Bogatyr Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 Ze liggen er toch uit. Juist goed. Dikke boete mag wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 Stelletje idioten. Laat die maar een tijdje zonder publiek voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 Dat Turkse voetbal (plus de aanhang) blijft voor een groot deel lachwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 (bewerkt) Vanavond 3e voorronde CL: Union SG - Rangers (met een Nederlandse coach) Monaco (met een Belgische coach) - PSV Union is in principe kansloos tegen Rangers denk ik. Ze moesten toch wel wat kwaliteit inleveren in het tussenseizoen. Maar ik hoop dat ze mij verrassen. Monaco en PSV lijken me dan wel aan elkaar gewaagd. 2 augustus 2022 bewerkt door Kami Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 27 minuten geleden zei Kami: Vanavond 3e voorronde CL: Union SG - Rangers (met een Nederlandse coach) Monaco (met een Belgische coach) - PSV Union is in principe kansloos tegen Rangers denk ik. Ze moesten toch wel wat kwaliteit inleveren in het tussenseizoen. Maar ik hoop dat ze mij verrassen. Monaco en PSV lijken me dan wel aan elkaar gewaagd. Puur op transferwaarde zou Monaco beter moeten zijn, al zit veel waarde denk ik ook in de breedte van het elftal. Ik moet zeggen dat ik ze als team niet echt ken ondanks dat we er vorig seizoen ook tegen gespeeld hebben. Aanvallend gezien hebben we helaas niet veel opties dus ik heb er wel een beetje een hard hoofd in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Oh zit Yilmaz tegenwoordig bij Rangers? Een van mijn favoriete transfers in FM21. Maar zal idd hopen worden dat Rangers nog niet wakker zijn dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Waar word het eigenlijk uitgezonden (vanavond) in NL? Kan het zo 1,2,3 niet vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Jotew: Waar word het eigenlijk uitgezonden (vanavond) in NL? Kan het zo 1,2,3 niet vinden https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenland/tv-gids-psv-monaco-champions-league-livestream-televisie-kijken/De uitwedstrijd van PSV is gewoon op het open net te bekijken en wel op FOX. De uitzending begint daar om 19.00 uur. Mocht je in het bezit zijn van een abonnementje dan kan je ook 'gewoon' terecht op ESPN. Veel kijkplezier. 2 augustus 2022 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 3 uur geleden zei Kami: Vanavond 3e voorronde CL: Union SG - Rangers (met een Nederlandse coach) Monaco (met een Belgische coach) - PSV Union is in principe kansloos tegen Rangers denk ik. Ze moesten toch wel wat kwaliteit inleveren in het tussenseizoen. Maar ik hoop dat ze mij verrassen. Monaco en PSV lijken me dan wel aan elkaar gewaagd. Winnaars spelen vervolgens tegen elkaar: Citaat PSV kon daarbij stuiten op vier mogelijke tegenstanders: Benfica, FC Midtjylland, Union Saint-Gilloise of Rangers FC. Het werd dus een confrontatie met de laatste twee genoemde clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Heel benieuwd naar PSV vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Union Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Neres 2 assists vandaag. Schmidt begint goed Europees. 3-0 bij de rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Koekoek. Koekoekje met rendement. Koekoekje met rendement II. Ah, iemand was me voor. Maar zonder beelden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Union 2-0 tegen Rangers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Bogatyr: Union 2-0 tegen Rangers Wat spelen ze goed. En gretig. Rangers knoeit er op los. Vanzeir mist net de 3-0 alleen voor keeper. En in blessuretijd nog de 3-0 van de lijn geveegd. Hopelijk houden ze stand in Glasgow! 2 augustus 2022 bewerkt door Kami Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Knap van Union zeer volwassen spel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Net terug thuis uit het stadion. Union moest de eerste 10 minuten even wennen, maar speelde daarna een heel goede wedstrijd. Rangers viel me zwaar tegen, maar dat is misschien ook wel de verdienste van Union. Sfeer was fantastisch! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 1 uur geleden zei Socrates: Koekoek. Dit is wel echt weer een Neres-actie zoals vanouds, heerlijk om te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 47 minuten geleden zei FlyD: Net terug thuis uit het stadion. Union moest de eerste 10 minuten even wennen, maar speelde daarna een heel goede wedstrijd. Rangers viel me zwaar tegen, maar dat is misschien ook wel de verdienste van Union. Sfeer was fantastisch! Hoe was Nieuwkoop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 9 minuten geleden zei PJHoutman: Hoe was Nieuwkoop? De eerste helft weinig in het spel betrokken en soms wat onzuiver in zijn passing/keuzes. De tweede helft was hij goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 9 uur geleden zei PJHoutman: Hoe was Nieuwkoop? Scoorde zelfs bijna. Buitenkant paal. 10 uur geleden zei FlyD: Net terug thuis uit het stadion. Union moest de eerste 10 minuten even wennen, maar speelde daarna een heel goede wedstrijd. Rangers viel me zwaar tegen, maar dat is misschien ook wel de verdienste van Union. Sfeer was fantastisch! De sfeer was inderdaad fantastisch, dat merkte je zelf via tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 2 uur geleden zei Kami: Scoorde zelfs bijna. Buitenkant paal. Met links dan nog. Had ook een mooi hakje ergens in de tweede helft. En was in de laatste minuten over het hele veld de tegenstanders aan het opjagen 14 uur geleden zei Socrates: Koekoek. Koekoekje met rendement. Koekoekje met rendement II. Ah, iemand was me voor. Maar zonder beelden! Jij volgt het Portugese voetbal redelijk toch? Hoe goed is die Goncalo Ramos? Heeft best mooie statistieken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Dit moet een eitje worden straks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 4 uur geleden zei La Pulga: Dit moet een eitje worden straks! Mohamed Ali is wel de man bij Maccabi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 (bewerkt) Het is weer matchday hoor! Laatste horde om richting groepsfase te gaan! O het komt ook nog live op de televisie! 17 augustus 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten