chrisje1993 Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 (bewerkt) Naam Novelle: Het verhaal van Jan Doedel. Club: AZ Alkmaar Grootte banner: Normaal Kleuren: Rood en Wit Specifieke plaatjes: Eigen invulling Extra opmerkingen: 25 oktober 2022 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 Op 25-9-2022 om 09:48 zei Vlonkie: Nog een kleine aanmerking (ik weet niet of het mogelijk is), maar zou je een Robben kunnen plaatsen die neutraal van club is? @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Naam Novelle: Ik, Burak Club: Fortuna Sittard Grootte banner: Normaal Kleuren: zwart-wit, met alleen de foto van Burak in kleur Specifieke plaatjes: Burak in Fortunashirt die juicht of schiet Extra opmerkingen: Iets van de fans of het stadion in zwart-wit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2022 Op 25-10-2022 om 01:30 zei chrisje1993: Naam Novelle: Het verhaal van Jan Doedel. Club: AZ Alkmaar Grootte banner: Normaal Kleuren: Rood en Wit Specifieke plaatjes: Eigen invulling Extra opmerkingen: 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Naam Novelle: Ik, Burak Club: Fortuna Sittard Grootte banner: Normaal Kleuren: zwart-wit, met alleen de foto van Burak in kleur Specifieke plaatjes: Burak in Fortunashirt die juicht of schiet Extra opmerkingen: Iets van de fans of het stadion in zwart-wit Ik ga hier wat voor proberen vandaag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2022 @Nom de Guerre Komt dit een beetje in de buurt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 1 uur geleden zei Daniell: @Nom de Guerre Komt dit een beetje in de buurt? Niks meer aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 (bewerkt) Komt er een Guido novelle? Edit: Even verder kijken dan je neus lang is Glenn 28 oktober 2022 bewerkt door Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Naam Novelle: [FM 23] Building a Nation: Hongaarse revolutie Club: Újpest FC Grootte banner: Normaal Kleuren: Paars (specifiek lila, is namelijk de bijnaam van de club) Specifieke plaatjes: Mooie foto van de Donau Extra opmerkingen: Iets met het stadion o.i.d, zelf ideeën toevoegen mag. (ik weet nog niet of het een Novelle word of dat ik ga updaten in het Building a Nation subforum. Ik heb nog nooit eerder een verhaal gemaakt, dus weet niet of ik consistent ga zijn). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Mag ik er eentje van Ajax? Neem vooral je tijd, ga pas bij de release beginnen. Iets met "waar legendes worden ontstaan" ofzo lijkt me wel een leuke titel met Ibrahimovic en Suarez in Ajax shirt. Of Chivu, Van der Vaart en al die andere legendes. Voel je vrij om te kiezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2022 Ik zit vandaag even vol, ik pak alle openstaande aanvragen morgen verder op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Tof Daniell! Daar gaan een hele hoop novellemakers blij mee zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Op 27-10-2022 om 13:07 zei Daniell: Ik ga hier wat voor proberen vandaag! Was die van mij nog gelukt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2022 9 minuten geleden zei chrisje1993: Was die van mij nog gelukt? Wilde er net aan beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2022 @chrisje1993 Hopelijk kan deze jouw smaken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 1 minuut geleden zei Daniell: @chrisje1993 Hopelijk kan deze jouw smaken... Top! dankjewel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2022 23 uur geleden zei Arezo: Naam Novelle: [FM 23] Building a Nation: Hongaarse revolutie Club: Újpest FC Grootte banner: Normaal Kleuren: Paars (specifiek lila, is namelijk de bijnaam van de club) Specifieke plaatjes: Mooie foto van de Donau Extra opmerkingen: Iets met het stadion o.i.d, zelf ideeën toevoegen mag. (ik weet nog niet of het een Novelle word of dat ik ga updaten in het Building a Nation subforum. Ik heb nog nooit eerder een verhaal gemaakt, dus weet niet of ik consistent ga zijn). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 3 minuten geleden zei Daniell: Mega vet! Heel erg bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2022 Op 20-10-2022 om 21:28 zei mattihamstra: Naam Novelle: MILANO Club: geen word weer een spelers novelle Grootte banner: Standaard Kleuren: naar eigen inzicht Specifieke plaatjes: de wijk scampia in napels en een muurschildering van maradona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2022 Op 21-10-2022 om 13:55 zei Bogatyr: Naam Novelle: RFC Seraing - 'Waar de tijd is blijven stilstaan' Club: RFC Seraing Grootte banner: Standaard Kleuren: Rood & Zwart. Specifieke plaatjes: https://doorfansvoorfans.files.wordpress.com/2020/06/file-17.png?w=816 Extra opmerkingen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 16 minuten geleden zei Daniell: Vette banner man! Bedankt! Ik had al eentje gemaakt door @MNie maar zal deze ook af en toe gaan gebruiken in mijn updates ter afwisseling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2022 13 minuten geleden zei Bogatyr: Vette banner man! Bedankt! Ik had al eentje gemaakt door @MNie maar zal deze ook af en toe gaan gebruiken in mijn updates ter afwisseling Oh, dat had ik gemist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 8 minuten geleden zei Daniell: Oh, dat had ik gemist Haha was ook via een pm gegaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 2 uur geleden zei Daniell: Heel tof!! Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Op 28-10-2022 om 13:49 zei Arezo: Naam Novelle: [FM 23] Building a Nation: Hongaarse revolutie Club: Újpest FC Grootte banner: Normaal Kleuren: Paars (specifiek lila, is namelijk de bijnaam van de club) Specifieke plaatjes: Mooie foto van de Donau Extra opmerkingen: Iets met het stadion o.i.d, zelf ideeën toevoegen mag. (ik weet nog niet of het een Novelle word of dat ik ga updaten in het Building a Nation subforum. Ik heb nog nooit eerder een verhaal gemaakt, dus weet niet of ik consistent ga zijn). Mooi club maar bijzondere keuze van iemand met jouw politieke opvattingen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefri Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 Naam Novelle: [FM 23] Stamnummer 19 Club: KV Kortrijk Grootte banner: Normaal Kleuren: Rood en Wit Specifieke plaatjes: Logo KV Kortrijk Extra opmerkingen: Mss proberen een foto van de mascotte in te verwerken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten