Bogatyr Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 (bewerkt) Wel een leuke wending! 11 april 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 4 uur geleden zei Aaron21: Wel weer geniaal hoe ze dan weer die nieuwe mol kiezen en de manier waarop ze dat tonen. Kon je iets afleiden uit die gezichtsuitdrukkingen? Nee niet iets concreets. Je zou zeggen dat Sven op basis van zijn houding en uitstraling de obvious choice is, maar dat is voor mij dan al een reden om hem af te schrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 3 minuten geleden zei Christian.: Nee niet iets concreets. Je zou zeggen dat Sven op basis van zijn houding en uitstraling de obvious choice is, maar dat is voor mij dan al een reden om hem af te schrijven. Ik dacht Uma na de beelden maar ja. Bert gaf zo een ontgoochelde blik. Dus die leek het niet te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 6 uur geleden zei Aaron21: Wel weer geniaal hoe ze dan weer die nieuwe mol kiezen en de manier waarop ze dat tonen. Kon je iets afleiden uit die gezichtsuitdrukkingen? Geniaal vond ik het niet, sowieso jammer dat het zo moet lopen. Moedige keuze, maar hij gaat wel de geschiedenis in als slechtste mol ooit. Op de beelden afgaand zou ik Emanuelle en Yens verdenken, maar goed dat is nog heel precair. Kunnen we trouwens een nieuwe poll zetten gezien het spel eigenlijk opnieuw begint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 Helemaal klaar met de Nederlandse media. Deze intense spoiler heb ik vandaag al 5x voorbij horen komen, zelfs op de NOS-website. En stel dat je het niet meegekregen had, open je nu de NPO-app om het te zien (want in Nederland staat het pas vandaag online), is het godverdomme het eerste dat je ziet, vol in beeld die spoiler Ok, tot zover mijn rant. Nu kijken. Dat wordt smullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 Haha ja ik was wel blij dat ik 'm gister al gezien had, zou ook not amused zijn geweest Respect voor de keuze, moet een loodzware zijn geweest. Op basis van de reacties schreef ik persoonlijk Anke het meest af, meende een teleurstelling bij haar te zien. Uma, Manu en Sven staan bovenaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 13 minuten geleden zei Keko: Haha ja ik was wel blij dat ik 'm gister al gezien had, zou ook not amused zijn geweest Respect voor de keuze, moet een loodzware zijn geweest. Op basis van de reacties schreef ik persoonlijk Anke het meest af, meende een teleurstelling bij haar te zien. Uma, Manu en Sven staan bovenaan... Uma was duidelijk content. Bert was teleurgesteld, meende ik te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 Ik was helaas al wel deels gespoiled gisteren. Notabene door een molfanaat op twitter. Alleen wist ik nog niet wie, maar dat zag je gedurende de aflevering al wel aankomen. Nu kunnen we goed zien wie er zich ineens anders gaat gedragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 22 uur geleden zei Miz: Geniaal vond ik het niet, sowieso jammer dat het zo moet lopen. Moedige keuze, maar hij gaat wel de geschiedenis in als slechtste mol ooit. Wellicht moeten ze het keuzeproces toch eens onder de loep gaan nemen, want dit kan eigenlijk niet. Na zoveel maanden voorbereiding enz. dit doen vind ik ergens dapper, maar ook wel een klap in het gezicht van de productie. Hopelijk kan de nieuwe mol het de groep ook weer wat moeilijker maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Leuke aflevering vandaag, maar wat is Emanuelle toch zo ontzettend bloedirritant zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 37 minuten geleden zei Miz: Leuke aflevering vandaag, maar wat is Emanuelle toch zo ontzettend bloedirritant zeg. Inderdaad! Wel een lastige aflevering om meer info over de mol te krijgen vond ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Yens ontzettend verdacht, en wat mij betreft de beste wijze om de verwisselde kokertjes te verklaren. Vermoed dat zijn vriendin flink wat verwisselt heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Ik vertrouw Yens ook voor geen donder. Sven nog steeds een goede tweede (ook al ligt het er zo dik bovenop) en Uma eventueel ook nog wel. Anke vind ik sinds de nieuwe situatie veel te druk en te fel geworden, die is het voor mij niet. En Emmanuelle moet lekker zo snel mogelijk het vliegtuig naar België pakken, want die heeft het begrip irritant een heel nieuw level gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 Was Anke niet altijd al zo chaotisch? Ik vertrouw Yens ook niet, maar dat net hij dan wel 1000 euro binnenbracht met het paintballen vind ik dan weer zo'n vreemd mollengedrag. Als ik nu iemand zou moeten kiezen zou het Uma zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 33 minuten geleden zei Miz: Was Anke niet altijd al zo chaotisch? Ik vertrouw Yens ook niet, maar dat net hij dan wel 1000 euro binnenbracht met het paintballen vind ik dan weer zo'n vreemd mollengedrag. Als ik nu iemand zou moeten kiezen zou het Uma zijn. Ik denk dat zijn plan daar een beetje mislukte. Hij is erbij gebaat dat men geen pasvragen pakt, maar voor het geld gaat. In de gok dat Manu de meesten zou afschieten en daarmee voor mingeld zou zorgen, is hij open kaart gaan spelen (zodat de rest ook voor geld zou gaan) en heeft hij logischerwijs ook zelf geld gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 (bewerkt) 22 uur geleden zei Keko: Yens ontzettend verdacht, en wat mij betreft de beste wijze om de verwisselde kokertjes te verklaren. Vermoed dat zijn vriendin flink wat verwisselt heeft. plus hij is de eerste die open kaart speelt en hoopt zo dat de groep voor het geld zal kiezen, zodat Manu dat geld uit de pot kan schieten. slim gezien wel. Yens is mijn hoofdverdachte nu. de ondoorgrondelijke Uma op 2. je zegt hierboven net hetzelfde, had het nog niet gelezen. 18 april 2022 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 8 uur geleden zei Miz: Was Anke niet altijd al zo chaotisch? Ik vertrouw Yens ook niet, maar dat net hij dan wel 1000 euro binnenbracht met het paintballen vind ik dan weer zo'n vreemd mollengedrag. Als ik nu iemand zou moeten kiezen zou het Uma zijn. hij had gehoopt dat Manu hem ging afschieten. geld pakken in deze opdracht is net wel een mollenactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Emanuelle is zó irritant hè Ongekend. Ging wel stuk dat ze 5 uit 5 had bij het afschieten. Gezien haar reactie denk ik ook niet dat ze de mol is. Hoop in ieder geval dat Yens de finale haalt (als hij niet de mol is), mooie deelnemer. Was weer een toffe aflevering in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Op 18-4-2022 om 12:57 zei Keko: Ik denk dat zijn plan daar een beetje mislukte. Hij is erbij gebaat dat men geen pasvragen pakt, maar voor het geld gaat. In de gok dat Manu de meesten zou afschieten en daarmee voor mingeld zou zorgen, is hij open kaart gaan spelen (zodat de rest ook voor geld zou gaan) en heeft hij logischerwijs ook zelf geld gepakt. Is dat zo? Volgens mij zou het geld er niet afgaan namelijk, maar gewoon niet in de pot belanden. De reden voor open kaart te spelen zou dan juist zijn om te laten weten dat Sven voor pasvragen is gegaan zodat de rest dat dan ook eerder zou doen. Op 18-4-2022 om 10:28 zei Christian.: Ik vertrouw Yens ook voor geen donder. Sven nog steeds een goede tweede (ook al ligt het er zo dik bovenop) en Uma eventueel ook nog wel. Anke vind ik sinds de nieuwe situatie veel te druk en te fel geworden, die is het voor mij niet. En Emmanuelle moet lekker zo snel mogelijk het vliegtuig naar België pakken, want die heeft het begrip irritant een heel nieuw level gegeven. Normaal gezien is een verandering van spelen juist verdacht natuurlijk, maar ik verwacht ook niet dat Anke het is. Vooral ook omdat ik haar het niet zie kunnen, haar acteren was ook om van te huilen. Mijn topverdachten zijn momenteel Yens en Uma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 (bewerkt) 31 minuten geleden zei Erwin.: Is dat zo? Volgens mij zou het geld er niet afgaan namelijk, maar gewoon niet in de pot belanden. De reden voor open kaart te spelen zou dan juist zijn om te laten weten dat Sven voor pasvragen is gegaan zodat de rest dat dan ook eerder zou doen. Kan me redelijk goed herinneren dat Gilles benoemde dat het geld dan 'uit' de pot gaat. Anders had ik als Manu zijnde daadwerkelijk iedereen afgeschoten. Ben volgens mij hier de enige waarbij Manu niet in m'n irritatiegebied zit, vond haar bij de schietopdracht juist wel lachen 20 april 2022 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 het geld zou effectief uit de pot gaan, wellicht omdat er al een hoge pot was door het falen van de vorige mol. Yens of Uma is het ook voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Een leuke aflevering gisteren, maar wel weer een anti-climax. Alweer iemand eruit door opgave, de makers kunnen er weinig aan doen natuurlijk maar het zorgt er wel voor dat het een snertseizoen is. Het is mij overigens steeds duidelijker aan het worden dat Yens de mol is. Ging heel makkelijk mee in het foutieve antwoord van Sven waardoor er 400 euro uit de pot ging, stond op het plein heel erg te lummelen (vlaams voor niks doen) en was aan de telefoon met de bomkamer ook erg onduidelijk, maar wel grappig. Uma heeft anderzijds ook weer heel makkelijk 1400 euro laten liggen in het bananenveld, want iedereen kent die Bert & Ernie sketch wel van buiten schat ik. Toch houd ik het voorlopig op Yens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 2 uur geleden zei Miz: Een leuke aflevering gisteren, maar wel weer een anti-climax. Alweer iemand eruit door opgave, de makers kunnen er weinig aan doen natuurlijk maar het zorgt er wel voor dat het een snertseizoen is. Het is mij overigens steeds duidelijker aan het worden dat Yens de mol is. Ging heel makkelijk mee in het foutieve antwoord van Sven waardoor er 400 euro uit de pot ging, stond op het plein heel erg te lummelen (vlaams voor niks doen) en was aan de telefoon met de bomkamer ook erg onduidelijk, maar wel grappig. Uma heeft anderzijds ook weer heel makkelijk 1400 euro laten liggen in het bananenveld, want iedereen kent die Bert & Ernie sketch wel van buiten schat ik. Toch houd ik het voorlopig op Yens. het ligt er wel heel dik op waardoor ik begin te twijfelen. dat het Yens of Uma is, is wel weer duidelijk. Sven & Emanuelle heb ik afgeschreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 Emanuelle is het honderd procent zeker niet inderdaad. Sven dicht ik ook maar een hele kleine kans toe. Het is wel logisch dat het duidelijk wordt, want hoe minder kandidaten, hoe moeilijker onder de radar te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Eens met jullie ja. Ik zou zeggen 70% Yens, 25% Uma en 5% Sven de mol. Beide heren waren de eerste opdracht heel erg vlak en afwezig, maar Yens pakte wel zijn momentjes zoals bij de telefoon blijven praten zodat Uma en Manu niet konden antwoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten