Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Spotify / Apple Music en andere muziekstreamingservices

Laki

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Kyrill:

Ik heb 110.058 minuten geluisterd hahaha

Aangezien Spotify wrapped van januari tot en met oktober loopt is dat gemiddeld per dag minimaal 6 uur.

Mijn top artiesten zijn:

1) The National

2) Sault

3) The xx

4) Gidge

5) Arcade Fire

Jeetje, da's gewoon drie keer zoveel als ik. Lekker bezig man!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Chiemel:

M9rjbLVB8O.png

Heb jij nog Phosphorescent aanrader nummers? Ken Song for Zula al jaren en sinds kort Wolves. Welke zijn not meer aanraders van ze?

@Grote Ree thnx maat. Jaa is idd erg veel ja haahahha. Ben er blij mee. Ik betwijfel mijn broertje zijn deel van Netflix en hij mijnes van Spotify. Ik zit veeeel meer op Spotify dan op Netflix hihi. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb sinds gisteren deze melding. Baal er goed van. Mijn Spotify plezier en beleving is veel minder sindsdien... Bluetooth staat allang aan.. Nummers gaan nu om haverklap op pauze. Vind dit echt niet fijn. Meer mensen hier last van? Net zelfs app voor tweede keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd sinds gisteren blijft dit doen. Kan ook niet eens nummers zelf meer op pauze zetten. Echt ruk. 

Screenshot_20220414-185156_Spotify.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Kyrill:

Heb sinds gisteren deze melding. Baal er goed van. Mijn Spotify plezier en beleving is veel minder sindsdien... Bluetooth staat allang aan.. Nummers gaan nu om haverklap op pauze. Vind dit echt niet fijn. Meer mensen hier last van? Net zelfs app voor tweede keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd sinds gisteren blijft dit doen. Kan ook niet eens nummers zelf meer op pauze zetten. Echt ruk. 

Screenshot_20220414-185156_Spotify.jpg

https://community.spotify.com/t5/Ongoing-Issues/Now-Playing-bar-missing-on-Android/idi-p/5364978

Is een bekend probleem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-4-2022 om 12:54 zei Erwin.:

Wordt de nodige tijd dat ze het ''fixen'' was grotendeels vandaag bij mij ''weg'' iig maar is weer helemaal terug, helaas. Dat de now playing bar weg is al mooi balen maar elke keer onderbreking en dan meestal verder, soms ook helemaal niet is echt bloed irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Vreven:

Ik heb dat ook inderdaad, even Spotify afsluiten en opnieuw openen werkt bij mij prima.

Thnx maat ga proberen 2x bij mij uinstallen niet iig helaas..

Nou dat werkt dus ook niet. Moeten gewoon fixen, echt irritant. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-4-2022 om 22:48 zei Kyrill:

Thnx maat ga proberen 2x bij mij uinstallen niet iig helaas..

Nou dat werkt dus ook niet. Moeten gewoon fixen, echt irritant. 

Alleen even Spotify afsluiten en opnieuw opstarten, dan heb je die balk weer terug. Het lost het inderdaad niet definitief op helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Ik ga mij toch het abbonementje aanschaffen voor men vriendin en mezelf. Neem ik dan best de Spotify duo of? En hoe gaat dit in zijn werk om dat voor men vriendin ook aan te maken?

Duo is 13 euro per maand. 6,50 PP. Family is maar 15 euro per maand en dan kan je met 4 anderen delen en dus 6 in totaal!! Hoeft niet letterlijk familie te zijn kan bijvoorbeeld ook @Djurovskizijn.:classic_ninja:;c;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb als top vijf artiesten:

1. Sam Fender

2. Son Mieux

3. Two Door Cinema Club

4. Arcade Fire

5. The War On Drugs

En als top vijf nummers:

1. Sam Fender - Seventeen Going Under

2. Sam Fender - Hypersonic Missiles

3. Sam Fender - Will We Talk?