cimbomcu Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Mbappe oke, maar Haland echt niet hoor. Dan idd liever Messi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Op 31-10-2023 om 08:58 zei Acquafresca: Hij is zowel qua cijfers als prijzen regelmatig overtroffen door andere spelers, net als dit jaar. Maar whatever, volgens mij nemen vrij weinig mensen deze prijs serieus. Zoals Cruyff het ooit zei; vrienden stemmen op vrienden. Martinez beste keeper, maar Bonou hoger in de ranglijst. Dit soort taferelen dus. Heb dit laatst eens uitgezocht, nav de eeuwige 'Messi of Cristiano'-discussie. Van de 9 seizoenen die ze allebei in La Liga speelden, zijn de cijfers (zowel G/90 als A/90) vrij overtuigend in het voordeel van Messi. In slechts 3 seizoenen was Ronaldo cijfermatig overtuigend beter. Over hun hele Europese carrière is Messi op alle vlakken beter, in zowel CL als competitie. Waarbij je zulke prijzen natuurlijk niet moet bepalen obv g/90 en a/90, maar voor een vergelijking tussen Cristiano en Messi vond ik dat wel een aardig maatstaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Real Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Dat Rodri of Lautaro hem maar wint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Real Madrid toont maar weer eens wat voor een kleine club het is. Clowns. Citaat Tegenover het Franse persbureau Agence France-Presse (AFP) is een verklaring afgelegd. 'Als de gebruikte criteria Vinícius niet als winnaar uitroepen, dan hadden diezelfde criteria ertoe moeten leiden dat Dani Carvajal de trofee won. Nu dat niet het geval is, is duidelijk dat de Ballon d'Or en de UEFA geen respect voor Real Madrid hebben.' Ook MARCA, de spreekbuis van Real Madrid, heeft inmiddels de beschikking over een reactie vanuit het Bernabéu. De presentatoren van een geplande liveshow, die vijf uur zou duren, kunnen een andere invulling voor hun avond gaan zoeken: die heeft de club in zijn kwaadheid geannuleerd. 'De Ballon d'Or bestaat voor ons niet meer', laat de club weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Carvajal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 1 uur geleden zei Kyrill: Carvajal? Alles gewonnen wat er te winnen viel dit jaar op de Copa na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober (bewerkt) Dat hebben Joselu en Nacho ook. Dus moeten die hem dan ook winnen? 28 oktober bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Rodri verdiende winnaar wel. Wel mooi dat in Madrid en de rest van de wereld al gepocht werd met Vini gouden bal winnaar. Zou sowieso echt een verschrikkelijk beeld zijn geweest. En wat laat Real zich kennen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Iemand een complete lijstje? Het is weer random as fuck. Mbappe hoger dan Lautaro? Lautaro überhaupt op 7? Wie is de 9e beste keeper van de wereld?? Wel tof dat Rodri hem wint. Het was voor mij Rodri, Lau of Kane. Laatste heeft helaas niks gewonnen. Er zijn best veel wingers met betere GA dan Vini. Ik ben niet verbaasd nee. Het verbaast me altijd hoeveel impact Rodri als een vm op een team kan hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 29. Artem Dovbyk (Ukraine, Dnipro / Girona / Roma) 29. Mats Hummels (Germany, Borussia Dortmund) 28. Alejandro Grimaldo (Spain, Bayer Leverkusen) 27. Vitinha (Portugal, Paris Saint-Germain) 26. Declan Rice (England, Arsenal) 25. Cole Palmer (England, Chelsea) 24. William Saliba (France, Arsenal) 23. Rúben Dias (Portugal, Manchester City) 22. Antonio Rüdiger (Germany, Real Madrid) 21. Bukayo Saka (England, Arsenal) 20. Hakan Çalhanoğlu (Turkey, Inter) 19. Martin Ødegaard (Norway, Arsenal) 18. Emiliano Martínez (Argentina, Aston Villa) 17. Federico Valverde (Uruguay, Real Madrid) 16. Granit Xhaka (Switzerland, Bayer Leverkusen) 15. Nico Williams (Spain, Athletic Club) 14. Ademola Lookman (Nigeria, Atalanta) 13. Dani Olmo (Spain, Leipzig / Barcelona) 12. Florian Wirtz (Germany, Bayer Leverkusen) 11. Phil Foden (England, Manchester City) 10. Harry Kane (England, Bayern Munich) 9. Toni Kroos (Germany, Real Madrid) 8. Lamine Yamal (Spain, Barcelona) 7. Lautaro Martínez (Argentina, Inter) 6. Kylian Mbappé (France, Paris Saint-Germain / Real Madrid) 5. Erling Haaland (Norway, Manchester City) 4. Dani Carvajal (Spain, Real Madrid) 3. Jude Bellingham (England, Real Madrid) 2. Vinícius Júnior (Brazil, Real Madrid) Rodri (Spain, Manchester City) is the 2024 Men's Ballon d'Or winner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Lautaro had ik wel op het podium willen zien, maar al met al is Rodri een mooie winnaar. Tevens denk ik de enige speler die aantoonbaar echt de allerbeste is op zijn positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Mats Hummels was mijn grote winnaar met zijn nieuwe vriendin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Echt dik terecht dat Rodri deze prijs pakt. Wat een beest op zijn positie. En wat een verschrikkelijk slechte verliezers zijn ze toch bij dat Real. Daar is toch helemaal niks koninklijks aan. Als ik niet win, dan kom ik ook lekker niet. Ik vind dat gewoon minachting richting de rest van de clubs en spelers. Dat Barca ze nog maar een paar keer van de mat speelt dit seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Oh en ik mis Musiala bij de eerste 30. Of ik kijk er overheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Het zijn wel een heleboel saaie spelers he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 1 minuut geleden zei Bolderbast: Het zijn wel een heleboel saaie spelers he? Welke vind jij het saaist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober (bewerkt) 16 minuten geleden zei Geppiej: Welke vind jij het saaist? Harry Kane by far. Ik bedoel meer dat het merendeel geen vingerlikkende smaakmakers zijn in vergelijking met voorgaande jaren. Het zijn niet echt spelers die we ons nog jarenlang zullen herinneren. Op een handjevol gasten na. Dit was de lijst van 2010 bijvoorbeeld. 1 Lionel Messi FC Barcelona 22,65 % 2 Andrés Iniesta FC Barcelona 17,36 % 3 Xavi FC Barcelona 16,48 % 4 Wesley Sneijder Internazionale 14,48 % 5 Diego Forlán Atlético Madrid 7,61 % 6 Cristiano Ronaldo Real Madrid 3,92 % 7 Iker Casillas Real Madrid 2,90 % 8 David Villa Valencia / FC Barcelona 2,25 % 9 Didier Drogba Chelsea 1,68 % 10 Xabi Alonso Real Madrid 1,52 % 11 Carles Puyol FC Barcelona 1,43 % 12 Samuel Eto'o Internazionale 1,37 % 13 Mesut Özil Werder Bremen / Real Madrid 1,21 % 14 Arjen Robben Bayern München 1,16 % 15 Thomas Müller Bayern München 0,91 % 16 Bastian Schweinsteiger Bayern München 0,75 % 17 Maicon Internazionale 0,57 % 18 Asamoah Gyan Stade Rennes / Sunderland 0,46 % 19 Júlio César Internazionale 0,22 % Cesc Fàbregas Arsenal 21 Miroslav Klose Bayern München 0,19 % 22 Daniel Alves FC Barcelona 0,05 % Philipp Lahm Bayern München 29 oktober bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Komt wel een enorme hoop oud zeer omhoog bij de Barca-fans na al die jaren van het onderspit delven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 2 uur geleden zei Geppiej: Echt dik terecht dat Rodri deze prijs pakt. Wat een beest op zijn positie. En wat een verschrikkelijk slechte verliezers zijn ze toch bij dat Real. Daar is toch helemaal niks koninklijks aan. Als ik niet win, dan kom ik ook lekker niet. Ik vind dat gewoon minachting richting de rest van de clubs en spelers. Dat Barca ze nog maar een paar keer van de mat speelt dit seizoen! Nee Barcelona is het toonbeeld van een voorbeeldige voetbalclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 59 minuten geleden zei joostmakaay: Komt wel een enorme hoop oud zeer omhoog bij de Barca-fans na al die jaren van het onderspit delven Ik ben geen Barca-fan. Ik ben voor Ajax. Ik snap niet zo goed wat dat dus met elkaar te maken heeft. Als het Barca was geweest had ik het net zo achterlijk gevonden. 22 minuten geleden zei rich ruzzian: Nee Barcelona is het toonbeeld van een voorbeeldige voetbalclub. Dat zegt niemand. En ik dus ook niet. Ook hier snap ik het verband niet helemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten