DGremlin Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 22 minuten geleden zei AntiChrist7: Ben al blij dat Witsel en Mertens er niet bij zijn. Maar waarom Carrasco nog meenemen (zeker na zijn WK) + een Meunier die moet spelen bij de Bploeg van Dortmund ontgaat me dan weer Omdat Carrasco dit seizoen al meer dan 30 wedstrijden gespeeld heeft bij de nummer 3 uit La Liga? En Meunier is dan weer een zwaktebod vrees ik; zoveel alternatieven op de backs zijn er nu eenmaal niet vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 9 minuten geleden zei DGremlin: Omdat Carrasco dit seizoen al meer dan 30 wedstrijden gespeeld heeft bij de nummer 3 uit La Liga? En Meunier is dan weer een zwaktebod vrees ik; zoveel alternatieven op de backs zijn er nu eenmaal niet vrees ik. Waarvan ruwweg de helft niet in de basis als je naar la liga kijkt. 2 goals en geen assists. Zelfs witsel heeft meer minuten in la liga en die is niet mee. Baanbrekend vind ik dat niet. En gebasseerd op zijn wk had ik hem thuisgelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 1 minuut geleden zei AntiChrist7: Waarvan ruwweg de helft niet in de basis als je naar la liga kijkt. 2 goals en geen assists. Zelfs witsel heeft meer minuten in la liga en die is niet mee. Baanbrekend vind ik dat niet. En gebasseerd op zijn wk had ik hem thuisgelaten. Wie neem je dan mee in zijn plek? Als we het WK als graadmeter nemen, dan moet je heel het aanvallende luik thuislaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Heel baanbrekend kan je dit niet noemen natuurlijk. Met slechts 20 namen lijkt Tedesco vooral nog niet in zijn kaarten te laten kijken. Hij riep ook dat hij nog niet heel lang bezig is, en dat voordeel van de twijfel kan hij voorlopig ook nog wel inroepen. Sowieso is zo'n kleinere selectie ook wel een verademing tov onze Spaanse pizzabakker die te pas en te onpas 35 namen opriep. De vraag of we nu echt een verjonging gaan krijgen is natuurlijk nog niet beantwoord, maar voor hetzelfde geld is dit ook een test voor bepaalde jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 (bewerkt) 29 minuten geleden zei DGremlin: Wie neem je dan mee in zijn plek? Als we het WK als graadmeter nemen, dan moet je heel het aanvallende luik thuislaten. Liever dat dan nog aanmodderen met half uitgerangeerde namen Er zijn er een paar die een schop onder hunt kont kunnen gebruiken Sowieso speelt trossard wss op links, maar waarom niet iemand als bv Ramazani? doet het ook niet onaardig in la liga. Of balikshiwa. Het is zweden (met allr respect)en een vrienschappelijke match, perfect om te kijken wat voor nieuw vlees je in de kuip hebt ipv spelers die je op het wk hebt gezien en daar door de mand vielen. Martinez heeft veel telang gewacht met door selecteren, dus geen tijd te verliezen daar 17 maart 2023 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 Doku verlaat de groep, Bakayoko (PSV) vervangt hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 De Bruyne dus kapitein. Na het WK geen fan meer van. De grootste wener van heel de hoop gaan ze even de band geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 In principe wel een top 10 speler van de wereld, denk ik? Wie had je liever gewild? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 8 minuten geleden zei Arezo: In principe wel een top 10 speler van de wereld, denk ik? Wie had je liever gewild? Ik had liever Courtois eerste aanvoerder gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Bogatyr: De Bruyne dus kapitein. Na het WK geen fan meer van. De grootste wener van heel de hoop gaan ze even de band geven. Dit ja. Heb zelf een duidelijke voorkeur, maar ben niet helemaal objectief Had verwacht dat Jantje zou stoppen, maar schijnbaar niet. Als je hem dan toch oproept, zou ik hem ook captain maken (mits basis). Een betere leider heb je mijns inziens niet. 21 maart 2023 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 21 maart 2023 Share Geplaatst 21 maart 2023 2 uur geleden zei JanVertonghen: Dit ja. Heb zelf een duidelijke voorkeur, maar ben niet helemaal objectief Had verwacht dat Jantje zou stoppen, maar schijnbaar niet. Als je hem dan toch oproept, zou ik hem ook captain maken (mits basis). Een betere leider heb je mijns inziens niet. Laten we hopen dat dit zijn laatste oproep was. Dit kan echt niet meer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 1 uur geleden zei Aaron21: Laten we hopen dat dit zijn laatste oproep was. Dit kan echt niet meer hoor. Ben ik het niet mee eens. Zal door mijn username vast niet serieus genomen worden en ik zie niet iedere pot van Anderlecht, maar ik vind een aantal reacties hier enorm overtrokken, waaronder deze. En dat zeg ik niet omdat mijn grote vriend 'aangevallen' wordt en ik het gevoel heb dat ik hem moet 'verdedigen', want vind het ook van bepaalde posts die niet over hem gaan. Deze leek me alleen wel leuk om op in te haken. Vertonghen zijn huidige voetballende kwaliteiten (of volgens jou gebrek aan) even buiten beschouwing gelaten: - Courtois, Carrasco, De Bruyne, Lukaku en Meunier zijn de andere ervaren spelers/leiders. Carrasco is totaal geen leiderstype, De Bruyne liep op het WK als een zoutzak rond, Lukaku heeft je (samen met Martinez) de volgende ronde gekost en Meunier kan er vrij weinig van. Vertonghen brengt ervaring en leiderschapskwaliteiten met zich mee. Alleen dat al is heel bruikbaar voor deze selectie. - Bornauw, Debast, Faes en Theate zijn de andere centrale verdedigers. Meer opties heb je niet echt, toch? Bornauw en Theate heb ik zelden tot nooit zien spelen, dus daar kan ik niet over oordelen. Over laatstgenoemde wel meermaals positieve dingen gelezen. Debast is nog heel jong en wisselvallig, terwijl Faes de veters van een 45-jarige Vertonghen niet eens mag strikken. Met andere woorden: België baadt niet bepaald in weelde centraal achterin. Ik zal dit kleine betoog eindigen met een vraag: welke spelers moeten volgens jou centraal achterin opgeroepen worden? Dat is natuurlijk ook afhankelijk van het systeem dat de nieuwe trainer gaat spelen, maar ga voor het gemak even uit van 3 centrale verdedigers. Dan heb je er dus in totaal een stuk of 5 nodig. Ik ben oprecht heel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 3 uur geleden zei JanVertonghen: Ben ik het niet mee eens. Zal door mijn username vast niet serieus genomen worden en ik zie niet iedere pot van Anderlecht, maar ik vind een aantal reacties hier enorm overtrokken, waaronder deze. En dat zeg ik niet omdat mijn grote vriend 'aangevallen' wordt en ik het gevoel heb dat ik hem moet 'verdedigen', want vind het ook van bepaalde posts die niet over hem gaan. Deze leek me alleen wel leuk om op in te haken. Vertonghen zijn huidige voetballende kwaliteiten (of volgens jou gebrek aan) even buiten beschouwing gelaten: - Courtois, Carrasco, De Bruyne, Lukaku en Meunier zijn de andere ervaren spelers/leiders. Carrasco is totaal geen leiderstype, De Bruyne liep op het WK als een zoutzak rond, Lukaku heeft je (samen met Martinez) de volgende ronde gekost en Meunier kan er vrij weinig van. Vertonghen brengt ervaring en leiderschapskwaliteiten met zich mee. Alleen dat al is heel bruikbaar voor deze selectie. - Bornauw, Debast, Faes en Theate zijn de andere centrale verdedigers. Meer opties heb je niet echt, toch? Bornauw en Theate heb ik zelden tot nooit zien spelen, dus daar kan ik niet over oordelen. Over laatstgenoemde wel meermaals positieve dingen gelezen. Debast is nog heel jong en wisselvallig, terwijl Faes de veters van een 45-jarige Vertonghen niet eens mag strikken. Met andere woorden: België baadt niet bepaald in weelde centraal achterin. Ik zal dit kleine betoog eindigen met een vraag: welke spelers moeten volgens jou centraal achterin opgeroepen worden? Dat is natuurlijk ook afhankelijk van het systeem dat de nieuwe trainer gaat spelen, maar ga voor het gemak even uit van 3 centrale verdedigers. Dan heb je er dus in totaal een stuk of 5 nodig. Ik ben oprecht heel benieuwd. Ik hoop toch echt dat we met 4 achterin gaan spelen, maar als centrale verdedigers zou ikzelf momenteel opteren voor Vertonghen, Theate, Debast & Faes. Een 5e centrale verdediger lijkt me dan niet echt nodig maar je zou er eventueel nog eentje kunnen kiezen uit : Vanheusden (als die eindelijk eens een poosje blessurevrij blijft), Mechele, Denayer, Bornauw, Delcroix, Van der Heyden en een Dendoncker zou ook nog kunnen achterin. Verder lijkt het me niet abnormaal dat je onze beste speler aanvoerder maakt. Maar ik had Courtois, Lukaku en Vertonghen ook oké gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 11 uur geleden zei Bogatyr: Ik had liever Courtois eerste aanvoerder gehad. Courtois lijkt me geen echte leider, maar eerder zo'n 'fake' leiderstype. Daarnaast is/was hij niet echt geliefd onder de spelersgroep, dus dat lijkt me niet ideaal als aanvoerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 2 minuten geleden zei FlyD: Courtois lijkt me geen echte leider, maar eerder zo'n 'fake' leiderstype. Daarnaast is/was hij niet echt geliefd onder de spelersgroep, dus dat lijkt me niet ideaal als aanvoerder. Een KDB vind ik ook geen goede leider na zijn wanvertoning op het WK. Een aanvoerder moet zijn team op sleeptouw nemen, en niet in de steek laten. Exact wat KDB gedaan heeft op het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Die deed het toch met de vriendin van de Bruyne? Dan ben je misschien niet de best aanvoerder nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 4 minuten geleden zei Arezo: Die deed het toch met de vriendin van de Bruyne? Dan ben je misschien niet de best aanvoerder nee. Inderdaad 8 minuten geleden zei Bogatyr: Een KDB vind ik ook geen goede leider na zijn wanvertoning op het WK. Een aanvoerder moet zijn team op sleeptouw nemen, en niet in de steek laten. Exact wat KDB gedaan heeft op het WK. Ik zeg ook niet dat KDB de oplossing is. In de huidige selectie is Vertonghen denk ik de beste leider, alleen weet ik niet of hij er nog lang bij gaat blijven. Als Tedesco van plan is om Vertonghen nog minstens een jaar op te roepen zou ik hem als aanvoerder nemen. Veel alternatieven zie ik trouwens niet. Van de tussengeneratie (oa Trossard, Tielemans,...) zie ik er weinig als leiderstypes en voor de jongste generatie is het te vroeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 7 uur geleden zei JanVertonghen: Vertonghen zijn huidige voetballende kwaliteiten (of volgens jou gebrek aan) even buiten beschouwing gelaten: - Courtois, Carrasco, De Bruyne, Lukaku en Meunier zijn de andere ervaren spelers/leiders. Carrasco is totaal geen leiderstype, De Bruyne liep op het WK als een zoutzak rond, Lukaku heeft je (samen met Martinez) de volgende ronde gekost en Meunier kan er vrij weinig van. Vertonghen brengt ervaring en leiderschapskwaliteiten met zich mee. Alleen dat al is heel bruikbaar voor deze selectie. Werkelijk? Als de Duivels een beetje op niveau zijn, dan zijn ze na twee wedstrijden gekwalificeerd. We gaan een speler die niet fit is de schuld toch niet geven voor het feit dat we eruit liggen in de eerste ronde? KDB krijgt dan misschien wel de band om de arm; maar Courtois, Lukaku en Vertonghen zijn eveneens de (natuurlijke) leiders in deze groep. Dan lijkt het mij niet zo heel belangrijk wie de band draagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 28 minuten geleden zei Arezo: Die deed het toch met de vriendin van de Bruyne? Dan ben je misschien niet de best aanvoerder nee. Denk dat ze er beide niet meer wakker van liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 2 uur geleden zei Bogatyr: Een KDB vind ik ook geen goede leider na zijn wanvertoning op het WK. Een aanvoerder moet zijn team op sleeptouw nemen, en niet in de steek laten. Exact wat KDB gedaan heeft op het WK. 2 uur geleden zei Arezo: Die deed het toch met de vriendin van de Bruyne? Dan ben je misschien niet de best aanvoerder nee. Wangedrag inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 22 maart 2023 Share Geplaatst 22 maart 2023 Ik had het toch ook niet aan de bruyne gegeven. Het eerste wat ie zei in qatar is "we zijn te oud om te winnen", Echt inspirerend is dat niet. en hoe hij er idd bijliep nog minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Wat vinden we ervan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Geen Lavia. Jammer. Waar is zijn centrale middenveld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Ik vraag me vooral af waar de hoofdletters zijn gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Mooie goal! Lukaku Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten