Satyr Geplaatst 14 augustus Auteur Share Geplaatst 14 augustus Rangers is aan het huilen, een speler kreeg een 2e geel voor een elleboog, en dat leek het ook. Maar in Schotland fluiten ze daar niet voor, aldus beroepsidioot Philippe Clement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus 2 minuten geleden zei Satyr: Rangers is aan het huilen, een speler kreeg een 2e geel voor een elleboog, en dat leek het ook. Maar in Schotland fluiten ze daar niet voor, aldus beroepsidioot Philippe Clement. Vind jij dit een elleboog ja? De speler van Rangers springt toch gewoon eerder en hoger dan de speler van de tegenpartij? Bij een elleboog moet er toch wel sprake zijn van een zwaaiende beweging of dat een elleboog uitgestoken wordt? Dit duel is toch gewoon een kopduel waarbij de Rangers speler zijn elleboog langs zijn lichaam heeft en de elleboog toevallig tegen de tegenstander aan komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 augustus Auteur Share Geplaatst 14 augustus Als je de herhaling ziet vanaf de andere kant, dan zie ik er wel een elleboog in. Ik moet er wel bijzeggen, ik haat Rangers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus 2 minuten geleden zei Satyr: Als je de herhaling ziet vanaf de andere kant, dan zie ik er wel een elleboog in. Ik moet er wel bijzeggen, ik haat Rangers Dan denk ik dat het laatste veel verklaard. Ik zie hem namelijk gewoon echt opspringen en zijn elleboog, na de sprong, voortdurend op dezelfde plek blijven. Maar omdat hij naar voren/opzij springt, springt hij tegen de speler aan, maar dat mag gewoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Het is helemaal geen fout en al zeker geen kaart. Terecht dat hij van zijn oren maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Als je hier rood voor gaat geven, staan er dikwijls niet meer genoeg spelers op het veld om de wedstrijd uit te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 augustus Auteur Share Geplaatst 14 augustus 45 minuten geleden zei 007mark: Als je hier rood voor gaat geven, staan er dikwijls niet meer genoeg spelers op het veld om de wedstrijd uit te spelen. Was geen rood, maar een 2e geel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus (bewerkt) Batshuayi en Icardi in de basis, dat kan alleen maar fout gaan, Baris Alper rechtsback 27 augustus bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Vlam in de pan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Ai ai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Wat een ordinaire schoppers lopen er rond daar bij Gala. Heb meerdere overtredingen gezien met een rood randje. Blijft toch bizar dat je met dit materiaal het hoofdtoernooi niet weet te behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Ganvoula de Champions League in. Wie had dat ooit gedacht . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Galatasaray zou het eventjes doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Die hun sociale media is goud. Volg ze al een geruime tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Slovan Bratislava naar de CL met Guram Kashia! Mooi voor hem! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Prachtig dat SK Slovan hun debuut mogen maken in de verdere fase van de Champions League. Waren ook twee knappe goaltjes die laatste! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Uefa Mafia!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Interessant artikeltje van ESPN: https://www.espn.com/soccer/story/_/id/41040476/champions-league-draw-how-new-format-works. Onder andere: - Feyenoord veruit de moeilijkste loting. - Hoe bepaald wordt wie tegen wie speelt na de groepsfase (mix tussen een tennisschema en loting). - Simulatie met tussenstand van de groepsfase na 7 wedstrijden en welke scenario's nog mogelijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Groot voordeel van het spelen van FM is dat wij inmiddels enigszins bekend zijn met het format en weten hoe het werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 14 minuten geleden zei michael16: Bron? Op de website van UEFA staat nog niks namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 8 minuten geleden zei Badmuts: Bron? Op de website van UEFA staat nog niks namelijk Is overal te vinden sinds een kwartiertje. Dit overzicht is makkelijker voor de Nederlandse clubs denk ik: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Champions League wedstrijden op donderdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Zojuist zei Arles: Champions League wedstrijden op donderdag Alleen de eerste ronde omdat de EL en ECL later pas beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten