamecano? UpamecaNO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 3 uur geleden zei The Saint: Hoop dat Benfica nog wat kan zometeen. Het was afgelopen weekend niet best; 1-0 verlies tegen Chaves, dus ben er bang voor. Edit: en klaar Ik vind wel mooi Ac Milan of Inter Milan een van die twee, voor het eerst in jaren weer in de CL finale. Tegen City of Real Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Jammerlijk dat er toch in 2 kwartfinales de scheidsrechterlijke dwalingen de nasmaak/overhand hebben. En dat eigenlijk na de 1e speelronde eigenlijk de pot al beslist was. Real gaat met de cup naar huis, puur omdat ze enorm stug en gewiekst zijn. Die laten city z’n gang gaan en slaan dan toe zoals altijd. Gun kdb en Haaland overigens wel de CL. Haaland is zo’n tering intelligente spits Zijn loopacties zijn zo enorm machtig. Moet overigens ook zeggen dat De Ligt behoorlijk goed op de been bleef. De tegengoals kwamen vrijwel door Upa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 43 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind wel mooi Ac Milan of Inter Milan een van die twee, voor het eerst in jaren weer in de CL finale. Tegen City of Real Madrid. Laatste keer dat Inter en Milan tegenover elkaar stonden in de CL was het wel het begin van het einde voor Dida. Die is na die vuurpijl nooit meer de oude geweest Maar geef je gelijk, er zit genoeg geschiedenis achter en het is eens iets anders dan een zoveelste miljardairsclub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 59 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind wel mooi Ac Milan of Inter Milan een van die twee, voor het eerst in jaren weer in de CL finale. Tegen City of Real Madrid. In het kader van leuk om eens wat anders zo ver in het toernooi te zien ja. Heb alleen helemaal niks met beide clubs uit Milaan. Met Benfica daarentegen wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 11 uur geleden zei Kyrill: Ik vind wel mooi Ac Milan of Inter Milan een van die twee, voor het eerst in jaren weer in de CL finale. Tegen City of Real Madrid. Mooie halve finale. Forza Inter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Inter tegen Real zou ik persoonlijk een mooie finale vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 28 minuten geleden zei ElMarcos: Inter tegen Real zou ik persoonlijk een mooie finale vinden. Ook erg leuk ja! Ik hoop zelf op City-Inter of City-Milan en dat City dan weer niet wint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Zojuist zei Kyrill: Ook erg leuk ja! Ik hoop zelf op City-Inter of City-Milan en dat City dan weer niet wint @La Pulga kijk even weg van wat ik nu ga zeggen Ik zie toch liever Real winnen, want ben (niet heel) stiekem Madridista Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Ik gun het Guardiola. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Graag Real in de finale. En als het AC of Inter wordt maakt mij niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Real staat al bijna altijd in de finale, liever niet imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Real Madrid - AC Milan zou nice zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Real Madrid - AC Milan zou nice zijn. Zou wel een échte classic zijn. Twee ouderwetse Europese grootmachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 3 minuten geleden zei ElMarcos: Zou wel een échte classic zijn. Twee ouderwetse Europese grootmachten. Jep daarom zou ik het liefste zien. Good old times! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 14 minuten geleden zei ElMarcos: Zou wel een échte classic zijn. Twee ouderwetse Europese grootmachten. de twee clubs met het meeste Europa cup I titels, daar teken ik voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Eerder hoop dan waarheid waarschijnlijk, maar ik kies voor AC Milan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 april 2023 Share Geplaatst 24 april 2023 Op 20-4-2023 om 11:30 zei ElMarcos: @La Pulga kijk even weg van wat ik nu ga zeggen Ik zie toch liever Real winnen, want ben (niet heel) stiekem Madridista Dit doet wel pijn, maar ik snap het wel. Zij verdienen het tot nu ook wel het meest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1076377/uefa-gaat-nog-een-stap-verder-champions-league-duels-2025-in-verenigde-staten.html Of gewoon niet doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 april 2023 Share Geplaatst 25 april 2023 46 minuten geleden zei Chiemel: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1076377/uefa-gaat-nog-een-stap-verder-champions-league-duels-2025-in-verenigde-staten.html Of gewoon niet doen Alles is te koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten