Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

F1 Manager 22

De Raam

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Jeffers:

Wie heeft de game al gepre-ordered? Volgende week donderdag de early access! 

Ik lees nu op o.a. reddit dat deze game niet Mac compatible is/zou zijn? Jullie enig idee of dit klopt? Zou zuur zijn namelijk..

Toevallig eregister gedaan via een key website. €33,- voor betaald. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Roprop:

https://www.instant-gaming.com/nl/10570-betaling-f1-manager-2022-pc-spel-steam-europe/

Hier heb ik hem vandaan. Betrouwbare website, heb hier al heel wat games vandaan. Bevestigen zelf ook dat ze op de Early Access datum leveren. 

O had em stiekem een pb gestuurd omdat ik niet wist of je zulke linkjes hier mocht delen. 

Mijne is ook één euro goedkoper :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Michaelinho*:

@The Saint @La Pulga Waar hebben jullie hem gekocht? En is dit met early access ofzo? Steam zegt dat hij pas op 30 aug uitkomt namelijk. 

Dat is gewoon een marketing trucje. Nu kopen is nu spelen. 

laptop via steam en ps5 gewoon de ps store. Beide zijn met korting zogenaamd. 

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gestart met McLaren. Jeetje je kunt je wel echt verliezen in deze game, zoveel opties en dingen te doen. Pas net de 1e race er op zitten haha. 

Bahrain-Race-Results-1-13.png

Race 2 in Saudi ging daarentegen dan weer een stuk sneller, nu ik weet wat ik een beetje moet doen. 

Saudi-Race-Results-1-13.png

Danny Ric met een ander strategie toch mooi even 5 plekken gewonnen. In 't begin van de race zaten Norris en Ricciardo in een trein van 5-6 auto's, Norris vond het een goed idee om Gasly er gewoon vanaf te janken :D. Voorvleugel kapot, 10 seconden straf en dus einde kans op goed resultaat. Uiteindelijk toch nog knap 13e. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Michaelinho*:

Gestart met McLaren. Jeetje je kunt je wel echt verliezen in deze game, zoveel opties en dingen te doen. Pas net de 1e race er op zitten haha. 

Bahrain-Race-Results-1-13.png

Race 2 in Saudi ging daarentegen dan weer een stuk sneller, nu ik weet wat ik een beetje moet doen. 

Saudi-Race-Results-1-13.png

Danny Ric met een ander strategie toch mooi even 5 plekken gewonnen. In 't begin van de race zaten Norris en Ricciardo in een trein van 5-6 auto's, Norris vond het een goed idee om Gasly er gewoon vanaf te janken :D. Voorvleugel kapot, 10 seconden straf en dus einde kans op goed resultaat. Uiteindelijk toch nog knap 13e. 

Netjes. Heb er één race opzitten. Vettel 16e. Die heeft de hele race met behulp van de DRS stuivertje gewisseld met Zhou. Geloof dat die 12 keer van positie zijn gewisseld :classic_wacko:

Stroll werd 18e op 1.34 van de nummer 17. Heeft 4 keer een lock-up gehad. Wilde hem al weg hebben en dit was de perfecte reden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei RivaldoSCF:

Ook het spel aangeschaft na vele goede verhalen te horen over de game.

Hebben jullie nog tips en/of tricks voor als je de game voor het eerst gaat spelen? :classic_biggrin:

Even tijd ‘investeren’ om gewoon braaf die in-game tutorial door te lopen. Dan wijst het zichzelf vrij snel daarna. Vind ik in ieder geval. En ik doe zelf best veel van de race op x16 speelsnelheid. Prima te volgen dan en het gaat lekker snel. Je krijgt toch replays aangeboden van specifieke momenten. 

1 uur geleden zei LouisPSV:

En? Wat vinden jullie er tot nu toe van? Heb waarschijnlijk pas zaterdag tijd om hem te kopen en spelen.

Hoe verloopt zo'n race? Is dat realistisch, of gebeuren er van die rare dingen?

De eerste 3-5 uur die ik nu gespeeld heb zijn positief. Heb zelf nog weinig gekke dingen gezien eigenlijk. Het feit dat ik met McLaren niet zo maar even een race is dus al goed gedaan. Wel kan je door strategische keuzes te maken plekken opschuiven. Dat is me met Ricciardo 2x gelukt. Ook goed de bandenslijtage in de gaten houden. Met pace op standard lijken ze toch vaak zuiniger met de banden te zijn (bij mij in ieder geval) en dan kan je dus best meerdere rondes op aggresive rijden om iemand bij te halen / in te halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites