Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

2 minuten geleden zei Satyr:

Rangers is aan het huilen, een speler kreeg een 2e geel voor een elleboog, en dat leek het ook. Maar in Schotland fluiten ze daar niet voor, aldus beroepsidioot Philippe Clement.

Vind jij dit een elleboog ja? De speler van Rangers springt toch gewoon eerder en hoger dan de speler van de tegenpartij? Bij een elleboog moet er toch wel sprake zijn van een zwaaiende beweging of dat een elleboog uitgestoken wordt? Dit duel is toch gewoon een kopduel waarbij de Rangers speler zijn elleboog langs zijn lichaam heeft en de elleboog toevallig tegen de tegenstander aan komt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Satyr:

Als je de herhaling ziet vanaf de andere kant, dan zie ik er wel een elleboog in.

Ik moet er wel bijzeggen, ik haat Rangers

Dan denk ik dat het laatste veel verklaard. Ik zie hem namelijk gewoon echt opspringen en zijn elleboog, na de sprong, voortdurend op dezelfde plek blijven. Maar omdat hij naar voren/opzij springt, springt hij tegen de speler aan, maar dat mag gewoon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interessant artikeltje van ESPN: https://www.espn.com/soccer/story/_/id/41040476/champions-league-draw-how-new-format-works

Onder andere:

- Feyenoord veruit de moeilijkste loting.

- Hoe bepaald wordt wie tegen wie speelt na de groepsfase (mix tussen een tennisschema en loting).

- Simulatie met tussenstand van de groepsfase na 7 wedstrijden en welke scenario's nog mogelijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites