Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Algemeen discussietopic verhalen

De Raam

Op welke device lees jij meestal novelles?  

43 leden hebben gestemd

1. 1. Op welke device lees jij meestal novelles?

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kyrill:

Als je even minder tijd hebt, sta je zo op pagina 2/3.

Of als je een paar dagen geen tijd hebt om te lezen en reageren, lig je zo 10 updates per topic achter :-D

Ik snap nu overigens wel dat jij vol zit wat betreft de bijlagen! ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei De Raam:

Of als je een paar dagen geen tijd hebt om te lezen en reageren, lig je zo 10 updates per topic achter :-D

Dat laatste is niet helemaal eerlijk, mijn novelle heeft al zkr, 3-4 weken lang, veel minder screens dan de gemiddelde novelle. En als er al iets meer zijn, is over algemeen in spoilers. Jij zelf zit regelmatig op het dubbele aantal screens, dat ik post. En je bent er totaal niet enige in, verre van zelfs. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Dat laatste is niet helemaal eerlijk, mijn novelle heeft al zkr, 3-4 weken lang, veel minder screens dan de gemiddelde novelle. En als er al iets meer zijn, is over algemeen in spoilers. Jij zelf zit regelmatig op het dubbele aantal screens, dat ik post. En je bent er totaal niet enige in, verre van zelfs. 

Ik doelde op het vrouwelijke schoon, Karel ;) 1 plaatje had de boodschap ook overgebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Raam:

Jij moet bij mij kijken, zit een verrassing in. Zit niet meer bij puchov maar een club die jij leuk vind :D:classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Thomassje123:

Jij moet bij mij kijken, zit een verrassing in. Zit niet meer bij puchov maar een club die jij leuk vind 

Oh ik ga alles weer inhalen de komende dagen, geen zorgen! :-D

Wel heel benieuwd nu..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk weer eens een game waar ik heel veel plezier uit haal.. mocht je ook even klem zitten, probeer dan de Glory Hunter challenge.. niet te lastig en toch uitdagend.. Uiteraard kun je de mijne volgen via mijn novelle :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei MNie:

Eindelijk weer eens een game waar ik heel veel plezier uit haal.. mocht je ook even klem zitten, probeer dan de Glory Hunter challenge.. niet te lastig en toch uitdagend.. Uiteraard kun je de mijne volgen via mijn novelle :classic_ninja:

#ad ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment heb ik een aantal ideeën in mijn hoofd voor een potentiële novelle. Ik wil hier eens even peilen waar jullie het meest enthousiast van worden. Aangezien mijn novelle deels therapeutisch moet gaan werken voor mijzelf is het wel zo leuk als er een beetje animo voor is.

• Een Madden 24 novelle over een speler in de vorm van een narratief verhaal geschreven in podcast vorm. Kortom, de carrière vooral door de ogen van sleutelfiguren tijdens zijn carrière en leven. 
  • Een Madden 24 novelle over een coach, die begint als aanvallende coördinator en zo uit wil groeien tot een NFL hoofdcoach. Wordt een beetje een journeyman concept (tenzij ik een team vindt waar ik echt heel veel voldoening uit haal). 
  • Een Madden 24 novelle over een scout. Ik ga dan veel meer in op het team builden, het scouten van draft prospecten en free agents. 
  • Een manager carrière in FIFA 23 waarbij de focus ligt op het scouten, ontwikkelen en team vormen van zelf opgeleide spelers. Mogelijk met als extra handicap dat die spelers uit het specifieke land moeten komen.
  • Een carrière als manager in FIFA 23 waarbij ik mogelijk een of meerdere clubs aan doe om een palmares op te bouwen. Kortom, lager beginnen en doorgroeien naar de top.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ElMarcos Ik zou vooral doen wat je zelf het meeste aantrekt. Madden is een keer iets anders, maar kan er ook net voor zorgen dat sommige mensen dan geen interesse hebben natuurlijk (al heeft het verleden het tegendeel al bewezen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de ''rat race'' opgegeven inmiddels. Ik doe lekker waar ik zelf zin in heb, en dat is mijn beide novelle's een update, eens in de zoveel dagen, laat staan 2-3x per dag, of vaker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou iedereen moeten doen, hoor. Zo snel of zo langzaam als je het zelf wilt. Ik ben in het weekend ook vaak van de radar verdwenen hier en daar lig ik geen seconde wakker om. Andersom ook niemand ;) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb de ''rat race'' opgegeven inmiddels. Ik doe lekker waar ik zelf zin in heb, en dat is mijn beide novelle's een update, eens in de zoveel dagen, laat staan 2-3x per dag, of vaker.

Gewoon doen wat je zelf uitkomt. Post wanneer je wilt. Ben je eens on fire op een dag en jaag je er 4 updates door, ook helemaal top. Met lezen idem dito.. de wat meer verhalende novelles laat ik vaak liggen om in de trein naar en van werk meerdere updates achter elkaar in te halen. Ieder zijn manier zeker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

Als trouwe fan, reageer ik sowieso! #TEAMKARELBALL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er zelf inmiddels wel uit wat ik wil en al lekker begonnen met het schrijven er van. Uiteindelijk een hele andere afslag genomen dan ik verwacht had. Belangrijkste is dat ik uit hele proces veel plezier haal en werkt heerlijk therapeutisch op dit moment. Wanneer ik ga echt ga beginnen met de novelle posten, dat durf ik nog niet te zeggen om eerlijk te zijn. Naast tekst vind ik het grafische deel ook belangrijk en ook dat kost gewoon wat tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites