Laki Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 (bewerkt) Vandaag bracht Spotify hun Spotify Wrapped 2021 uit, en ik wou het even mijne delen. De mijne... Verder had ik: 122 verschillende genres beluisterd en top 0,5% van Sweet Trip 1 december 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 0,5% van TATE @Karlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 69 genres beluisterd hiero, 862 artiesen beluisterd en in de top 0,01 van de Avicii-luisteraars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Ik heb 110.058 minuten geluisterd hahaha Aangezien Spotify wrapped van januari tot en met oktober loopt is dat gemiddeld per dag minimaal 6 uur. Mijn top artiesten zijn: 1) The National 2) Sault 3) The xx 4) Gidge 5) Arcade Fire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 6 uur geleden zei Kyrill: Ik heb 110.058 minuten geluisterd hahaha Aangezien Spotify wrapped van januari tot en met oktober loopt is dat gemiddeld per dag minimaal 6 uur. Mijn top artiesten zijn: 1) The National 2) Sault 3) The xx 4) Gidge 5) Arcade Fire Jeetje, da's gewoon drie keer zoveel als ik. Lekker bezig man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 24 minuten geleden zei Chiemel: Heb jij nog Phosphorescent aanrader nummers? Ken Song for Zula al jaren en sinds kort Wolves. Welke zijn not meer aanraders van ze? @Grote Ree thnx maat. Jaa is idd erg veel ja haahahha. Ben er blij mee. Ik betwijfel mijn broertje zijn deel van Netflix en hij mijnes van Spotify. Ik zit veeeel meer op Spotify dan op Netflix hihi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 Op 2-12-2021 om 07:36 zei NicoHaak: Ha, daar behoorde ik ook inderdaad toe. Mijn top 5 beluisterde artiesten waren: 1. S10 2. Eefje de Visser 3. Nothing But Thieves 4. Billie Eilish 5. London Grammar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Heb sinds gisteren deze melding. Baal er goed van. Mijn Spotify plezier en beleving is veel minder sindsdien... Bluetooth staat allang aan.. Nummers gaan nu om haverklap op pauze. Vind dit echt niet fijn. Meer mensen hier last van? Net zelfs app voor tweede keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd sinds gisteren blijft dit doen. Kan ook niet eens nummers zelf meer op pauze zetten. Echt ruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 17 uur geleden zei Kyrill: Heb sinds gisteren deze melding. Baal er goed van. Mijn Spotify plezier en beleving is veel minder sindsdien... Bluetooth staat allang aan.. Nummers gaan nu om haverklap op pauze. Vind dit echt niet fijn. Meer mensen hier last van? Net zelfs app voor tweede keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd sinds gisteren blijft dit doen. Kan ook niet eens nummers zelf meer op pauze zetten. Echt ruk. https://community.spotify.com/t5/Ongoing-Issues/Now-Playing-bar-missing-on-Android/idi-p/5364978 Is een bekend probleem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Op 15-4-2022 om 12:54 zei Erwin.: https://community.spotify.com/t5/Ongoing-Issues/Now-Playing-bar-missing-on-Android/idi-p/5364978 Is een bekend probleem Wordt de nodige tijd dat ze het ''fixen'' was grotendeels vandaag bij mij ''weg'' iig maar is weer helemaal terug, helaas. Dat de now playing bar weg is al mooi balen maar elke keer onderbreking en dan meestal verder, soms ook helemaal niet is echt bloed irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Ik heb dat ook inderdaad, even Spotify afsluiten en opnieuw openen werkt bij mij prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 (bewerkt) 11 uur geleden zei Vreven: Ik heb dat ook inderdaad, even Spotify afsluiten en opnieuw openen werkt bij mij prima. Thnx maat ga proberen 2x bij mij uinstallen niet iig helaas.. Nou dat werkt dus ook niet. Moeten gewoon fixen, echt irritant. 17 april 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Op 16-4-2022 om 22:48 zei Kyrill: Thnx maat ga proberen 2x bij mij uinstallen niet iig helaas.. Nou dat werkt dus ook niet. Moeten gewoon fixen, echt irritant. Alleen even Spotify afsluiten en opnieuw opstarten, dan heb je die balk weer terug. Het lost het inderdaad niet definitief op helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 september 2022 Auteur Share Geplaatst 2 september 2022 (bewerkt) Ben wel verrast van welke genremixes Spotify me soms aanraadt. 2 september 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 (bewerkt) Kan iemand me een goeie ZEN-playlist aanraden? Voor bij meditatie, yoga en dergelijke.. 6 oktober 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 2 uur geleden zei Bogatyr: Kan iemand me een goeie ZEN-playlist aanraden? Voor bij meditatie, yoga en dergelijke.. Ik ga altijd wel goed op de ambient playlists. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 Ik ga mij toch het abbonementje aanschaffen voor men vriendin en mezelf. Neem ik dan best de Spotify duo of? En hoe gaat dit in zijn werk om dat voor men vriendin ook aan te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Ik ga mij toch het abbonementje aanschaffen voor men vriendin en mezelf. Neem ik dan best de Spotify duo of? En hoe gaat dit in zijn werk om dat voor men vriendin ook aan te maken? Duo is 13 euro per maand. 6,50 PP. Family is maar 15 euro per maand en dan kan je met 4 anderen delen en dus 6 in totaal!! Hoeft niet letterlijk familie te zijn kan bijvoorbeeld ook @Djurovskizijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 47 minuten geleden zei Kyrill: Duo is 13 euro per maand. 6,50 PP. Family is maar 15 euro per maand en dan kan je met 4 anderen delen en dus 6 in totaal!! Hoeft niet letterlijk familie te zijn kan bijvoorbeeld ook @Djurovskizijn. Dit inderdaad. Goed advies van onze Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 (bewerkt) Vind die 6 nog te veel. En daarnaast heb ik nog wel wat podcasts te gaan. Als ik mij weer te veel erger aan het jij bent Europa 11 oktober 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 30 november 2022 Auteur Share Geplaatst 30 november 2022 (bewerkt) Spotify wrapped 2022 30 november 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 Ik heb als top vijf artiesten: 1. Sam Fender 2. Son Mieux 3. Two Door Cinema Club 4. Arcade Fire 5. The War On Drugs En als top vijf nummers: 1. Sam Fender - Seventeen Going Under 2. Sam Fender - Hypersonic Missiles 3. Sam Fender - Will We Talk? 4. Arcade Fire - The Lightning II 5. Sam Fender - Get You Down Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 Drake > de rest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten