Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2024

Kelvin

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Erwin.:

Was weer een heerlijke 1e aflevering. Ik heb nog niet direct iemand op het oog als mol

Eerste ingeving is Sven, puur omdat me die nauwelijks is opgevallen. Meestal is dat hoe ik mijn mol kies ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Keko:

Eerste ingeving is Sven, puur omdat me die nauwelijks is opgevallen. Meestal is dat hoe ik mijn mol kies ;c

hij zit ook tussen die 3.5 die ik nog heb. staat heel hoog op mijn lijstje momenteel.

kan iemand een poll openen met de Belgische deelnemers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Rogier.:

Dit is wel echt zeer jammer, waren allebei echt topkandidaten. Bijna een traantje om gelaten, echt een stuk minder zin om het vervolg te kijken :(

Inderdaad. En voor mij ook zeker geen mol-potentieel, dus het was makkelijker geweest als ze er nog even in gebleven waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor nu op Bert. ik twijfel tussen hem en Yens (voorlopig).

het stukje op het eind klonk wel eerder als een onzekere vrouw, maar dat is misschien weer stereotiep hoe ik hierover denk.

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Aaron21:

voor nu op Bert. ik twijfel tussen hem en Yens (voorlopig).

het stukje op het eind klonk wel eerder als een onzekere vrouw, maar dat is misschien weer stereotiep hoe ik hierover denk.

Dat of wellicht misschien toch een kleine poging om je op het verkeerde been te zetten. Zelf heb ik écht nog geen idee wie de mol is. Yens werd mij te verdacht gemaakt zo voorafgaande aan de test met Emanuelle.  Voor nu zou ik denken Anke, Bert of Uma. 

Overigens vond ik het fascinerend dat niemand de redenatie had dat het per definitie dom was om op je partner in te zetten. De mol gaat namelijk nooit naar huis. Dus wanneer jouw partner de mol is, dan maakt het niet uit wat je invult. Niet om door te gaan en ook niet qua kennis. De partner van de mol was toch al geplaatst. Is je partner niet de mol, dan levert elke vraag op je partner automatisch een fout op en heb je dus meer kans om naar huis te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ElMarcos:

Dat of wellicht misschien toch een kleine poging om je op het verkeerde been te zetten. Zelf heb ik écht nog geen idee wie de mol is. Yens werd mij te verdacht gemaakt zo voorafgaande aan de test met Emanuelle.  Voor nu zou ik denken Anke, Bert of Uma. 

Overigens vond ik het fascinerend dat niemand de redenatie had dat het per definitie dom was om op je partner in te zetten. De mol gaat namelijk nooit naar huis. Dus wanneer jouw partner de mol is, dan maakt het niet uit wat je invult. Niet om door te gaan en ook niet qua kennis. De partner van de mol was toch al geplaatst. Is je partner niet de mol, dan levert elke vraag op je partner automatisch een fout op en heb je dus meer kans om naar huis te gaan. 

Dat laatste had ik ook door, evenals Yens met een y. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Erwin.:

Yens benoemde dat juist niet, want bij hem en Manu was juist de meeste kans dat zij op hem zou stemmen. (Al zie ik dat ook wel als mollenstreek een beetje)

Hij hintte wel heel duidelijk dat ze dom bezig was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bogatyr:

Nele was één van de mensen die bij mij op het lijstje stond. Jammer dat ze weg moet. Nu ga ik volledig voor Philippe, hij is te stil en onopvallend.

oei, als Nele je hoofdverdachte was, zou ik nog even de afleveringen herbekijken.

eerlijk lijkt het me ook gewoon onlogisch dat je jezelf als mol vastketent in die eerste opdracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Aaron21:

oei, als Nele je hoofdverdachte was, zou ik nog even de afleveringen herbekijken.

eerlijk lijkt het me ook gewoon onlogisch dat je jezelf als mol vastketent in die eerste opdracht.

Zie je me zeggen dat ze mijn hoofdverdachte is? Ik zei enkel dat ze één van de mensen was die op m'n lijstje stond :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is Sven of Anke volgens mij. Mijn joker gaat naar Yens. Uma en vooral Bert zijn té hard het spel aan't spelen waardoor het mi duidelijk is dat ze de mol niet zijn. Emanuelle is een beetje zoals Nele, in mijn ogen te lomp om de mol te kunnen zijn.

Wat ik me wel afvraag. Gesteld dat Nele de mol was (ze heeft zich vrijwillig opgeofferd om naar huis te gaan gezien die blessure en ze de test niet heeft ingevuld), hoe gaan ze dan nu verder? Ik kan me niet inbeelden dat je met een reserve-mol aan dat avontuur begint de productie zijnde. Zou ook totaal unfair zijn naar de reeds afgevallen kandidaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Christian.:

What the actual fuck… Heel erg blij dat ik vanavond toch nog even de aflevering heb teruggekeken. Was anders nooit spoilervrij gebleven.  

Diep respect overigens voor de makers en de keuze. 

Wel weer geniaal hoe ze dan weer die nieuwe mol kiezen en de manier waarop ze dat tonen. Kon je iets afleiden uit die gezichtsuitdrukkingen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites