Tim' Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Vanaf de invalbeurt van Mbappé ging PSG eindelijk een beetje aanvallen, daarvoor liepen ze alleen maar naar achteren. Ik vond Bayern over de hele negentig minuten wel beter, alleen in de slotfase kwamen ze nog goed weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Adeyemi, wat is die gast snel zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Ik vind Nunez echt een vette spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Wat een blunder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Aii Courtois Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Zo, Koekoek. Wat een voetenwerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Wat een goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Het is de wedstrijd van de keepers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Hehehehehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Het is en blijft ook gewoon raar om iemand die niet kan voetballen en dus maar keeper is geworden zo aan te spelen, misschien überhaupt aan te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Real Madrid en Champions League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Exit Klopp? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 3 minuten geleden zei joostmakaay: Exit Klopp? Ik vrees er voor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Wat een wedstrijd, daarom ben je van voetballen gaan houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 Real man, wat effectief en wat spelen ze geweldig zeg. Begin van Liverpool was trouwens toch even ouderwets zeg. Wel zonde voor de return dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 februari 2023 Share Geplaatst 21 februari 2023 21 minuten geleden zei joostmakaay: Exit Klopp? Mag hopen dat ze eerst eens het middenveld versterken voor zo'n conclusie getrokken wordt. Als je met mannen als Henderson, Bajcetic, Elliot en Milner moet gaan spelen, hoe ervaren of talentvol ze ook zijn, wordt het ook gewoon heel lastig. De speelstijl van Klopp helpt daar natuurlijk wel niet bij, daar het middenveld dusdanig belangrijk is. Real is Liverpool wel helemaal weg aan het tikken nu zeg, heerlijk om te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 februari 2023 Share Geplaatst 22 februari 2023 Real is wel echt Klopp’s en Liverpool’s angstgegner zeg.. sinds 2014 1 enkele 0-0, verder alles verloren inclusief 2 CL finales. Real Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 februari 2023 Share Geplaatst 22 februari 2023 Dat middenveld bij Real is echt ongekend. Modric nog altijd aan het heersen, Camavinga was ook beestachtig. Heb je nog Kroos, Valverde, Tchouaméni, poh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 februari 2023 Share Geplaatst 22 februari 2023 11 uur geleden zei Bogatyr: Ik vrees er voor! Waarom blijven jullie dit al maanden zeggen? Klopp eruit sturen gaat het alleen maar erger maken. Gomez was goed voor 3 tegentreffers. Wat doe je als manager daar tegen aan? Matip is te traag voor de vleugelspelers van Madrid en Konate is geblesseerd. Ja spelers halen, alleen doen de eigenaars dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 februari 2023 Share Geplaatst 22 februari 2023 2 uur geleden zei Acquafresca: Waarom blijven jullie dit al maanden zeggen? Klopp eruit sturen gaat het alleen maar erger maken. Gomez was goed voor 3 tegentreffers. Wat doe je als manager daar tegen aan? Matip is te traag voor de vleugelspelers van Madrid en Konate is geblesseerd. Ja spelers halen, alleen doen de eigenaars dat niet. Klopp zit gewoon met, op sommige plekken, kut elftal opgescheept. Milner, Matip, Elliott, Henderson, en zo kan ik er nog wel een paar noemen; het is gewoon niet (meer) hetgeen Liverpool moet hebben aan spelers, voor een club van dat formaat. Maar net wat je zegt: de eigenaren doen er niks aan, ja Gakpo halen die het in Nederland leuk deed tegen een RKC en Sparta, nou poeh poeh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 februari 2023 Share Geplaatst 22 februari 2023 Noujah. Ik vind Gakpo ook niet een geweldenaar, maar denk dat hij de rol van Firmino wel op den duur kan overnemen. Lang niet zo technisch, maar fysiek wel wat sterker. Dus ik snap het ergens wel. Dat is tevens het probleem van Liverpool. Het was jarenlang een fysiek heel sterke team. Allereerste fout was het niet vervangen van Gini. Maar zonder nieuwe versterkingen en fysiek achteruitgaande spelers ga je dus zo eraf. Proberen het technisch op te lossen en die kwaliteiren heb je dus niet. Ik denk dat straks Jota - Nunez - Salah de aanvalslinie wordt en Gakpo de rotatiespeler. Als Diaz terug is, dan wordt het wel een echte gevecht voor de #9 positie. Jota is een goaltjesdief, Nunez is ideaal voor de counter, maar Gakpo heeft de fysiek. Middenveld moet compleet anders, daar zijn we het allemaal over eens. Als Liverpool op één of ander manier besluit Klopp weg te sturen samen met Lijnders, kans is btw heel klein, dan denk ik dat Mourinho op de frontseat zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 februari 2023 Share Geplaatst 22 februari 2023 Ja joh? Dan zou Liverpool zichzelf toch heel belachelijk maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Chelsea-Dortmund Benfica- Club Brugge Benfica won uit al 0-2.... Maar Brugge is hier voor het eerst ooit, En Dortmund vind ik mooi/goed team maar Chelsea is wel heeeel matig in de PL dit seizoen en saai(iig de keren dat ik ze probeer te kijken) Wat zouden jullie kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 46 minuten geleden zei Kyrill: Chelsea-Dortmund Benfica- Club Brugge Benfica won uit al 0-2.... Maar Brugge is hier voor het eerst ooit, En Dortmund vind ik mooi/goed team maar Chelsea is wel heeeel matig in de PL dit seizoen en saai(iig de keren dat ik ze probeer te kijken) Wat zouden jullie kijken? Chelsea - Dortmund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Benfica - Dortmund Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten