Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Afrika Cup

La Pulga

Aanbevolen berichten

Inderdaad mooi dat het nu ook goed te volgen is via ESPN. Ik hoop wel wat wedstrijdjes mee te kunnen pakken. In vrijwel alle poules ontmoeten de twee favorieten elkaar al in de eerste wedstrijd, dus de eerste paar dagen staan er wel wat leuke duels op het programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei La Pulga:

Echt in al die jaren MU is hier geen topic over geweest?

Zegt eigenlijk genoeg over het toernooi, maar is er iemand die dit gaat volgen? Ik weet nog niet voor wie ik zal zijn maar ik gok Ivoorkust ofzo.

Ik volg het altijd, mooi toernooi met Keesie Kwakman als analist altijd haha.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Chimpa:

Ik ben stiekem wel een beetje fan geworden van Ethiopië na deze wedstrijd. Lekkere onorthodoxe speelstijl.

Sowieso kan ik altijd wel genieten van de Africa cup. Fijn dat het nu goed te volgen is via ESPN.

Hoe speelden ze dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei cimbomcu:

Hoe speelden ze dan?

Klungelig, opportunistisch, chaotisch, maar met lef. Bij vlagen ziet het er niet uit, maar er zit een boel energie in en er rolt af en toe nog een aardige aanval uit. Kaapverdië had het i.i.g. knap lastig met de tien Ethiopiërs na de vroege rode kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Chimpa:

Klungelig, opportunistisch, chaotisch, maar met lef. Bij vlagen ziet het er niet uit, maar er zit een boel energie in en er rolt af en toe nog een aardige aanval uit. Kaapverdië had het i.i.g. knap lastig met de tien Ethiopiërs na de vroege rode kaart.

Zou wellicht ook kunnen komen doordat ze hele lange tijd met tien man stonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei La Pulga:

Ik heb denk ik zojuist een fout gemaakt door Senegal - Zimbabwe aan te zetten.

Marokko tegen Ghana lijkt mij daarin tegen wel weer leuk.

Heerlijk man. Lekker die Vuvuzela's op de achtergrond.... Senegal overigens wel mooie ploeg hoor! Paar top spelers erbij <3 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lazy:

Heerlijk man. Lekker die Vuvuzela's op de achtergrond.... Senegal overigens wel mooie ploeg hoor! Paar top spelers erbij <3 

Het valt mij inderdaad nog mee. Jammer van het veld en dat de bal elke kant op stuitert maar ze proberen in ieder geval beide te voetballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk toernooi altijd ja, probeer hier en daar wel de nodige potjes mee te pakken. Sowieso altijd lekker om wat voetbal op de achtergrond aan te hebben. Nog niet hele spectaculaire potjes tot dusver maar ach..

Die tijden op Eurosport vroeger waren goud (Afrika Cup, Eurogoals, oude CL wedstrijden). Eerste editie die ik heb gezien was denk ik die van 2004. In ieder geval met Tunesië als winnaar en Okocha bij Nigeria :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Christian.:

Heerlijk toernooi altijd ja, probeer hier en daar wel de nodige potjes mee te pakken. Sowieso altijd lekker om wat voetbal op de achtergrond aan te hebben. Nog niet hele spectaculaire potjes tot dusver maar ach..

Die tijden op Eurosport vroeger waren goud (Afrika Cup, Eurogoals, oude CL wedstrijden). Eerste editie die ik heb gezien was denk ik die van 2004. In ieder geval met Tunesië als winnaar en Okocha bij Nigeria :<

Frank Kramer die het commentaar deed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites