La Pulga Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Echt in al die jaren MU is hier geen topic over geweest? Zegt eigenlijk genoeg over het toernooi, maar is er iemand die dit gaat volgen? Ik weet nog niet voor wie ik zal zijn maar ik gok Ivoorkust ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 januari 2022 Share Geplaatst 8 januari 2022 Toch wel een mooi toernooi altijd. Hoop dat Senegal het goed gaat doen, paar grote namen in de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 januari 2022 Share Geplaatst 8 januari 2022 Live op ESPN alle wedstrijden las ik ergens. Dat is wel mooi natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 januari 2022 Share Geplaatst 8 januari 2022 Inderdaad mooi dat het nu ook goed te volgen is via ESPN. Ik hoop wel wat wedstrijdjes mee te kunnen pakken. In vrijwel alle poules ontmoeten de twee favorieten elkaar al in de eerste wedstrijd, dus de eerste paar dagen staan er wel wat leuke duels op het programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 januari 2022 Share Geplaatst 8 januari 2022 Afrika Cup, met Frank Kramer als commentator, dat was gaaf. Alles live op Eurosport. Zal begin deze eeuw zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 januari 2022 Share Geplaatst 8 januari 2022 21 uur geleden zei La Pulga: Echt in al die jaren MU is hier geen topic over geweest? Zegt eigenlijk genoeg over het toernooi, maar is er iemand die dit gaat volgen? Ik weet nog niet voor wie ik zal zijn maar ik gok Ivoorkust ofzo. Ik volg het altijd, mooi toernooi met Keesie Kwakman als analist altijd haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 januari 2022 Share Geplaatst 8 januari 2022 Algerije wordt een interessante ploeg om te volgen, benieuwd of ze het net zo goed doen als de vorige keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 januari 2022 Share Geplaatst 8 januari 2022 Wel een jankploeg toen, met wel een goede spits die in de zandbak speelde. Senegal is vaak wel leuk, en is die oerdegelijke saaie Duitse bondscoach van Nigeria al weg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 1e wedstrijd is al geweldig. Had al rood moeten zijn na 40 seconden, daarna een foutje van Onana en nu een pingel na een ontzettend domme overtreding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Weer een strafschop, 2-1 Kameroen. Dat er nog geen rood is gevallen is een wonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Ohh, die Onana kan ook niet meer keepen ja. Hoeven we ons ook niet meer druk om te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Ik ben stiekem wel een beetje fan geworden van Ethiopië na deze wedstrijd. Lekkere onorthodoxe speelstijl. Sowieso kan ik altijd wel genieten van de Africa cup. Fijn dat het nu goed te volgen is via ESPN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Kaapverdië had 6 man op de bank en de assistent trainer door een corona uitbraak. Zou wat zijn als het nog wat meer mensen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 56 minuten geleden zei Chimpa: Ik ben stiekem wel een beetje fan geworden van Ethiopië na deze wedstrijd. Lekkere onorthodoxe speelstijl. Sowieso kan ik altijd wel genieten van de Africa cup. Fijn dat het nu goed te volgen is via ESPN. Hoe speelden ze dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 8 uur geleden zei cimbomcu: Hoe speelden ze dan? Klungelig, opportunistisch, chaotisch, maar met lef. Bij vlagen ziet het er niet uit, maar er zit een boel energie in en er rolt af en toe nog een aardige aanval uit. Kaapverdië had het i.i.g. knap lastig met de tien Ethiopiërs na de vroege rode kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Wel mooi dat na 30 seconden de eerste streep op de Bingo kaart gezet kon worden 🤣 Wat een heerlijke Afrikaanse tackle zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 3 uur geleden zei Chimpa: Klungelig, opportunistisch, chaotisch, maar met lef. Bij vlagen ziet het er niet uit, maar er zit een boel energie in en er rolt af en toe nog een aardige aanval uit. Kaapverdië had het i.i.g. knap lastig met de tien Ethiopiërs na de vroege rode kaart. Zou wellicht ook kunnen komen doordat ze hele lange tijd met tien man stonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2022 Ik heb denk ik zojuist een fout gemaakt door Senegal - Zimbabwe aan te zetten. Marokko tegen Ghana lijkt mij daarin tegen wel weer leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 15 minuten geleden zei La Pulga: Ik heb denk ik zojuist een fout gemaakt door Senegal - Zimbabwe aan te zetten. Marokko tegen Ghana lijkt mij daarin tegen wel weer leuk. Heerlijk man. Lekker die Vuvuzela's op de achtergrond.... Senegal overigens wel mooie ploeg hoor! Paar top spelers erbij <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2022 3 minuten geleden zei Lazy: Heerlijk man. Lekker die Vuvuzela's op de achtergrond.... Senegal overigens wel mooie ploeg hoor! Paar top spelers erbij <3 Het valt mij inderdaad nog mee. Jammer van het veld en dat de bal elke kant op stuitert maar ze proberen in ieder geval beide te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 93:58 saai voetbal en dan komt er een pingel voor Senegal. Wat zuur voor Zimbabwe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 God wat een saaie wedstrijd was dat zeg.. Mijn nicht kwam onverwachts op de koffie, die zei al: zit je nu echt de Afrika Cup te kijken? Tsja, je moet wat als er niks op TV is en je met 't beentje hoog zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Heerlijk toernooi altijd ja, probeer hier en daar wel de nodige potjes mee te pakken. Sowieso altijd lekker om wat voetbal op de achtergrond aan te hebben. Nog niet hele spectaculaire potjes tot dusver maar ach.. Die tijden op Eurosport vroeger waren goud (Afrika Cup, Eurogoals, oude CL wedstrijden). Eerste editie die ik heb gezien was denk ik die van 2004. In ieder geval met Tunesië als winnaar en Okocha bij Nigeria Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Ah, wilde Senegal wel gaan volgen eigenlijk dit toernooi. Maar zo te lezen heb ik dus weinig gemist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 36 minuten geleden zei Christian.: Heerlijk toernooi altijd ja, probeer hier en daar wel de nodige potjes mee te pakken. Sowieso altijd lekker om wat voetbal op de achtergrond aan te hebben. Nog niet hele spectaculaire potjes tot dusver maar ach.. Die tijden op Eurosport vroeger waren goud (Afrika Cup, Eurogoals, oude CL wedstrijden). Eerste editie die ik heb gezien was denk ik die van 2004. In ieder geval met Tunesië als winnaar en Okocha bij Nigeria Frank Kramer die het commentaar deed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten